eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rytel › Remont drogi asfaltowej - etap III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-09

Rytel: Remont drogi asfaltowej - etap III
Numer ogłoszenia: 72013 - 2008; data zamieszczenia: 09.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Rytel, 89-642 Rytel, woj. pomorskie, tel. 052 3985117m 3985128, fax 052 3985256.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: rytel.torun.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rytel.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi asfaltowej - etap III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi leśnej asfaltowej od drogi krajowej Nr 22 Chojnice - Czersk do drogi wojewódzkiej Nr 235 Korne - Chojnice III etap. Modernizowana droga jest drogą leśną, a zarazem pełni funkcję drogi pożarowej o szerokości 3,80 - 4,00 m. Droga na całym planowanym do remontu odcinku posiada bardzo liczne spękania spowodowane długoletnią eksploatacją. W ciągu drogi na nawierzchni występują również liczne wysadziny spowodowane korzeniami sąsiadującego z koroną drogi drzewostanu. Istniejące pobocza ułożeniu nowej nawierzchni będą wyprofilowanie i zagęszczone. Planuje się wykonanie profilu z masy asfaltowej w ilości 50 kg/m2 i ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 4 cm wg PN. W miejscach wysadzin po wycięciu korzeni zostanie wymieniona podbudowa i nawierzchnia o łącznej grubości 15 cm, na zjazdach o nawierzchni bitumicznej zostanie ułożona nowa nawierzchnia o grubości 4 cm wg PN. Na pozostałych zjazdach zostanie wykonana podbudowa i nawierzchnia w technologii tłucznia kamiennego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości - 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności. - Warunek uznaje za spełniony po przedłożeniu odpisu z właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. 2) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - Warunek uznaje się za spełniony po przedłożeniu wykazu, co najmniej 2 robót budowlanych wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, miejsca, i daty wykonania (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.), a także z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) Wykonawca nie może być wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1. - Warunek uznaje się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy oświadczenie (wzór oświadczenia zawiera formularz ofertowy) - załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w/w dokumentach oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a ofertę uzna za odrzuconą. 5) Dokumenty o których mowa powyżej należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: rytel.torun.lasy.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Rytel 89-642 Rytel pokój nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 08:00, miejsce: Nadleśnictwo Rytel 89-642 Rytel pokój nr 3 SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.