eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawy filtrów do krwi jednorazowego użytku i zestawów do pobierania krwi jednorazowego użytku, według 3 Zadań.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-10

Gdańsk: Dostawy filtrów do krwi jednorazowego użytku i zestawów do pobierania krwi jednorazowego użytku, według 3 Zadań.
Numer ogłoszenia: 7223 - 2008; data zamieszczenia: 10.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Gdańsku SP ZOZ, ul. Hoene Wrońskiego 4, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5204040, fax 058 5204040.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krew.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy filtrów do krwi jednorazowego użytku i zestawów do pobierania krwi jednorazowego użytku, według 3 Zadań..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy do siedziby Zamawiającego filtrów do krwi jednorazowego użytku i zestawów do pobierania krwi jednorazowego użytku według poniższego zestawienia: Zadanie 1: Filtry laboratoryjne najnowszej generacji z pojemnikiem odbiorczym do otrzymywania 1 jednostki ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek czerwonych (KKCz) w ilości 1500 sztuk. Zadanie 2: Filtry laboratoryjne najnowszej generacji z pojemnikiem odbiorczym do otrzymywania ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych (KKP) w ilości 2500 sztuk. Zadanie 3: Zestaw do pobierania krwi (450 ml) góra/dół z RW składający się z łącznie minimum 4 pojemników transferowych i wbudowanym filtrem do krwi pełnej konserwowanej (KPK) w ilości 1500 sztuk.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.16.30 - Filtry osocza krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.30 - Filtry osocza krwi Oryginalny kod CPV: 33.14.16.12 - Zbiorniki na krew Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.13 - Pojemniki na krew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zadanie 1: 1 050,00 PLN (Słownie: jeden tysiąc pięćdziesiąt 00/100 PLN) Zadanie 2: 3 300,00 PLN (Słownie: trzy tysiące trzysta 00/100 PLN) Zadanie 3: 1 860,00 PLN (Słownie: jeden tysiąc osiemset sześćdziesiąt 00/100 PLN) Razem wadium na 3 zadania: 6 210,00 PLN (Słownie: sześć tysięcy dwieście dziesięć 00/100 PLN)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a w szczególności: posiadają prawo do występowania w obrocie prawnym; wykażą niekaralność ubiegając się o niniejsze zamówienie dot. przestępstw przeciw prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstw przekupstwa, przestępstw przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innych przestępstw popełnionych w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, przestępstw skarbowych, przestępstw udziału w zorganizowanej grupie lub związku mającym na celu popełnienie przestępstw lub przestępstw skarbowych; wykażą nie-zaleganie z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; wykażą posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia; wykażą znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; wykażą się posiadaniem polisy OC od prowadzonej działalności gospodarczej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności: 1. Aktualny dokument wystawiony przez właściwy organ rejestrowy potwierdzający prawo występowania w obrocie prawnym oraz stwierdzający, że zakres działania Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujący osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku gdy Wykonawca jest spółką cywilną - umowa spółki, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie - umowa regulująca współpracę, 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt.9 uPzp dotyczącą osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy (Informacja z Krajowego Rejestru Karnego musi być wystawiona nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Informacja w nim zawarta musi być zgodna ze stanem obecnym i aktualna na dzień upływu terminu składania ofert), 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 uPzp wystawionych nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert (Informacja w nim zawarta musi być zgodna ze stanem obecnym i aktualna na dzień upływu terminu składania ofert), 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS muszą być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert), W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę, doświadczenie i potencjał techniczny: 1. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres. 2. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Ważną i aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Brak jakiegokolwiek z dokumentów i oświadczeń lub złożenie ich w niewłaściwej formie spowoduje zgodnie z art. 26 ust. 3 Ustawy prawo zamówień publicznych wezwanie Wykonawcy przez Zamawiającego do ich uzupełnienia i w przypadku nie uzupełnienia lub uzupełnienia po wyznaczonym terminie, spowoduje odrzucenie oferty. Zgodnie z art. 26 ust. 4 Ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krew.gda.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, adres jak w pkt.I.1 ogłoszenia..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat w siedzibie Zamawiającego, adres jak w pkt.I.1. ogłoszenia..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry laboratoryjne najnowszej generacji z pojemnikiem odbiorczym do otrzymywania 1 jednostki ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek czerwonych (KKCz) w ilości 1500 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.30-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry laboratoryjne najnowszej generacji z pojemnikiem odbiorczym do otrzymywania ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych (KKP) w ilości 2500 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.30-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do pobierania krwi (450 ml) góra/dół z RW składający się z łącznie minimum 4 pojemników transferowych i wbudowanym filtrem do krwi pełnej konserwowanej (KPK) w ilości 1500 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.12-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.