eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-09

Częstochowa: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ
Numer ogłoszenia: 72107 - 2008; data zamieszczenia: 09.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego, ul. PCK 1, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3721990, fax 034 3721990.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsz.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej . 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2, Nr 3, Nr 4, Nr 5, Nr 6, Nr 7, Nr 8, nr 9 , Nr 10 do SIWZ.. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość Pakietów. Zamawiający zastrzega jednak składanie ofert przez Wykonawcę na całość asortymentu w danym Pakiecie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW. WYMAGANE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA. 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r Nr 93, poz.896 z późn. zm.) . 3. Zagwarantują stałość cen przez okres trwania umowy. 4. Wybrany w wyniku niniejszego postępowania Wykonawca dostarczy na swój koszt przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego - do godziny 14:00 w dni pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku. 5. Wybrany w wyniku niniejszego postępowania Wykonawca dostarczy wraz z pierwszą dostawa karty charakterystyki substancji niebezpiecznej dla odczynników posiadających w składzie substancje niebezpieczne (na nośniku elektronicznym (CD). 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do dostarczenia próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w celu sprawdzenia zgodności oferowanych parametrów z wymaganiami Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiającego wymaga dołączyć do oferty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) aktualnego odpisu z własciwego rejestru albo aktualnego zaswiadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) koncesji, zezwolenia lub licencj, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym . 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w paragrafie 6 ust. 1 pkt. 2 składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument - y, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w paragrafie 6 ust. 1 pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1) oświadczenia o posiadaniu aktualnych i ważnych dopuszczeń do obrotu i używania dla wyrobów medycznych w rozumieniu ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) - w przypadku wyrobów medycznych, 2) oświadczenia o posiadaniu aktualnych kart charakterystyki substancji niebezpiecznej dla odczynników posiadających w składzie substancje niebezpieczne oraz dostarczenie ich wraz z pierwszą dostawą. 3) wypełnionego arkusza asortymentowo-cenowego (wzór stanowi Załącznik Nr 2, Nr 3, Nr 4, Nr 5, Nr 6, Nr 7, Nr 8, Nr 9, Nr 10 do SIWZ). Wykonawca składa te załączniki, na które składana jest oferta. 4) opisu, ulotek metodycznych w języku polskim dla Pakietu Nr 5 i Nr 9 do SIWZ oraz wewntualnie w innych Pakietach na życzenie Zamawiającego, 5) katalogu (prospektu), w którym został zaznaczony oferowany asortyment (pozycja z kodem) dla Pakietu Nr 5 i Nr 9 do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 1) wypełnionego druku oferty, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, 3) pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowanniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Obowiązujące zasady: 1) Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w przypadku gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 2). Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 3) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w paragrafie 6 ust. 1 pkt. 1)-3) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego z Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsz.czest.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego 42-200 Częstochowa, ul. PCK, Pawilon A - I piętro. pokój nr 365 (Kancelaria Szpitala)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego , 42-200 Częstochowa, ul. PCK 1, Pawilon A - I piętro, nr pokoju 365 (Kancelaria Szpitala)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ODCZYNNIKI, KONTROLE I KALIBRATORY ORAZ MATERIAŁY ZUŻYWALNE DO OZNACZEŃ BIOCHEMICZNYCH DO APARATU COBAS-INTEGRA 800.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ODCZYNNIKI, TESTY IMMUNOCHEMICZNE DO APARATU MINI VIDAS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: TESTY PASKOWE DO ANALIZY MOCZU DO APARATU MIDITRON - JUNIOR..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZESTAW ODCZYNNIKOWY DO OZNACZANIA ELEKTROLITÓW NA, K, CL DO APARATU RAPIDCHEM 744 ORAZ CORNING 614..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ODCZYNNIKI DO OZNACZEŃ MANUALNYCH GLUKOZY W OSOCZU I SUROWICY KRWI METODĄ ENZYMATYCZNĄ BEZ ODBIAŁCZANIA ORAZ ŻELE AGAROZOWE DO ROZDZIAŁU ELEKTROFORETYCZNEGO BIAŁEK DO SYSTEMU - DS - 120..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ODCZYNNIKI DO BARWIENIA PREPARATÓW HEMATOLOGICZNYCH..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: OLEJEK IMMERSYJNY I ŻARÓWKI HALOGENOWE DO MIKROSKOPU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z SIWZ.z.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: TESTY DO BADANIA KRWI UTAJONEJ W KALE ORAZ ŚRODKÓW UZALEZNIAJĄCYCH W MOCZU..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ODCZYNNIKI DO OZNACZEŃ MANUALNYCH SUBSTRATÓW I ENZYMÓW DO APARATU EPOLL..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.