Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-07
Opole: Modernizacja instalacji elektrycznej w zakresie oświetlenia pomieszczeń
Numer ogłoszenia: 72061 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr im. Jana Kochanowskiego , Plac Teatralny 12, 45-056 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4545942, faks 077 4545942.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.teatrkochanowskiego.biuletyn.info.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja instalacji elektrycznej w zakresie oświetlenia pomieszczeń.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Instalacje elektryczną w pracowni krawieckiej męskiej i damskiej, - Instalacje elektryczną w pracowni modelatorskiej i tapicerni, - Instalacje elektryczną w Stolarni, - Instalacje elektryczną w pomieszczeniach biurowych jak literacki, kadr, płac, księgowości, Biura Obsługi Widzów, - Instalacje elektryczną w garderobach małej i dużej - Instalacja elektryczna na Dużej Scenie, Wykonanie badań środowiskowych w zakresie pomiarów natężenia oświetlenia na stanowiskach pracy, na których oświetlenie zostało zmodernizowane. Jednostka wykonująca badania musi spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 20 kwietnia 2005 roku w sprawie badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy (Dz. U. z dnia 28 kwietnia 2005 roku z późniejszymi zmianami)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz nie dotyczy ich żadna z sytuacji opisanych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych Wykonawca winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum firm zarejestrowanych, zdolnym do wykonania określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia robót Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 zadanie o wartości podobnej, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Do wykazu należy załączyć referencje od inwestora potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Wykonawca winien posiadać polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Wykonawca winien nie zalegać z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne odpowiednio na rzecz Urzędu Skarbowego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - w oryginale Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lub, uzyskaniu przewidzianego prawem odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu Oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, lub uzyskaniu przewidzianego prawem odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu Wykaz personelu kluczowego przewidzianego do realizacji zamówienia Wykaz robót budowlanych zgodnie z wymaganiami Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.teatrkochanowskiego.biuletyn.info.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: TEATR IM. JANA KOCHANOWSKIEGO
W OPOLU
PLAC TEATRALNY 12
45-056 OPOLE.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 10:00, miejsce: TEATR IM. JANA KOCHANOWSKIEGO W OPOLU PLAC TEATRALNY 12 45-056 OPOLE Sekretariat pok. 116.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży teletechnicznej, elektrycznej, sanitarnej, konstrukcyjno - budowlanej w ramach zadania "Modernizacja sieci strukturalnej - O/Opole, ul. Firmowa
- Szkolenie dla kadry zarządzającej budynkami Politechniki Opolskiej z zakresu bezpieczeństwa pożarowego i pierwszej pomocy w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 385 w miejscowości Kopice"
- Sukcesywna dostawa materiałów bariatrycznych i medycznych
- B/05/2025 Roboty budowlane w budynkach Uniwersytetu Opolskiego
- Wykonanie i montaż tablic informujących o nazwie formy ochrony przyrody (w ilości 8 szt.)
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa II piętra budynku SOSW im. J. Korczaka w Borzęciczkach w celu dostosowania budynku do zaleceń wynikających z ekspertyzy technicznej i decyzji Komendant PPSP w Krotoszynie - etap I
- "Przebudowa Placu Wolności w Nowogardzie wraz z instytucjami kultury i infrastrukturą turystyczną" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu w trybie "zaprojektuj i wybuduj" budynku Męskiego Domu Studenckiego "Karol" do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
- Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Szczawin Kościelny
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej
- Doposażenie placu zabaw w "Parku Rodzinnym" wraz z budową oświetlenia w ramach ZBO
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.