eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Dostawa wyrobów medycznych wg 13 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-31

Lubin: Dostawa wyrobów medycznych wg 13 zadań
Numer ogłoszenia: 71995 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie , ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8401715, faks 076 8401716.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozlubin.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych wg 13 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa wyrobów medycznych wg 13 zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może przeprowadzić zamówienia uzupełniające zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.14.20-0, 33.14.16.25-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b)posiadania wiedzy i doświadczenia; c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w dziale V niniejszej specyfikacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Na potwierdzenie warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca dostarczy: wg oświadczenia nr 1 - wzór załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Na potwierdzenie warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca dostarczy: wg oświadczenia nr 1 - wzór załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca dostarczy: a)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, b)wg oświadczenia nr 1 - wzór załącznik nr 4 do SIWZ c)wg oświadczenia nr 3 - wzór załącznik nr 6 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie nr 2 - wg załącznika nr 5 do SIWZ - dopuszczenie do stosowania i obrotu w Polsce oferowanych wyrobów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisamami oraz wskazanie podstawy takiego dopuszczenia. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzajace informację złożone w oświadczeniu - ( wzór Załącznik nr 5 do SIWZ ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zozlubin.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, Dział Zamówień Publicznych, pok. 206.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, Kancelaria, pok. 201.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne wg listy ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do SIWZ ( Formularza cenowego ). 2 pozycje w zadaniu nr 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.16.25-7, 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne wg listy ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do SIWZ ( Formularza cenowego ). 5 pozycji w zadaniu nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.16.25-7, 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne wg listy ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do SIWZ ( Formularza cenowego ). 3 pozycje w zadaniu nr 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.16.25-7, 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne wg listy ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do SIWZ ( Formularza cenowego ). 12 pozycji w zadaniu nr 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.16.25-7, 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne wg listy ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do SIWZ ( Formularza cenowego ). 1 pozycja - 43 pary.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.16.25-7, 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne wg listy ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do SIWZ ( Formularza cenowego ). 1 pozycja - 808 par.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.16.25-7, 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne wg listy ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do SIWZ ( Formularza cenowego ). 1 pozycja - 4 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.16.25-7, 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne wg listy ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do SIWZ ( Formularza cenowego ). 1 pozycja - 77 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.16.25-7, 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne wg listy ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do SIWZ ( Formularza cenowego ). 1 pozycja - 85 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.16.25-7, 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne wg listy ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do SIWZ ( Formularza cenowego ). 15 pozycje w zadaniu nr 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.16.25-7, 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne wg listy ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do SIWZ ( Formularza cenowego ). 7 pozycji w zadaniu nr 11.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.16.25-7, 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne wg listy ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do SIWZ ( Formularza cenowego ). 1 pozycja - 11 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.16.25-7, 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wyroby medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne wg listy ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do SIWZ ( Formularza cenowego ). 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.16.25-7, 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.