eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zakup i montaż komory laminarnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-09

Łódź: Zakup i montaż komory laminarnej
Numer ogłoszenia: 71717 - 2008; data zamieszczenia: 09.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi, ul. Siewna 13a, 94-250 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6116660, 6339972, fax 042 6338389.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piorin.gov.pl/lodz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i montaż komory laminarnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zakupu i montażu jest: Komora laminarna II klasy bezpieczeństwa z pionowym przepływem powietrza wg normy EN - 12469:2000. O wymiarach: 1. Wymiary przestrzeni roboczej komory nie mniejsze niż : Szerokość 110 cm Głębokość 55 cm Wysokość 65 cm 2. Wymiary zewnętrzne ( bez stelaża): Szerokość nie mniejsza niż130 cm Głębokość, dopuszczalna max. 78 cm Wysokość 150 cm 3. Sterowanie mikroprocesorowe: - mikroprocesorowy sterownik z przyciskami typu (soft-touch) - wyświetlacz LCD podświetlany - rozbudowany system alarmowy informujący o nieprawidłowościach laminarnego przepływu powietrza, stopniu zapchania filtrów HEPA, całkowitym zużyciu filtra HEPA, zużyciu lampy UV, blokadzie wylotowego otworu powietrza, nieprawidłowej pracy wentylatora oraz zaniku zasilania, - licznik czasu i licznik czasu pracy filtra, - blokada wszystkich funkcji komory na czas sterylizacji lampą UV, - automatyczne wyłączanie lampy UV po 150 -180 minutach, - zabezpieczenia hasłowe przed przypadkowym uruchomieniem lub zmianą parametrów przez osobę nieuprawnioną. 4. Przepływ powietrza: Filtracja powietrza przy pomocy filtrów HEPA o wydajności od 99,995 % MPPS przy wielkości cząstek 0,3 mikrona System filtracyjny zapewniający przepływ powietrza z minimalną średnią prędkością przekraczającą 0,3 m/s Wbudowany wlot do aerozolu D.O.P do testowania filtra Automatyczna kompensacja spadku prędkości przepływu powietrza na skutek częściowego zapchania porów filtra, poziom hałasu nie przekraczający 65 dB9A) 5. Budowa: Komora robocza wykonana ze stali nierdzewnej z zachowaniem zaokrąglonychkrawędzi Okno frontowe złożone z wielowarstwowego, bezpiecznego szkła z możliwością całkowitego otwarcia. Blat roboczy dzielony na minimum 3 części wyjmowane. Blat roboczy wykonany ze stali nierdzewnej, perforowany na całej powierzchni. Wnętrze komory wraz z blatem roboczym wykonane ze stali nierdzewnej Część zewnętrzna wykonana ze stali malowanej lub pokrytej materiałem odpornym na korozję i łatwym do czyszczenia. 6. Wyposażenie komory: Oświetlenie fluorescencyjne, zamknięte w obudowie i umieszczone poza obszarem potencjalnie skażonym, mierzone natężenie oświetlenia w dowolnym punkcie komory nie może być mniejsze niż 750 lux Dwa zawory dla próżni gazu, w tym jeden ręczny i jeden elektromagnetyczny. Gniazdo elektryczne 230 V 50 Hz Wanienka ze stali nierdzewnej umieszczona pod blatem roboczym, pozwalająca na zbieranie rozlanych cieczy. Panel frontowy ze stali nierdzewnej pozwalająca na zamknięcie komory na czas przeprowadzenia sterylizacji. Łatwy dostęp do filtrów , wentylatora(ów) i sterowania w trakcie wykonywania konserwacji i czynności serwisowych poprzez podniesienie przedniego panelu komory. 7. Opcje dodatkowe: Lampa UV do sterylizacji komory zainstalowana w suficie komory. Instrukcje obsługi, zawierająca także instrukcje konserwacji oraz szczegółowo opisaną procedurę okresowej dekontaminacji komory laminarnej, a także zawierając wyraźną informację jakie czynności konserwacyjne może wykonywać użytkownik, a jakie muszą być wykonywane przez autoryzowany serwis. 8. Stelaż stalowy do komory Wykonany z zamkniętych profili stalowych bez użycia śrub (GLP) 9. Certyfikaty Komora musi spełniać normy mikrobiologiczne bezpieczeństwa EN 12469:2000, NSF 49 10. Gwarancja Okres udzielonej gwarancji nie mniejszy niż 24 miesiące

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy: a) spełniający warunki art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 przywołanej powyżej ustawy. 2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę będzie wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne. 3. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywać będą członkowie komisji przetargowej zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na druku ZP - 17 stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 października 2007 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (D. U. z 2007 r. nr 202 poz. 1463)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia następujących dokumentów: 1. Oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1. oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych - wg wzoru stanowiącego zał. Nr 3. SIWZ 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy przedsiębiorców) Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą data, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - (stan aktualny na dzień) przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający niezaleganie Wykonawcy z płatnościami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu Wykonawcy z płatnościami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie oferenta, że uważa się związany niniejszą ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert - wg wzoru zał. nr 4. 6. Pełnomocnictwo wyznaczające pełnomocnika w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli wykonawca jest w takiej sytuacji) w pozostałych przypadkach - jeżeli pełnomocnictwo jest stosowane. UWAGA: Zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr z 2004r. Nr 173 poz. 1807 ze zm.) za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Oznacza to, że oferta złożona przez spółkę cywilną jest traktowana jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp). W pozostałych przypadkach pełnomocnictwo o ile jest stosowane. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wymienione w punkcie VI 1,2,3,4,5 składa każdy Wykonawca oddzielnie. Niezależnie od tego do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców, którzy ją złożyli wspólnie zostanie wybrana, Wykonawcy muszą przedstawić umowę regulującą ich odpowiedzialność i współpracę przed podpisaniem Umowy. 7. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a/ nie ogłoszono upadłości Wykonawcy ani nie zostało wszczęte postępowanie jego likwidacji - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. O ile w kraju pochodzenia osoby lub w którym ma siedzibę Wykonawca , nie wydaje się w/w dokumentów - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w tym kraju - wystawione nie wcześniej niż w terminach określonych w punkcie VI.2,3,4. Oświadczenia powinny być wystawione i podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione), z tą samą datą co data oferty. W przypadku złożenia kserokopii lub odpisów wymienionych dokumentów wymagane jest poświadczenie osoby uprawnionej za zgodność i okazanie oryginału KOMISJI PRZETARGOWEJ na jej wezwanie. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piorin.gov.pl/lodz

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi 91-496 Łódź ul. Siewna 13 a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi 91-496 Łódź ul. Siewna 13 a (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane z środków Unii Eutopejskiej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.