Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-09
Olsztyn: Wykonanie projektu stacji podnoszenia ciśnienia wody w Skowronach, projektu sieci wodociągowej na odcinku Skowrony - Nawty - Grużajny, Grużajny - Siedlisko, Grużajny- Grądki - Grądówko, gm. Godkowo, woj. warmińsko-mazurskie z przyłączami do budynków w wymienionych miejscowościach.
Numer ogłoszenia: 72033 - 2008; data zamieszczenia: 09.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5248800, fax 089 5248802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu stacji podnoszenia ciśnienia wody w Skowronach, projektu sieci wodociągowej na odcinku Skowrony - Nawty - Grużajny, Grużajny - Siedlisko, Grużajny- Grądki - Grądówko, gm. Godkowo, woj. warmińsko-mazurskie z przyłączami do budynków w wymienionych miejscowościach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie projektu stacji podnoszenia ciśnienia wody w Skowronach, projektu sieci wodociągowej na odcinku Skowrony - Nawty - Grużajny, Grużajny - Siedlisko, Grużajny- Grądki - Grądówko, gm. Godkowo, woj. warmińsko-mazurskie z przyłączami do budynków w wymienionych miejscowościach wraz z kosztorysem inwestorskim, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, niezbędnymi uzgodnieniami, decyzjami i zatwierdzeniami w zakresie przewidzianym prawem. 2. Projekt należy opracować zgodnie z wydanymi przez właściciela sieci wodociągowej warunkami technicznymi, o które należy wystąpić w procesie projektowania sieci wodociągowej. 3. Nowe przyłącza wodociągowe należy zaprojektować do budynków mieszkalnych oraz innych obiektów, które zaopatrywane są obecnie z ujęć lokalnych. 4. Orientacyjna długość sieci ~ 9000m oraz ±76 szt. przyłączy. 5. Projekt oraz kosztorysy i przedmiary robót oraz specyfikacje wykonania i odbioru robót należy sporządzić jako dwa odrębne opracowania i tak: a) W pierwszym etapie należy sporządzić projekt stacji podnoszenia ciśnienia wody w Skowronach, sieci wodociągowej Skowrony - Nawty - Grużajny oraz przyłączy wodociągowych w miejscowościach Nawty i Grużajny - wykonanie I etap 90 dni od dnia podpisania umowy. b) W drugim etapie należy sporządzić projekt sieci wodociągowej Grużajny - Siedlisko, Grużajny - Grądki - Grądówko oraz przyłączy wodociągowych w miejscowościach Siedlisko, Grądki, Grądówko - wykonanie II etap 180 dni od dnia podpisania umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.21.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 180.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków: 1) W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa projekty sieci wodociągowej o długości nie mniejszej niż 300 mb każda z tych sieci; c. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności: sanitarnej w zakresie instalacji i sieci wodociągowych. d. spełniają warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; e. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w pkt 1 ppkt 1 lit. b i c spełniają łącznie. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców opisanych w pkt 1, zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych usług projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. 4) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w ppkt 4 posiadają wymagane uprawnienia tj. kserokopię uprawnień projektowych oraz aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające przynależności tej osoby do izby i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, pok. Nr 211 (II piętro) odpłatnie. Kwota za SIWZ 30 zł + opłata za przesłanie..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2008 godzina 08:30, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, pok. Nr 103 (I piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych do jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyna w okresie I - VI 2026r
- Świadczenie usług inkubacji i akceleracji w ramach projektu pn.: "WA - MA Inkubator" realizowanego przez Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny"
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miasta Olsztyna w 2026 roku.
- Usługa transkrypcji i korekty tekstu w ramach wsparcia dydaktycznego studentów z niepełnosprawnością UWM w Olsztynie
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
- Dostawa sukcesywna pipet automatycznych i elektronicznych wraz z końcówkami do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz realizację robót budowlanych dla zadania pn. "Budowa tras rowerowych do uprawiania sportów ekstremalnych oraz betonowego toru typu pumptrack"
- Przystosowanie części budynku "I" pod potrzeby Katedry Mikrobiologii i Ekologii Roślin w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa żłobka w m. Żółtańce- Kolonia
- Opracowanie i wykonanie optymalizacji kosztowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zespołu budynków przy ul. Łukowej 5 w Bielsku-Białej wraz z uzyskaniem wymaganych opinii, uzgodnień i pozwoleń
- Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Adaptacja 4 piętra budynku przy ul. Limanowskiego 23 w Warszawie do realizacji projektu "Centrum Komunikacji dla Osób z Niepełnosprawnościami"
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





