eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW I PLACÓW ORAZ TERENÓW ZIELONYCH W STREFIE III

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-19

Jasło: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW I PLACÓW ORAZ TERENÓW ZIELONYCH W STREFIE III
Numer ogłoszenia: 71851 - 2015; data zamieszczenia: 19.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68848 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jasło, ul. Rynek 12, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 13 4486311, faks 13 4486360.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW I PLACÓW ORAZ TERENÓW ZIELONYCH W STREFIE III.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie chodników i placów, parkingów ażurowych oraz terenów zielonych w strefie III, w zakres którego wchodzą: 1. Dostawy i nasadzenia oraz pielęgnacja jednorocznych ozdobnych roślin rabatowych: a) tzw. I - go rzutu b) tzw. II - go rzutu Terminy rozpoczęcia nasadzeń każdego z rzutów będą ustalone ze Zleceniodawcą. Zleceniobiorca ma 7 dni roboczych na zakończenie nasadzeń każdego z rzutów. W przypadku kradzieży lub zniszczenia sadzonek Zleceniobiorca uzupełni nasadzenia do 10 % roślin rabatowych tzw. I i II - go rzutu w uzgodnieniu ze Zleceniodawcą na własny koszt. Plan nasadzeń roślin I i II - go rzutu - (załącznik nr 6 do SIWZ) 2. Utrzymanie krzewów - (załącznik nr 6 do SIWZ) 3. Utrzymanie trawników - (załącznik nr 6 do SIWZ) 4. Utrzymanie trawników poza sezonem wegetacyjnym (w przypadku braku śniegu) - (załącznik nr 6 do SIWZ) 5. Oczyszczanie ręczne chodników, ciągów pieszych, placów i schodów , parkingów ażurowych- (załącznik nr 6 do SIWZ) 6. Utrzymanie ławek - (załącznik nr 6 do SIWZ) 7. Wykonania dodatkowych zadań wynikłych w trakcie trwania umowy związanych z zakresem umowy, polegające na szybkim przywróceniu właściwego stanu utrzymanego terenu np.: - ustawianie przewróconych donic, - likwidacja szkód komunikacyjnych w zieleni, - uprzątniecie gałęzi i liści po wiatrach i nawałnicach itp. Szczegółowy opis zadań: a) Przez pielęgnację jednorocznych ozdobnych roślin rabatowych, o których mowa w 3.1 ppkt 1 rozumie się: - na bieżąco odchwaszczanie i spulchnianie gleby, - na bieżąco (dni robocze i wolne soboty w godz. od 600 do 2200 oraz w niedziele i święta w godz. od 600 do 800)usuwanie śmieci na rabatach, w wazonach i w promieniu 0,5m od wazonów - rozsadzanie i dosadzanie oraz formowanie roślin w celu utrzymania wyraźnego motywu, - na bieżąco usuwanie obumarłych części roślin oraz przekwitłych kwiatostanów, - odpowiednie zasilanie nawozami mineralnymi, - bieżące podlewanie (zgodne ze sztuką ogrodniczą) roślin celem utrzymania odpowiedniej kondycji roślin, - usunięcie roślin ozdobnych rabatowych tzw. I - go rzutu z przekopaniem terenu bezpośrednio przed posadzeniem tzw. II - go rzutu, - przed nasadzeniem roślin ozdobnych rabatowych tzw. I - go i II - go rzutu uzupełnienie gleby warstwą ziemi kompostowej o grubości 5 cm, - po zakończeniu sezonu wegetacyjnego usunięcie przekwitłych roślin i przygotowanie powierzchni do zimowania. b) przez utrzymanie krzewów, o których mowa w 3.1 ppkt 2 rozumie się: - formująco - odmładzające cięcia krzewów (2 razy w sezonie) - usuwanie odpadów między krzewami (dni robocze i wolne soboty w godz. od 600 do 2200 oraz w niedziele i święta w godz. od 600 do 800) c) przez utrzymanie trawników, o których mowa w 3.1 ppkt 3 umowy rozumie się: - na bieżąco usuwanie odpadów, opadłych liści, gałęzi (dni robocze i wolne soboty w godz. od 600 do 2200 oraz w niedziele i święta w godz. od 600 do 800) - na bieżąco odchwaszczanie i odmulanie krawężników trawników i płytek odbojowych, - sukcesywne koszenie trawy z usuwaniem biomasy i utrzymywanie jej na wysokości 5 - 7 cm! - zebranie i wywóz całości opadłych liści w sezonie jesiennym - podlewanie w razie suszy celem utrzymania należytego efektu. d) przez utrzymanie trawników, o których mowa w § 2 pkt 4 rozumie się: - na bieżąco usuwanie odpadów, opadłych liści, gałęzi (w przypadku braku śniegu)- (dni robocze i wolne soboty w godz. od 600 do 2200 oraz w niedziele i święta w godz. od 600 do 800) e) Przez oczyszczania ręczne chodników, ciągów pieszych, placów, alejek, schodów, parkingów ażurowych o których mowa w 3.1 ppkt 5 rozumie się: - usuwanie nieczystości na bieżąco (dni robocze i wolne soboty w godz. od 600 do 2200 oraz w niedziele i święta w godz. od 600 do 800) - oczyszczaniu z trawy (nie dotyczy parkingów ażurowych), chwastów i innych zanieczyszczeń, - odmulanie płytek odbojowych. - zamiatanie alejek, schodów 1 raz dziennie - w dni robocze i w soboty z zapewnieniem wyeliminowania negatywnego wpływu na otoczenie( kurz, hałas itp.), - na bieżąco odchwaszczanie, odmulanie powierzchni wraz z krawężnikami. f) przez utrzymanie ławek, o których mowa w 3.1 ppkt 6 rozumie się: - utrzymywanie czystości ławek - mycie (2 razy w tygodniu), - usuwanie odpadów między szczeblami i usuwanie odpadów w promieniu 1m od ławek na bieżąco (dni robocze i wolne soboty w godz. od 600 do 2200 oraz w niedziele i święta w godz. od 600 do 800) Kompleksowe utrzymanie czystości odbywać się będzie w dni robocze i wolne soboty w godz. od 600 do 2200 oraz w niedziele i święta w godz. od 600 do 800...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe Sp. z o.o. SOL-K-JAS, ul. Kazimierza Wielkiego 3, 38-200 Jasło, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37037,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 79500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.