eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Sukcesywne dostawy odczynników do celów diagnostycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-08

Zielona Góra: Sukcesywne dostawy odczynników do celów diagnostycznych
Numer ogłoszenia: 71862 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3296200, faks 068 3255808.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy odczynników do celów diagnostycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 294 000,00 PLN ( zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy testów do oznaczania lekowrażliwości w postaci krążków bibułowych i pasków plastikowych, krążków diagnostycznych, testów lateksowych, pomocniczych i manualnych do identyfikacji i określania lekowrażliwości, testów immunochromatograficznych kasetkowych i paskowych do wykrywania antygenów in vitro, podłoży Lowensteina-Jensena z dodatkiem leków i bez zieleni malachitowej, odczynników do gazometrii do aparatu ABL 500, odczynników i akcesorii do czytnika LabUReader, odczynników biochemicznych, zestawów kontrolnych do zewnątrzlaboratoryjnej kontroli jakości badań, pasków testowych do pomiaru glukozy do glukometrów GLUCOCARD G+meter, odczynników serologicznych, odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do rozdziału elektroforetycznego białek surowicy krwi wraz z dzierżawą zautomatyzowanego systemu do rozdziału białek oraz odczynników, kalibratorów, materiałów zużywalnych i akcesoriów do wykonania 10 000 oznaczeń równowagi kwasowo - zasadowej wraz z dzierżawą analizatora gazometrycznego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego są sukcesywne dostawy testów do oznaczania lekowrażliwości w postaci krążków bibułowych i pasków plastikowych, krążków diagnostycznych, testów lateksowych, pomocniczych i manualnych do identyfikacji i określania lekowrażliwości, testów immunochromatograficznych kasetkowych i paskowych do wykrywania antygenów in vitro, podłoży Lowensteina-Jensena z dodatkiem leków i bez zieleni malachitowej, odczynników do gazometrii do aparatu ABL 500, odczynników i akcesorii do czytnika LabUReader, odczynników biochemicznych, zestawów kontrolnych do zewnątrzlaboratoryjnej kontroli jakości badań, pasków testowych do pomiaru glukozy do glukometrów GLUCOCARD G+meter, odczynników serologicznych, odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do rozdziału elektroforetycznego białek surowicy krwi wraz z dzierżawą zautomatyzowanego systemu do rozdziału białek oraz odczynników, kalibratorów, materiałów zużywalnych i akcesoriów do wykonania 10 000 oznaczeń równowagi kwasowo - zasadowej wraz z dzierżawą analizatora gazometrycznego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.66.00-1, 33.69.62.00-7, 33.12.41.30-5, 33.12.41.31-2, 33.69.63.00-8, 33.12.41.30-5, 38.43.40.00-6, 38.00.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie wiedzy i doświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocenia spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: 1) oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasób dotyczący zdolności finansowej wraz ze stosowną informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których podmiot udostępniający wskazany zasób rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub jego zdolność kredytową. 2) opłacona polisa lub inny właściwy dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej : - 30 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczy wyłącznie zadania nr 5 - 20 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczy wyłącznie zadania nr 6 lub wyłącznie zadania nr 7 lub wyłącznie zadania nr 14 lub wyłącznie zadania nr 16 - 10 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczy wyłącznie zadania nr 1 lub wyłącznie zadania nr 2 lub wyłącznie zadania nr 3 lub wyłącznie zadania nr 10 lub wyłącznie zadania nr 12 lub wyłącznie zadania nr 15, - 5 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczy wyłącznie zadania nr 4 lub wyłącznie zadania nr 8 lub wyłącznie zadania nr 9 lub wyłącznie zadania nr 11 lub wyłącznie zadania nr 13 UWAGA : W przypadku składania oferty obejmującej więcej niż jedno zadanie wartość przedmiotowego dokumentu powinna odpowiadać co najmniej najwyższej wartości wymaganej dla zadań ujętych w takiej ofercie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, - w przypadku, gdy wykonawca jest osobą prawną. W przypadku składania oferty dotyczącej zadania nr 1 - dokumenty, o których mowa w pkt 2.I.9 oraz w pkt 2.II. 3 załącznika nr 1 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku: a) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), b) zmiany cen jednostkowych przedmiotu umowy w sytuacji okresowych promocji, bądź obniżenia ceny przez producenta w trakcie trwania umowy, c) szczególnych okoliczności takich jak zaprzestanie wytwarzania wyrobów objętych umową, wygaśnięcia świadectwa rejestracji, wstrzymania,wycofania - za zgodą Zamawiającego - Strony dopuszczają możliwość dostarczenia odpowiedników o parametrach nie gorszych od wyrobów objętych umową. Cena dostarczonego odpowiednika nie może być wyższa od ceny wyrobu , którego dotyczy odpowiednik. d) zmiany sposobu konfekcjonowania i wielkości jednostkowej wyrobu, którego cenapo odpowiednim przeliczeniu nie będzie wyższa niż cena wyrobu objętego umową. 2. Pisemne wystąpienie Wykonawcy z propozycją zmian postanowień umowy w formie aneksu nastąpi nie później niż 14 dni przed proponowaną zmianą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.zgo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki SPZOZ w Zielonej Górze, 65-046 Zielona Góra, ul. Żyty 26, budynek administracji, pokój nr 019 - cena 20,00 PLN + koszty przekazania.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki SPZOZ w Zielonej Górze, 65-046 Zielona Góra, ul. Żyty 26, budynek administracji, pokój 201, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy testów do oznaczania lekowrażliwości w postaci krążków bibułowych wysycanych antybiotykiem oraz plastikowych pasków nasączonych antybiotykiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej szacunkowej wartości zamówienia 15 400,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy testów do oznaczania lekowrażliwości w postaci krążków bibułowych wysycanych antybiotykiem oraz plastikowych pasków nasączonych antybiotykiem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2, 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy krążków diagnostycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 11 400,00 PLN (zamówienia podstawowe i uzupełniające ) są sukcesywne dostawy krążków diagnostycznychzamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywne dostawy testów lateksowych do wykrywania i identyfikacji drobnoustrojów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej szacunkowej wartości zamówienia 7 000,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy testów lateksowych do wykrywania i identyfikacji drobnoustrojów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywne dostawy testów pomocinczychdo wykrywania określonych cech drobnoustrojów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej szacunkowej wartości zamówienia 1 600,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy testów pomocinczychdo wykrywania określonych cech drobnoustrojów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywne dostawy immunochromatograficznych testów paskowych oraz kasetkowych do wykrywania antygenów in vitro.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej szacunkowej wartości zamówienia 56 000,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy immunochromatograficznych testów paskowych oraz kasetkowych do wykrywania antygenów in vitro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sukcesywne dostawy manualnych testów diagnostycznych do identyfikacji i określania lekowrażliwości drobnoustrojow.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej szacunkowej wartości zamówienia 36 300,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy manualnych testów diagnostycznych do identyfikacji i określania lekowrażliwości drobnoustrojow.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sukcesywne dostawy odczynników, zestawów i testów diagnostycznychoraz odczynników chemicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej zamówienia 33 900,00 PLN (zamówienia podstawowe i uzupełniające)są sukcesywne dostawy odczynników, testów i zestawów diagnostycznych oraz odczynnikow chemicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.14.16.25-7, 33.12.41.31-2, 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sukcesywne dostawy podłoży Lowensteina Jensena do badania lekowrażliwości Mycobacterium spp z lekami i bez zieleni malachitowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej zamówienia 4 500,00 PLN (zamówienia podstawowe i uzupełniające)są sukcesywne dostawy podłoży Lowensteina Jensena do badania lekowrażliwości Mycobacterium spp z lekami i bez zieleni malachitowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sukcesywne dostawy odczynników do aparatu do gazometrii ABL 500.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej zamówienia 5 500,00 PLN (zamówienia podstawowe i uzupełniające)są sukcesywne dostawy odczynników do aparatu do gazometrii ABL 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sukcesywne dostawy odczynników i akcesorii do czytnika LabUReader.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej zamówienia 12 600,00 PLN (zamówienia podstawowe i uzupełniające)są sukcesywne dostawy odczynników i akcesorii do czytnika LabUReader.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Sukcesywne dostawy odczynników biochemicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej zamówienia 2 100,00 PLN (zamówienia podstawowe i uzupełniające)są sukcesywne dostawy odczynników biochemicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Sukcesywne dostawy zestawów kontrolnych do zewnątrzlaboratoryjnej kontroli jakości badań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej zamówienia 16 200,00 PLN (zamówienia podstawowe i uzupełniające)są sukcesywne dostawy zestawów kontrolnych do zewnątrzlaboratoryjnej kontroli jakości badań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Sukcesywne dostawy odczynników serologicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej zamówienia 4 200,00 PLN (zamówienia podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy odczynników serologicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Sukcesywne dostawy pasków testowych do pomiaru glukozy we krwi włośniczkowej do glukometrów Glucocard G+meter.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 34 300,00 PLN ( zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy pasków testowych do pomiaru glukozy we krwi włośniczkowej do glukometrów Glucocard G+meter.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Sukcesywne dostawy odczynników , kalibratorów, kontroli , materiałów zużywalnych i akcesoriów do wykonania 900 rozdziałów elektroforetycznych białek surowicy białek krwi wraz z dzierżawą zautomatyzowanego systemu do rozdziału białek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 11 000,00 PLN (zamówienia podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy odczynników , kalibratorów, kontroli , materiałów zużywalnych i akcesoriów do wykonania 900 rozdziałów elektroforetycznych białek surowicy białek krwi wraz z dzierżawą zautomatyzowanego systemu do rozdziału białek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.66.00-1, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Sukcesywne dostawy odczynników, kalibratorów, materiałów zużywalnych i akcesoriów do wykonania 10 000 oznaczeń równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dzierżawą analizatora gazometrycznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowe 42 000,00 PLN (zamówienia podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy odczynników, kalibratorów, materiałów zużywalnych i akcesoriów do wykonania 10 000 oznaczeń równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dzierżawą analizatora gazometrycznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.