eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦winouj¶cieNADZÓR INWESTORSKI NA ZADANIU INWESTYCYJNYM PN.ETAP I ROZBUDOWY CMENTARZA KOMUNALNEGO W ¦WINOUJ¦CIU

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-03-31

¦winouj¶cie: NADZÓR INWESTORSKI NA ZADANIU INWESTYCYJNYM PN.: ETAP I ROZBUDOWY CMENTARZA KOMUNALNEGO W ¦WINOUJ¦CIU
Numer og³oszenia: 71928 - 2015; data zamieszczenia: 31.03.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta ¦winouj¶cia , ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 ¦winouj¶cie, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3212780, 3212309, faks (091) 321 59 95.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.swinoujscie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: NADZÓR INWESTORSKI NA ZADANIU INWESTYCYJNYM PN.: ETAP I ROZBUDOWY CMENTARZA KOMUNALNEGO W ¦WINOUJ¦CIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski na zadaniu inwestycyjnym pn.: Etap I rozbudowy Cmentarza Komunalnego w ¦winouj¶ciu poprzez zorganizowanie i wdro¿enie systemu zarz±dzania Przedsiêwziêciem budowy Etapu i rozbudowy Cmentarza komunalnego w ¦winouj¶ciu oraz zarz±dzanie niniejszym Przedsiêwziêciem od chwili wej¶cia w ¿ycie umowy do jej zakoñczenia, w celu skutecznego wyegzekwowania od wykonawcy robót: wykonania robót w terminie i zgodnie z dokumentacj± projektow± przy zastosowaniu odpowiedniej jako¶ci materia³ów i technologii; rozliczenia robót w oparciu o umowne rycza³towe koszty ich realizacji. Przedmiot zamówienia okre¶laj± za³±czniki do SIWZ: nr 2.1. Zakres zadañ i czynno¶ci zarz±dzaj±cego, nr 2.3. Skrócony opis robót budowlanych w ramach Przedsiêwziêcia..

II.1.5) przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych na zasadach okre¶lonych w ustawie Prawo zamówieñ publicznych, do 50% warto¶ci zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê musz± wykazaæ siê wiedz± i do¶wiadczeniem przez wykazanie, ¿e wykonali nale¿ycie w okresie ostatnich trzech lat (a je¿eli okres dzia³alno¶ci firmy jest krótszy, to w tym okresie) co najmniej 2 zadania polegaj±ce na wielobran¿owym nadzorze inwestorskim, przez co nale¿y rozumieæ: nadzór inwestorski w co najmniej dwóch bran¿ach spo¶ród: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, elektrycznej i sanitarnej; dla ka¿dego z zadañ o warto¶ci robót budowlanych nadzorowanego zadania nie mniejszej ni¿ 4 000 000 z³ brutto (s³ownie cztery miliony piêæset tysiêcy z³otych) ka¿de z zadañ, przy czym nadzór inwestorski powinien dotyczyæ robót budowlanych budownictwa drogowego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê musz± wskazaæ osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, legitymuj±ce siê kwalifikacjami zawodowymi i do¶wiadczeniem, odpowiednimi do funkcji jakie zostan± im powierzone. Wykonawcy wyka¿±, ¿e bêd± dysponowaæ osobami (inspektorami nadzoru) odpowiedzialnymi za nadzór inwestorski w poszczególnych bran¿ach: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, sanitarnej i elektrycznej - wska¿± po jednej osobie w ka¿dej z bran¿. Wymagane jest by do¶wiadczenie zawodowe ww. osób obejmowa³o tak¿e do¶wiadczenie ogólne - co najmniej 5 lat pracy w zawodzie, w tym nie mniej ni¿ 2 lata pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmuj±cych wykonywanie czynno¶ci nadzoru inwestorskiego w danej specjalno¶ci. Zamawiaj±cy wymaga, by wszystkie wymienione wy¿ej osoby posiada³y uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalno¶ci i mia³y prawo wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami. Uwaga: Dopuszcza siê uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce rodzajem i zakresem uprawnieniom wymaganym przez zamawiaj±cego, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji inspektora nadzoru bran¿y konstrukcyjno-budowlanej i bran¿y drogowej pod warunkiem, ¿e osoba, która funkcje te bêdzie pe³niæ, posiadaæ bêdzie uprawnienia budowlane o zakresie obejmuj±cym specjalno¶æ konstrukcyjno-budowlan± i drogow±.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê musz± wykazaæ, ¿e s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê, co najmniej 400 000,00 z³ lub jej równowarto¶æ w walucie obcej.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie w postêpowaniu - pe³nomocnictwo do reprezentowania podmiotów wystêpuj±cych wspólnie lub do wystêpowania wspólnie i zawarcia umowy. 2. W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie w postêpowaniu o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 9.1.1 SIWZ powinno byæ z³o¿one przez ka¿dy z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie. 3. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówieñ publicznych - dokumenty dotycz±ce w szczególno¶ci: a) zakresu dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki bêdzie ³±czy³ wykonawcê z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4. Upowa¿nienie osoby podpisuj±cej ofertê (gdy nie wynika to z tre¶ci dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1.3 lub 9.3.1. SIWZ, z którego wynika uprawnienie osoby (osób) do reprezentowania wykonawcy (wykonawców wystêpuj±cych wspólnie).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin p³atno¶ci - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zmiana postanowieñ umowy jest dopuszczalna zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych wy³±cznie w ni¿ej przytoczonym zakresie okre¶lonym w ATYKULE 10 w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SIWZ: 1.Dopuszcza siê nastêpuj±ce mo¿liwo¶ci zmiany tre¶ci umowy: a)zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto okre¶lonego w punkcie 6.1, b)zmniejszenie zakresu przedmiotu Zamówienia i stosowne zmniejszenie wynagrodzenia rycza³towego Wykonawcy, gdy wykonanie zamówienia w pierwotnym zakresie nie le¿y w interesie publicznym, c)zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia i zwi±zana z tym zmiana wynagrodzenia okre¶lonego w punkcie 6.1, w przypadku: -dzia³ania si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cej wykonanie umowy w okre¶lonym pierwotnie terminie, -zaistnienia niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac budowlanych lub spe³nienie wymogów technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy, -realizacji w drodze odrêbnej umowy prac powi±zanych z przedmiotem niniejszej umowy, powoduj±cego konieczno¶æ skoordynowania prac i uwzglêdnienia wzajemnych powi±zañ, -konieczno¶ci zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie le¿y w interesie Zamawiaj±cego, 2.Zmiany umowy przewidziane w ust. 1 dopuszczalne s± na nastêpuj±cych warunkach: a)ad ust. 1 lit. a) - stawka podatku VAT ulegnie zmianie na mocy powszechnie obowi±zuj±cych przepisów, b)ad ust. 1 lit. b) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy i zwi±zane z tym stosowne zmniejszenie wynagrodzenia rycza³towego Wykonawcy - w granicach uzasadnionego interesu publicznego, c)ad ust. 1 lit. c) - zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia: -tiret pierwsze: o okres dzia³ania si³y wy¿szej oraz potrzebny do usuniêcia skutków tego dzia³ania, -tiret drugie: o czas trwania niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, -tiret trzecie: o okres niezbêdny do wykonania prac powi±zanych z przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrêbnej umowy, -tiret czwarte - o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.swinoujscie.pl/
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta ¦winouj¶cia Wydzia³ In¿yniera Miasta ul. Wojska Polskiego 1/5 72-600 ¦winouj¶cie.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 10.04.2015 godzina 14:00, miejsce: w siedzibie zamawiaj±cego: Urz±d Miasta ¦winouj¶cie, ul. Wojska Polskiego 1/5, ¦winouj¶cie, Stanowisko Obs³ugi Interesanta;.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.