Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-29
Częstochowa: Wykonanie usługi, polegającej na przeprowadzeniu badań w projekcie pn: Samorząd-NGO s, dobre praktyki w zakresie przekazywania zadań publicznych realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 71827 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi, polegającej na przeprowadzeniu badań w projekcie pn: Samorząd-NGO s, dobre praktyki w zakresie przekazywania zadań publicznych realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie osoby/osób, które wykonają usługę, polegającą na przeprowadzeniu badań, w projekcie pn: Samorząd-NGO s, dobre praktyki w zakresie przekazywania zadań publicznych realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany jest w ramach Partnerstwa, w skład którego wchodzą: Lider Projektu: Gmina Miasto Częstochowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, Partner Projektu: Fundacja Widzialni, ul. Warszawska 53, 42-202 Częstochowa. Przedmiot zamówienia obejmuje : II.1.3.1 Konceptualizację badań - opracowanie opisu koncepcji/sposobu przeprowadzania badań prowadzonych w ramach projektu w tym: - określenie celu i przedmiotu badań, - wyjaśnienie podstawowych pojęć z zakresu badawczego, - określenie problemów badawczych, - określenie metod, technik i narzędzi badawczych; II.1.3.2 Analizę desk research - analiza i opracowanie danych zastanych: - wytypowanie dokumentów, na podstawie których zostanie dokonana analiza pomocy społecznej świadczonej osobom bezdomnym przez MOPS i NGO s, - analiza dokumentów w zakresie rozwiązywania problemu bezdomności, w kontekście określenia możliwości zlecenia zadań publicznych przez gminę; II.1.3.3 Dobór próby - opis metod i sposobu doboru próby badawczej do badań: - dokładne określenie respondentów z trzech grup badanych (bezdomni, pracownicy MOPS i NGO s, otoczenie społeczne), - wytypowanie metod doboru próby w każdej grupie; II.1.3.4 Przygotowanie narzędzi badawczych - skonstruowanie zgodnie z wnioskiem kwestionariuszy wywiadów: - wywiad pogłębiony IDI standaryzowany skierowany do bezdomnych, - wywiad pogłębiony IDI skierowany do pracowników MOPS i NGO s, - standaryzowany kwestionariusz wywiadu skierowany do otoczenia społecznego, mieszkańców Częstochowy, w tym studentów pracy socjalnej; II.1.3.5 Przeszkolenie ankieterów - dokładne zapoznanie ankieterów z przygotowanymi formularzami ankiet i wywiadów, przedstawienie zalecanych metod pracy, przedstawienie celów prowadzonego badania. II.1.3.6 Opracowanie raportu z badań właściwych polegające na: opisie zebranych danych pod kątem problemów badawczych wśród trzech grup respondentów, ze względu na wymiar ekonomiczny, społeczny i jakość usług społecznych świadczonych osobom bezdomnym. Raport powinien zawierać analizę zgromadzonych danych, wnioski , rekomendacje i wskazania dla opracowania wstępnej wersji produktu finalnego. II.1.3.7 Opracowanie wstępnej wersji produktu finalnego polegające na: opracowaniu produktu finalnego, w oparciu o produkty pośrednie składających się na produkt finalny: Podręcznik SPS - Skuteczna pomoc społeczna, a w tym: skrót publikacji badań właściwych wraz z wnioskami, opis 3 standardów: efektywność ekonomiczna, skuteczność społeczna i jakość usług, 3 narzędzia do badania efektywności ekonomicznej, społecznej i jakości usług, opis kontroli usług - stopień dopasowania do standardu, opis metody kwalifikowania pracowników MOPS i NGO s, na szkolenia; Program kształcenia/szkolenia, a w tym: sylabus, 2 scenariusze zajęć: 1 scenariusz dot. zagadnień teoretycznych i 1 scenariusz zawierający instrukcję używania narzędzi; Portal internetowy, a w tym: 3 standardy, 3 narzędzia: narzędzie do badania efektywności ekonomicznej, narzędzie do badania efektywności społecznej, narzędzie do badania jakości usług, program kształcenia/szkolenia; II.1.3.7.1 Opracowanie wstępnej wersji produktu - narzędzi badających efektywność społeczną; II.1.3.7.2 Opracowanie wstępnej wersji produktu - narzędzi badających efektywność ekonomiczną; II.1.3.7.3 Opracowanie wstępnej wersji produktu - narzędzi badających jakość usług..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.10.00.00 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie lub wykażą możliwość dysponowania osobą spełniającą te wymagania, tj.: a) wykształcenie wyższe na kierunku związanym z pomocą społeczną, b) doświadczenie na stanowisku pracownika socjalnego min. 1 rok, c) doświadczenie na stanowisku związanym z problematyką dotyczącą bezdomności min. 5 lat, d) doświadczenie w opracowywaniu co najmniej jednego projektu, lub jednego programu, lub jednego wniosku, lub jednego raportu z zakresu pomocy społecznej, dotyczącego problemu bezdomności, e) doświadczenie współpracy z organizacjami pozarządowymi w szczególności wspierającymi osoby bezdomne min. 5 lat, f) doświadczenie w pracy dydaktycznej w zakresie pomocy społecznej min. 5 lat, g) znajomość przepisów prawa związanych z bezdomnością.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punktach od 6.1. do 6.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1.1. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. Konsorcjum) lub spółkę cywilną, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 7.1. specyfikacji. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 1.2. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 1.3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w punkcie 5.2. SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum, lub innych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum, spółki cywilnej (każdy w odniesieniu do dokumentów go dotyczących) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów). 2. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: 2.1. Wypełniony druk OFERTA, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia maksymalnie o 2 tygodnie, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres e-mail: dwezik@czestochowa.um.gov.pl oraz Urząd Miasta Częstochowy, Wydział Promocji Zatrudnienia i Spraw Społecznych, pokój nr 411, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2012 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Częstochowy Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http//bip.czestochowa.pl. Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, odwołania dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty. Usługa współfinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, projekt pn: Samorząd-NGO s, dobre praktyki w zakresie przekazywania zadań publicznych realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka trójstronna - o DMC do 18t na potrzeby zapewnienia zabezpieczenia logistycznego ujęć wody.
- Zagospodarowanie przestrzeni przy ulicy Pawła Jasienicy 2- IL
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E w 2026 roku
- Roboty związane z wykonaniem oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





