eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działdowo › Dostawy zestawów ADO i CADO do dializ otrzewnowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-23

Działdowo: Dostawy zestawów ADO i CADO do dializ otrzewnowych.
Numer ogłoszenia: 72072 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Leśna 1, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (023) 6972653, faks (023) 6972653.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-dzialdowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy zestawów ADO i CADO do dializ otrzewnowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są : 1. Sukcesywne dostawy do miejsca zamieszkania pacjentów wskazanych przez Stację dializ przy SP ZOZ w Działdowie, zestawów do dializ otrzewnowych wraz z przeszkoleniem z zakresu obsługi pacjentów i wskazanych pracowników Stacji Dializ w Działdowie. 2. Dostawa worków (załącznik nr 1 do oferty) do dializ otrzewnowych wg wskazań Stacji Dializ. Dokładny opis wymaganych zestawów zawiera załącznik nr 1 do oferty. Warunki dodatkowe: 1. Wymagane płyny do automatycznej dializy otrzewnowej z glukozą jako środkiem osmotycznie czynnym o stężeniu w przedziale od 1,36do 4,25% w pojemnikach o pojemności 5 litrów w ilości podanej w osobnym formularzu na rok zamawianych z 2 tygodniowym wyprzedzeniem zgodnie z przepisem dializy zalecanym przez lekarza Stacji Dializ. 2. Ilości potrzebnego sprzętu są szacowane dla 3 pacjentów kontynuujących terapię w ramach odpowiednich systemów oraz 1 nowo włączonego pacjenta (ADO). 3. W razie potrzeb klinicznych (przewodnienie pacjenta, zaburzenia ultrafiltracji) powinna być możliwość zastosowania płynów zawierających polimer glukozy w celu uzyskania odpowiedniej ultrafiltracji, zarówno w pojemnikach do zastosowania w dializie automatycznej, jak i wymianach ręcznych (w pojemnikach ze zintegrowanym workiem drenażowym). 4. Płyny do ciągłej ambulatoryjnej dializy otrzewnowej (tzw. ręcznej) w pojemnikach ze zintegrowanym workiem drenażowym z odpowiednim stężeniem glukozy w stężeniach jak w pkt. 1 w ilości worków na rok podanych w osobnym formularzu. 5. Przetargowi podlega także odpowiedni osprzęt (tj. dreny do automatycznej dializy otrzewnowej w zestawach, koreczki, nakrętki i inne) niezbędne do prowadzenia automatycznej dializy otrzewnowej przez rok wg comiesięcznego zamówienia sporządzanego przez Stację Dializ w Działdowie. 6. Zamówieniu podlega także 7 drenów pośrednich (łączących cewnik dializacyjny z zestawem wymienianych 1 raz na ? roku u pacjenta. 7. Firma powinna zapewnić cykler dla pacjenta oraz pełny serwis, w razie usterki naprawa w ciągu 24 godzin lub wymiana na nowy cykler. 8. Płyny powinny być dostarczane co miesiąc na adres wskazany przez Stację Dializ do miejsca zamieszkania pacjenta i dla potrzeb Stacji Dializ do SPZOZ w Działdowie. 9. Firma zapewnia pełne szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu do dializy (cykler). 10. Firma wyznacza osobę koordynującą współpracę pomiędzy firmą, Stacją Dializ i pacjentem (pielęgniarka dializacyjna)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.28.00 - Roztwory do dializy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( z późn. zm.) tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1.1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz - wraz z wypełnionym i podpisanym załącznikiem nr 1 do oferty. 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.3 dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 1.4 oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 1.5 oświadczenie, że oferowane produkty posiadają wymagane dopuszczenie do stosowania na rynku polskim. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. 87 poz. 605). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-dzialdowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Leśna 1 13-200 Działdowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Leśna 1 13-200 Działdowo - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy zestawów do automatycznej dializy otrzewnowej ADO wg załącznika nr 1 do oferty..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.28.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy zestawów do ręcznej dializy otrzewnowej CADO wg załącznika nr 1 do oferty..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.28.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.