eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemonty w budynkach oświatowych zarządzanych przez Urząd Dzielnicy Bemowo.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-07

Warszawa: Remonty w budynkach oświatowych zarządzanych przez Urząd Dzielnicy Bemowo.
Numer ogłoszenia: 71999 - 2016; data zamieszczenia: 07.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dzielnicy Bemowo Miasta Stołecznego Warszawy , ul. Powstańców Śląskich 70/359, 01-381 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 53-37-970, faks 022 53-37-563.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bemowo.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty w budynkach oświatowych zarządzanych przez Urząd Dzielnicy Bemowo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty w budynkach oświatowych zarządzanych przez Urząd Dzielnicy Bemowo: Część 1 - remont schodów i podestu od strony boisk Gimnazjum nr 82 przy ul. Czumy 8 w Warszawie Część 2 - Roboty remontowo-budowlane w szatni budynku Gimnazjum nr 83 przy ul. Andriollego 1 w Warszawie Część 3 - Remont schodów zewnętrznych oraz naprawa daszka nad wejściem do budynku Szkoły Podstawowej nr 82 przy ul. Górczewskiej 201 w Warszawie Część 4 - Roboty remontowo - malarskie w salach dydaktycznych Gimnazjum nr 81 przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie. Na podstawie art. 29 ust 4 pkt 4 zatrudnienie (nieprzerwanie w całym okresie realizacji zamówienia) na podstawie umowy o pracę na pełen etat, co najmniej 1 osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia polegające na wykonywaniu robót budowlanych, dla każdej części zamówienia niezależnie.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o łącznej wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia jakie obejmuje zamówienie podstawowe.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część nr 1 - 280,00 PLN (słownie: dwieście osiemdziesiąt,00/100) Część nr 2 - 3000,00 PLN (słownie: trzy tysiące,00/100) Część nr 3- 280,00 PLN (słownie: dwieście osiemdziesiąt,00/100) Część nr 4 - 920,00 PLN (słownie: dziewięćset dwadzieścia,00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dla Części zamówienia nr 1 - min. 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie schodów zewnętrznych o wartości zamówienia nie mniejszej niż 6.000 PLN netto. dla Części zamówienia nr 2 - min. 1 robotę budowlaną polegającą na robotach remontowo-budowlanych o wartości zamówienia nie mniejszej niż 65.000 PLN netto. dla Części zamówienia nr 3 - min. 1 robotę budowlaną polegającą na robotach remontowo-budowlanych o wartości zamówienia nie mniejszej niż 6.000 PLN netto. dla Części zamówienia nr 4 - min. 1 robotę budowlaną polegającą na robotach remontowo-budowlanych o wartości zamówienia nie mniejszej niż 21.000 PLN netto. Wykonawca składający ofertę na kilka części, może przedstawić informację o wykonaniu minimum jednej roboty budowlanej o zakresie obejmującym rodzaj robót i wartości robót, który odpowiada wszystkim wybranym Częściom.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz. U. z 2014 r., poz. 1278). W przypadku uprawnień wydanych przed 11.09.2014 dopuszcza się uprawnienia w poprzednim brzmieniu, które będzie obejmowało zakres wymagany przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza posiadanie uprawnień w ograniczonym zakresie. Osoby posiadające wskazane powyżej uprawnienia muszą być wpisane na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 932 z późn. zm.). Wykonawca składający ofertę na kilka części, może przedstawić informację o posiadaniu minimum jednej osoby spełniającej powyższe warunki, jeśli będzie ona nadzorowała prace w tych częściach. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunki Wykonawcy mogą spełniać łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o spełnianiu wymogów klauzuli społecznej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji na wykonane prace - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony umowy przewidują możliwość dokonania zmian treści umowy w następujących przypadkach: 1) w razie wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności wstrzymanie robót z winy Zamawiającego; 2) w razie wystąpienia przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie; 3) w razie konieczności wykonania przez Wykonawcę, w ramach odrębnej umowy, zamówienia dodatkowego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli wykonanie tej umowy jest uzależnione od wykonania zamówień dodatkowych, 4) w razie konieczności dokonania zmian technologicznych w szczególności spowodowanych następującymi okolicznościami: a) koniecznością zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w STWiORB, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, b) koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; c) koniecznością usunięcia sprzeczności w STWiORB w przypadku niemożności usunięcia sprzeczności przy pomocy wykładni, w szczególności gdy sprzeczne zapisy mają równy stopień pierwszeństwa. 5) wynikających z siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie robót, zgodnie z treścią umowy; 6) w razie zaistnienia innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, skutkującej niemożliwością wykonania lub należytego wykonania robót zgodnie z umową; 7) w razie wystąpienia konieczności niewykonania części robót przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym, przy czym zmiana nastąpi wówczas poprzez obniżenie wynagrodzenia umownego o wartość robót objętych rezygnacją lub niewykonaniem, konieczności wykonania robót zamiennych, przy czym zmiana może polegać na zmniejszeniu wynagrodzenia umownego. 2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt 1-3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt 4 możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania i technologii robót. 4. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bemowo.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Bemowo, 01-381 Warszawa, ul. Powstańców Śląskich 70, pok. 368, III piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Bemowo, 01-381 Warszawa, ul. Powstańców Śląskich 70, pok. 368, III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: remont schodów i podestu od strony boisk Gimnazjum nr 82 przy ul. Czumy 8 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont schodów i podestu od strony boisk Gimnazjum nr 82 przy ul. Czumy 8 w Warszawie Na podstawie art. 29 ust 4 pkt 4 zatrudnienie (nieprzerwanie w całym okresie realizacji zamówienia) na podstawie umowy o pracę na pełen etat, co najmniej 1 osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia polegające na wykonywaniu robót budowlanych,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji na wykonane prace - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty remontowo-budowlane w szatni budynku Gimnazjum nr 83 przy ul. Andriollego 1 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowo-budowlane w szatni budynku Gimnazjum nr 83 przy ul. Andriollego 1 w Warszawie Na podstawie art. 29 ust 4 pkt 4 zatrudnienie (nieprzerwanie w całym okresie realizacji zamówienia) na podstawie umowy o pracę na pełen etat, co najmniej 1 osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia polegające na wykonywaniu robót budowlanych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji na wykonane prace - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont schodów zewnętrznych oraz naprawa daszka nad wejściem do budynku Szkoły Podstawowej nr 82 przy ul. Górczewskiej 201 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont schodów zewnętrznych oraz naprawa daszka nad wejściem do budynku Szkoły Podstawowej nr 82 przy ul. Górczewskiej 201 w Warszawie Na podstawie art. 29 ust 4 pkt 4 zatrudnienie (nieprzerwanie w całym okresie realizacji zamówienia) na podstawie umowy o pracę na pełen etat, co najmniej 1 osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia polegające na wykonywaniu robót budowlanych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji na wykonane prace - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Roboty remontowo - malarskie w salach dydaktycznych Gimnazjum nr 81 przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowo - malarskie w salach dydaktycznych Gimnazjum nr 81 przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie. Na podstawie art. 29 ust 4 pkt 4 zatrudnienie (nieprzerwanie w całym okresie realizacji zamówienia) na podstawie umowy o pracę na pełen etat, co najmniej 1 osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia polegające na wykonywaniu robót budowlanych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji na wykonane prace - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.