Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-31
Mielec: Remont pomieszczeń parteru oraz wykonanie sieci komputerowej wraz z instalacją elektryczną w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu
Numer ogłoszenia: 72045 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu , ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, faks 017 7880069.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.mielec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń parteru oraz wykonanie sieci komputerowej wraz z instalacją elektryczną w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu zadania pn.:Remont pomieszczeń parteru oraz wykonanie sieci komputerowej wraz z instalacją elektryczną w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu, na które składa się: A) wykonania sieci komputerowej wraz z instalacją elektryczną w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu oraz udzielenie minimum 25 letniej gwarancji systemowej producenta danego systemu okablowania strukturalnego - (WYKONANIE I ETAPU PROJEKTU - Dokumentacji Wykonawczej - Instalacje słaboprądowe oraz elektryczne -podział etapów wykonania robót zawiera strona 39, 23-25 w/w dokumentacji ). W zakres prac wchodzą w szczególności: 1. demontaż elementów starej sieci w budynku przy ul. Chopina 16A, 39-300 Mielec, 2. układanie listew instalacyjnych dla sieci elektrycznej i logicznej lub podtynkowy montaż okablowania, 3. dostarczenie oraz układanie kabli teleinformatycznych typu S/FTP oraz przewodów elektrycznych w listwach instalacyjnych lub w peszlach, 4. montaż uniwersalnych gniazd logicznych i elektrycznych, 5. uruchomienie sieci elektrycznej i logicznej, 6. wykonanie i dostarczenie pomiarów sieci elektrycznej i logicznej, 7. montaż w pomieszczeniu serwerowni oraz w dwóch przyległych pomieszczeniach demontaż istniejącej wykładziny, dostosowanie powierzchni pomieszczeń do instalacji wykładziny elektrostatycznej np. wylewka samopoziomująca, instalacja uziemiająca, montaż wykładziny elektrostatycznej, prace instalacyjne i wykończeniowe, 8. prace montażowe i wykończeniowe drzwi, 9. wymalowanie całości pomieszczenia (nowej) serwerowni farbą zmywalną, kolor biały, 10. przeniesienie, instalacja dwóch (istniejących) szaf serwerowych 24U (serwerowe) 11. dostawa i montaż dwóch nowych szaf serwerowych 42U (800x1000), kolor szary, (sieć aktywna i pasywna) 12. dostawa i instalacja (patrz punkt 2.I) centralnego UPSa, którego instalacja pozwoli zabezpieczyć serwerownię i ok. 20 stanowisk komputerowych oraz kilku terminali obsługujących system kolejkowy i informowania klientów (szczegóły na dołączonych rysunkach) 13. ułożenie okablowania dla systemów: wczesnej detekcji VESDA oraz gaszenia SUG, sygnalizacji SAP, sygnalizacji włamania i napadu oraz kontroli dostępu, 14. dostawa i instalacja systemu kamer wizyjnych CCTV tylko wewnątrz parter oraz jednego rejestratora i dwóch monitorów. 15. wystąpienie o certyfikację sieci logicznej do producenta okablowania i uzyskanie gwarancji minimum 25 letniej producenta, potwierdzającej zgodność parametrów okablowania z aktualną normą ISO/IEC 11801 w zakresie kategorii 6/klasy E. B) remont obejmujący wykonanie adaptacji pomieszczeń parteru w budynku użyteczności publicznej przy ul. Chopina 16A, 39-300 Mielec. W zakres prac wchodzą w szczególności: Roboty budowlane w biurach i na korytarzu: 1. Rozbiórka ścian działowych, 2. Skucie posadzki betonowej, z lastryko i wykonanie wraz z wypoziomowaniem nowej wylewki do poziomu posadzki w korytarzu (posadzka w korytarzu pozostaje bez zmian), 3. Demontaż istniejących lamperii na ścianach, 4. Demontaż i montaż drzwi wewnętrznych w ściankach działowych, 5. Wykonanie nowych ścianek działowych murowanych, zamurowanie części istniejących przejść oraz otworów drzwiowych w istniejących ściankach działowych, 6. Wykonanie otworów drzwiowych i przejść w ściankach działowych, 7. Zaślepienie części świetlika w ścianie działowej, 8. Ułożenie płytek ceramicznych wraz z cokolikiem w projektowanej poczekalni, 9. Ułożenie na posadzkach wykładziny wraz z cokolikiem, 10. Wykonanie ścianek dzielących stanowiska, wykończenie ścian- tapetą, wypełnienie ścian wełną mineralną, poszycie ścian z płyt gipsowych, 11. Montaż na suficie paneli dźwiękochłonnych i ekranów akustycznych wraz z lampami punktowymi, 12. Obłożenie belek stropowych płytami gipsowo-kartonowymi, obłożenie - zamaskowanie płytami g-k istniejących rur na ścianach i pod belkami, 13. Obniżenie kratek wentylacyjnych, pod projektowany sufit podwieszany, zamurowanie kratek i wykonanie ich poniżej poziomu projektowanego sufitu, 14. Zamontowanie oświetlenia z wykorzystaniem istniejących lamp, 15. Szpachlowanie, malowanie ścian, 16. Szpachlowanie, malowanie ścian, tynk masque struktura efekt pracy system ESTRELLA + farba, 17. Zamontowanie w poczekalniach, na ściance działowej gipsowej - naświetli ze szkła, 18. Zamontowanie samozamykacza w drzwiach. Roboty budowlane w łazienkach: 1. Rozbiórka ścianek działowych oraz drzwi wewnętrznych, 2. Demontaż istniejących urządzeń sanitarnych (pisuary, umywalki, miski ustępowe), 3. Skucie posadzki z lastryko i wypoziomowanie nowych warstw posadzki do poziomu posadzki w korytarzu, 4. Wykonanie nowej posadzki samopoziomującej pod projektowane płytki, 5. Demontaż istniejących instalacji wodno - kanalizacyjnej, elektrycznej, 6. Wykonanie nowej instalacji wodno - kanalizacyjnej, elektrycznej (lampy, kontakty, gniazdka), 7. Wymiana pionu kanalizacji sanitarnej, zmiana jego lokalizacji (do sąsiedniej łazienki), 8. Demontaż istniejącego bojlera, montaż nowego bojlera wraz z pompą cyrkulacyjną, 9. Ułożenie nowych posadzek z płytek gres, 10. Wykonanie nowych ścianek działowych murowanych do pełnej wysokości pomieszczenia, 11. Wyrównanie ścian istniejących pod położenie płytek ceramicznych, 12. Ułożenie płytek ściennych na ścianach oraz na parapetach, 13. Wykonanie sufitu kasetonowego na ruszcie stalowym, obłożenie belki stropowej płytami g-k, obłożenie-zamaskowanie płytami g-k istniejących rur na ścianach i pod belką, 14. Wykonanie kratek wentylacyjnych, pod lub w projektowanym sufitem podwieszanym, 15. Montaż ścianek lekkich systemowych przy kabinach wc z gotowych systemów, 16. Montaż nowych urządzeń sanitarnych (umywalki, miski ustępowe, pisuar), 17. Montaż w kabinach wc, dozowników na papier toaletowy. Roboty budowlane wymienione w pkt A i B zostaną przeprowadzone w VII etapach: Etap I: - wykonanie I ETAPU PROJEKTU (Dokumentacji Wykonawczej - Instalacje słaboprądowe oraz elektryczne - podział etapów wykonania robót zawiera strona 39, 23-25 w/w dokumentacji) tj. sieci komputerowej wraz z instalacją elektryczną w pomieszczeniach całego budynku z wyłączeniem montażu okablowania sieci komputerowej obejmującego ostateczne zarobienie końcówek kabli w wykonanym przez innego wykonawcę w późniejszym terminie wyposażeniu, - wykonanie remontu obejmującego wykonanie adaptacji pomieszczeń parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 11 - 19 oraz dwóch łazienek. Etap II: - wykonanie remontu obejmującego wykonanie adaptacji pomieszczeń parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 5. Etap III: - wykonanie remontu obejmującego wykonanie adaptacji pomieszczeń parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 4. Etap IV: - wykonanie remontu obejmującego wykonanie adaptacji pomieszczeń parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 7. Etap V: - wykonanie remontu obejmującego wykonanie adaptacji pomieszczeń parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 3 - korytarz i 2 - hall. Etap VI: - wykonanie remontu obejmującego wykonanie adaptacji pomieszczeń parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 8, 9, 10. Etap VII: - ostateczne zarobienie końcówek kabli w wyposażeniu (meble biurowe). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego wykonania opisują: Dla przedmiotu opisanego w ust. 1 pkt A - dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, zestawienie materiałów, Dla przedmiotu opisanego w ust. 1 pkt B - dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót. 3. Zamawiający wymaga udzielenia: a) minimum 25-letniej gwarancji systemowej producenta okablowania strukturalnego danego systemu. Okres gwarancji ma być standardowo udzielany przez producenta okablowania, tzn. na warunkach oficjalnych, ogólnie znanych, dostępnych i opublikowanych. Tym samym oświadczenia o specjalnie wydłużonych okresach gwarancji wystawione przez producentów, dostawców, dystrybutorów, pośredników, wykonawców lub innych nie będą uznawane za wiarygodne i spowodują bezwzględne odrzucenie oferty. Okres gwarancji liczony jest od dnia, w którym podpisano protokół końcowego odbioru prac i producent okablowania wystawił certyfikat gwarancyjny. b) minimum 3-letniej gwarancji Wykonawcy na wykonaną robotę budowlana w zakresie remontu obejmującego wykonanie adaptacji pomieszczeń parteru, c) minimum 4-letniej gwarancji Wykonawcy na wykonaną instalację elektryczną, d) minimum 3 - letniej gwarancji Wykonawcy na wykonaną instalację systemu kamer wizyjnych CCTV. 4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy i certyfikaty zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, których warunki są opisane w dokumentacji projektowej. 5. W przypadku oferty równoważnej wykonawca ma obowiązek wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego. Przez ofertę równoważną zamawiający rozumie ofertę, która spełnia co najmniej te funkcje oraz parametry użytkowe i techniczne, które zostały opisane w opisie przedmiotu zamówienia z załącznikami, dokumentacji projektowej oraz przedmiarach. 6. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia: a) z materiałów własnych, b) z materiałów zamawiającego do realizacji robót opisanych w dokumentacji projektowej/wykonawczej jako wykonywane z materiałów istniejących. 7. Wykonawca stosując materiały własne zobowiązuje się stosować materiały nowe, najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego. Ponadto na wbudowywane materiały oraz montowane urządzenia Wykonawca obowiązany jest posiadać deklarację zgodności z obowiązującymi normami, aprobatą techniczną lub certyfikatem. 8. Wykonawca własnym staraniem wykona zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę. 9. Roboty będą odbywały się w obiekcie czynnym przy zachowaniu jego funkcjonalności i braku kolizji w drogach komunikacyjnych przez cały okres realizacji prac. 10. Równolegle z robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia wykonywane będzie zamówienie polegające na wyposażaniu remontowanych pomieszczeń w meble biurowe, regały na dokumentację, itp. Wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest udostępnić front robót wykonawcy realizującemu wyposażenie pomieszczeń w uzgodnionych ze sobą i zamawiającym terminach. 11. Z uwagi na fakt, iż część okablowania sieci komputerowej Wykonawca będzie montował w wyposażeniu, które wykonywane będzie przez innego wykonawcę w terminie po zakończeniu wykonywania poszczególnych robót budowlanych i stopniowym zdawaniu poszczególnych pomieszczeń, Wykonawca okablowania sieci komputerowej zobowiązany jest stawiać się na wezwania zamawiającego w celu wykonania etapu VII przedmiotu zamówienia. Dokonanie ostatecznego zarobienia końcówek kabli w wyposażeniu (meble biurowe) Wykonawca okablowania sieci komputerowej wykonywać będzie stopniowo we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Zamawiający przewiduje maksymalnie 4 wizyty w tym zakresie w okresie od maja 2010 do lipca 2010..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej 35% wartości zamówienia podstawowego, w zakresie realizacji II - go etapu projektu instalacje słaboprądowe oraz elektryczne.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegajacych się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum firm warunek ten Wykonawcy muszą spełnić łacznie. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o treść złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie), co najmniej: a) 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie obejmującym wykonanie adaptacji pomieszczeń budynku, obejmującą w szczególności roboty murarsko tynkarskie, roboty instalacyjno sanitarne, roboty wykończeniowe w tym malowanie, szpachlowanie, układanie glazury i wykładziny przemysłowej o łącznej wartości co najmniej 250 000 złotych brutto, oraz b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) trzech robót budowlanych obejmujących swym zakresem wykonanie sieci komputerowej wraz z instalacją elektryczną, każda o wartości co najmniej 600 000 złotych brutto z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W tym co najmniej jedna robota budowlana w zakresie okablowania strukturalnego ma odpowiadać swoim charakterem tj. pod względem zastosowanej technologii, wydajności, funkcjonalności zadaniu będącemu przedmiotem postępowania. Wykazana instalacja musi być objęta 25-letnią gwarancją systemową producenta okablowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegajacych się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum firm warunek ten Wykonawcy muszą spełnić łacznie. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o treść złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegajacych się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum firm warunek ten Wykonawcy muszą spełnić łacznie. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o treść złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: a) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej (art. 14 ustawy Prawo Budowlane) i należącą do właściwej izby samorządu zawodowego np. Izby Inżynierów Budownictwa, b) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (art. 14 ustawy Prawo Budowlane) i należącą do właściwej izby samorządu zawodowego np. Izby Inżynierów Budownictwa, c) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym dozoru i eksploatacji w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV wydanym przez komisję kwalifikacyjną, d) minimum 1 osobą posiadającą kwalifikacje w zakresie projektowania oraz certyfikowania sieci strukturalnej, zgodnie z normami międzynarodowymi oraz procedurami instalacyjnymi producenta okablowania, potwierdzone trzystopniowym certyfikatem wystawionym przez co najmniej jednego z producentów oferowanego przez wykonawcę systemu okablowania. e) minimum 2 osobami posiadającymi kwalifikacje w zakresie instalacji, pomiarów, nadzoru, wykrywania oraz eliminacji uszkodzeń, zgodnie z normami międzynarodowymi oraz procedurami instalacyjnymi producenta okablowania, potwierdzone dwustopniowym certyfikatem wystawionym przez co najmniej jednego z producentów oferowanego przez wykonawcę systemu okablowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegajacych się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum firm warunek ten Wykonawcy muszą spełnić łacznie. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o treść złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegajacych się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum firm warunek ten Wykonawcy muszą spełnić łacznie. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o treść złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji swoich zasobów tj. wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2.Pisemne oświadczenie Wykonawcy, że w stosunku do niego nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości - dotyczy osób fizycznych posiadających wpis do ewidencji działalności gospodarczej i działających na podstawie ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, 3. Pisemne oświadczenie Wykonawcy, że w stosunku do niego nie ogłoszono upadłości - dotyczy osób fizycznych nie posiadających wpisu do ewidencji działalności gospodarczej i nie działających na podstawie ustawy o swobodzie działalności gospodarczej,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku: a) zmiany przepisów prawnych w tym zmiany stawki podatku VAT, b) w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian terminu wykonania przedmiotu umowy. W takim przypadku przesunięcie terminu może nastąpić o okres w jakim wykonywanie przedmiotu umowy było niemożliwe ze względu na działanie siły wyższej. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej. W takim przypadku termin wykonania zamówienia może być przesunięty o czas niezbędny na wykonanie zamówienia. c) przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. W takim przypadku termin wykonania zamówienia może być przesunięty o czas niezbędny na wykonanie zamówienia. d) zlecenia przez Zamawiającego robót dodatkowych lub zamiennych od których wykonania uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy. W takim przypadku termin wykonania zamówienia podstawowego może być przesunięty o czas niezbędny na zlecenie i wykonanie zamówienia dodatkowego lub zamiennego, e) zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów, f) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, g) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, h) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny. Dopuszcza się je tylko w przypadku, gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt, a jednocześnie nie spowoduje zwiększenia kosztów robót. i) zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia, j) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, k) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych, l) zmiany ilości robót w stosunku do przedmiaru pod warunkiem, że wynikają one z dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej, m) rezygnacji zamawiającego z wykonania części robót budowlanych, nie przekraczających jednak 20 % wynagrodzenia wykonawcy, o którym mowa w umowie, n) zmiany dokumentacji projektowej z uwagi na ewentualne jej błędy, o) zmiany podwykonawcy pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, 2. Jeżeli zmiany, o których mowa w ust. 1 wymagają zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian oraz przedmiar i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez zamawiającego. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: a) opis propozycji zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) obliczenie kosztów zmiany, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy, d) opis wpływu zmiany na termin wykonania Umowy. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą zostać dokonane, jeżeli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: a. obniżenia kosztu wykonania robót lub kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu, b. poprawy wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych, c. zmiany obowiązujących przepisów, d. podniesienie wydajności urządzeń, e. podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, f. usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu, g. opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać zamawiającemu, personelowi zamawiającego; lub innemu wykonawcy, zatrudnionemu przez zamawiającego na terenie budowy. h. zaistnienie nieprzewidzianych w Umowie wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, strajków, kryzysu gospodarczego i tym podobnych przeszkód uniemożliwiających kontynuowanie Umowy na przewidzianych w niej warunkach. i. siła wyższa. 5. Podstawę obliczenia kosztów zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt c w przypadku, gdy zmiany będą wynikać ze zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania odbioru robót stanowi projekt zamienny, o którym mowa w ust. 2 oraz kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych pod warunkiem, iż ceny te nie będą większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych, 6. Zmiany przewidziane w Umowie mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.mielec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2010 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Mielcu przy ul. Chopina 16 A, 39-300 Mielec, sekretariat -pokój nr 10 (I piętro),.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1 134R w km 0+000÷0+590,30 w m. Padew Narodowa"
- "Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1 152R klasy "Z" - zbiorczej Borowa -Czermin - Wola Mielecka - Kiełków - Przecław od kilometra 21+525,10 km 22+186,00 (ETAP II) w m. Kiełków"
- Dostawa wyposażenia klasopracowni służącej kształceniu w zawodzie technik elektryk w ramach projektu Poprawa bazy dydaktycznej oraz infrastruktury szkół zawodowych prowadzonych przez Powiat Mielecki
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Mielec w roku 2025
- Dostawa betonu
- Dostawa śmieciarki napędzanej ON
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkoła Podstawowa w Korzennej - przyjazna i dostępna dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa szatni sportowej na boisku w Niemilu"
- Ostatni krok w unowocześnianiu Domu Kultury w Ogrodzieńcu - remont sali warsztatowej
- Wykonanie wewnętrznych instalacji oddymiania klatek schodowych A i B wraz z wymianą stolarki okiennej
- Modernizacja pokoi hotelowych w Kalsku wraz z wyposażeniem
- Wymiana pokrycia dachowego i ocieplenia połaci dachowej budynku Domu Pomocy Społecznej w Barcinie.
więcej: Lokalna sieć komputerowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.