To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-19
Tarnów: sukcesywna dostawa : Opasek identyfikacyjnych dla pacjentów pacjentów do drukarki Zebra HC100 oraz fartuchów ochronnych RTG; osłon na tarczycę oraz wieszaka
Numer ogłoszenia: 71793 - 2015; data zamieszczenia: 19.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50259 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ, ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa : Opasek identyfikacyjnych dla pacjentów pacjentów do drukarki Zebra HC100 oraz fartuchów ochronnych RTG; osłon na tarczycę oraz wieszaka.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres 1 Opaski identyfikacyjne dla pacjentów Zakres 2 Fartuchy ochronne RTG; osłony na tarczycę oraz wieszak.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.61 - Etykiety z kodem kreskowym 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Opaski identyfikacyjne dla pacjentów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jantar Sp. z o.o., ul. Piekarska 199, Bielsko - Biała, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44346,42
Oferta z najniższą ceną: 44346,42 / Oferta z najwyższą ceną: 66601,60
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Fartuchy ochronne RTG; osłony na tarczycę oraz wieszak
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowe "MEDRES" Zbigniew Majcher
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowe "MEDRES" Zbigniew Majcher
- Przedsiębiorstwo Handlowe MEDRES Zbigniew Majcher, ,, ul. Torowa 3, 35-205 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24989,91
Oferta z najniższą ceną: 24989,91 / Oferta z najwyższą ceną: 29064,90
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych w okresie 30.06.2025 - 19.12.2025 z terenu miasta Tarnowa do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu
- DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK ORAZ ŚRODKÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA DLA ODDZIAŁU OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Rozbudowa istniejącej instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO w budynku Centrum Sztuki Mościce
- Remont i wymiana pokrycia dachu Szkoły Podstawowej Nr 2 w Woli Rzędzińskiej
- Świadczenie usług przez psychoterapeutę.
- Organizacja i przeprowadzenie półkolonii letnich pn. "Poszukiwacze emocji - wakacyjna ekspedycja po świecie uczuć "
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży roboczej, obuwia oraz środków ochrony indywidualnej dla Pracowników Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o. (...) - postępowanie powtórzone
- "Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krośnie".
- Dostawa odzieży roboczej w 2025 r.
- Dostawy sterylnych serwet oper., jednoraz. pokryć i prześcieradeł higienicznych, jednoraz. czepków , masek ochronnych i chirurg, sterylnych fartuchów, jednoraz. odzieży i odzieży ochr. ujęte w 10 zad
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i środków ochrony osobistej
więcej: Etykiety z kodem kreskowym »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.