eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mosina › PROJEKT PRZEDSZKOLA TRZYODDZIAŁOWEGO W MIEJSCOWOŚCI DASZEWICE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-31

Mosina: PROJEKT PRZEDSZKOLA TRZYODDZIAŁOWEGO W MIEJSCOWOŚCI DASZEWICE
Numer ogłoszenia: 71817 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Mosinie , Pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8132251, faks 061 8132941.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROJEKT PRZEDSZKOLA TRZYODDZIAŁOWEGO W MIEJSCOWOŚCI DASZEWICE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na opracowaniu kompletnej dokumentacji budowlanej i wykonawczej budowy przedszkola trzyoddziałowego w miejscowości Daszewice wraz uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę : 1.1. Charakterystyczne parametry określające zakres prac projektowych dla robót : - roboty betoniarskie - prace murarskie - prace blacharskie i dekarskie - prace instalacyjne - prace wykończeniowe - zagospodarowanie terenu Powstające pomieszczenia i inne projektowane obiekty winny być wykonane z uwzględnieniem obowiązujących norm powierzchniowych , norm oświetleniowych i norm grzewczych itp. 1.2. Uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia : - przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami , wytycznymi do projektowania oraz w ścisłym uzgodnieniu z Urzędem Miejskim w Mosinie - odpowiednie dodatkowe ustalenia , zgody, winny mieć odzwierciedlenie pisemne 1.3. Ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe 1) Budynek parterowy z poddaszem użytkowym 2) budynek winien pomieścić : a) trzy sale zabaw o powierzchni dla 25 przedszkolaków każda b) zaplecza ( kuchnia z pomieszczeniami przynależnymi - dostarczanie posiłów kateringiem , sanitariaty i umywalnie , ciągi komunikacyjne , szatnie , leżakownie , magazyny i inne pomieszczenia pomocnicze ) 1.4. Szczegółowe właściwości Wykonanie projektu budowlanego wraz z projektami technicznymi i branżowymi , specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót , kosztorysami inwestorskimi i przedmiarami , pozwoleniem na budowę . Projekt winien uwzględniać zagospodarowanie terenu obejmujące m.in. a) plac zabaw b) zieleń c) chodniki d) opłotowanie e) parkingi 2. wyposażenie przedszkola w 2.1 meble przedszkolne w salach , 2.2 wyposażenie kuchni 2.3. wyposażenie pozostałych pomieszczeń 2.4 wyposażenie placu zabaw 3. WYMAGANIA DOTYCZĄCE OBIEKTU 3.1. Konstrukcje przewidzieć ściany dwuwarstwowe z ociepleniem grubości wynikającej z norm 3.2. Instalacje : instalacje elektryczne ,instalacje gazowe, instalacje telefoniczne ,instalacje c.o. i kotłownia na gaz ziemny GZ50, oświetlenie zewnętrzne sterowane automatycznie , instalacje wod.- kan , instalacje wentylacyjne , hydranty ,instalacje alarmowe i monitoringu zewnętrznego ( min 2 kamery ) Dla pomieszczeń należy przewidzieć oświetlenie zgodne z obowiązującymi normami uwzględniając specyfikę pomieszczenia i jego planowanego sposobu wykorzystania ; należy przewidzieć rozprowadzenie gazu do kotłowni i kuchni , należy przewidzieć rozprowadzenie instalacji w pomieszczeniach administracyjnych, cieplik z kotłowni ogrzewanej gazem ziemnym GZ50 , oświetlenie zewnętrzne z uwzględnieniem włącznika zmierzchowego z możliwością całkowitego ręcznego odłączenia i przejścia na ręczny sposób sterowania oświetleniem zewnętrznym , uwzględnić należy rozdział wody z możliwością osobnego pomiaru zużycia dla celów bytowych i podlewania trawników , ogrodu , przewidzieć należy również zbiornik bezodpływowy na nieczystości płynne Dokumentacja projektowa wymagana przez Zamawiającego do pozwolenia na budowę: a) uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych w skali 1:500, niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej; b) uzyskanie mapy ewidencyjnej terenu projektowanego wraz z wypisami z rejestru ewidencji gruntu; c) uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego; d) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń narzucone przez wydane w trakcie uzgodnień decyzje; e) opracowanie projektu budowlanego i projektów wykonawczych obejmujących wszystkie wymagane branże. - w liczbie 6 kompletów ; f) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac -w liczbie 2 egzemplarzy; g) opracowanie przedmiaru robót, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające opis robot budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem liczby jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - w liczbie 3 egzemplarzy; h) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - w liczbie 2 egzemplarzy; i)opracowanie dotyczące planu BIOZ; j) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę. Całość dokumentacji projektowej należy dostarczyć Zamawiającemu również w formie elektronicznej w formacie ogólnodostępnym (Word, Excel, PDF) na płycie CD. UWAGA : Pliki nie powinny przekraczać 2 Mb 3.3. Dokumentacja projektowa powinna spełniać warunki zawarte w obowiązujących ustawach i rozporządzeniach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.10.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych 71.32.12.00 - Usługi projektowania systemów grzewczych 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę wykonania dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej na budowę budynku użyteczności publicznej o wartości min. 40 000,00 zł brutto

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz; - Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega możliwość zmian umowy w zakresie terminu wykonania - w przypadku wystąpienia następujących zdarzeń: a) siły wyższej nie pozwalającej na realizację umowy: termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy, b) ponadprzeciętnego czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania i nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru wykonawcy okoliczności tych nie można było wcześniej przewidzieć i nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy, c) innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub organów administracji: termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru wykonawcy okoliczności tych nie można było wcześniej przewidzieć i nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy. 2. Strona, która zamierza żądać zwolnienia z odpowiedzialności z powodu siły wyższej zobowiązana jest powiadomić drugą Stronę na piśmie, bez zbędnej zwłoki, o jej zajściu i ustaniu. 3. Dopuszczalna jest zmiana osób skierowanych do wykonania przedmiotu umowy i adresów wskazanych w umowie. 4. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszczalne są nieistotne zmiany umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mosinie Pl. 20 Października 1 62-050 Mosina, pok. 103.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2010 godzina 11:50, miejsce: Urząd Miejski w Mosinie Pl. 20 Października 1 62-050 Mosina pokój nr 107.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.