eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoliceZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE MONITORINGU MIEJSC ZAGROŻONYCH PRZESTĘPCZOŚCIĄ W POLICACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-09

Police: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE MONITORINGU MIEJSC ZAGROŻONYCH PRZESTĘPCZOŚCIĄ W POLICACH
Numer ogłoszenia: 71714 - 2008; data zamieszczenia: 09.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Policach, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4311817, fax 091 4311832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE MONITORINGU MIEJSC ZAGROŻONYCH PRZESTĘPCZOŚCIĄ W POLICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (budowlano-wykonawczej), uzyskanie potrzebnych zezwoleń i uzgodnień, 2) wykonanie wg w/w dokumentacji projektowej modernizacji systemu monitoringu, w szczególności obejmującej: a) wymianę trzech kamer zasilanych przewodem LAN T11 z oprzyrządowaniem i oprogramowaniem, b) wymianę dwóch kamer zasilanych kablem światłowodowym ML w rurze RHDPE z oprzyrządowaniem i oprogramowaniem, c) wymianę urządzeń do transmisji danych wraz z oprogramowaniem sterującym, d) wymianę wyposażenia technicznego centrum monitorującego i archiwizującego w Komendzie Powiatowej Policji przy ul. Kasprowicza 3, e) wyposażenie nowego stanowiska operatorów (podrzędnego) w siedzibie Straży Miejskiej przy Grunwaldzkiej 13, f) wyposażenie nowych stanowisk kamerowych: - skrzyżowanie ul. Sikorskiego z ul. Grunwaldzką (dach budynku komunalnego), - ul. Wróblewskiego 9 (dach wieżowca), - ul. Piaskowa 70 - deptak (dach budynku blok 4 piętrowy), - ul. Kardynała Wyszyńskiego 52 (dach bud. Leningrad), - skrzyżowanie ul. Zamenhofa i ul. Bankowej (dach bud. Bankowa 4a), - skrzyżowanie ul. Grzybowej i ul. Piaskowej (dach bud. blok 4 piętr.), 3) uruchomienie monitoringu wraz z przeszkoleniem obsługi, 4) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia min. 36-miesięcznej gwarancji, obejmującej także serwis: - nieodpłatną konserwację i sprawdzenie poprawności działania systemu nie rzadziej niż co kwartał, - usuwanie wad wykonanych robót oraz wad zainstalowanego sprzętu i urządzeń w terminie do 120 godzin, - w przypadku nie dotrzymania terminu usunięcia wad zobowiązuje się dostarczyć i uruchomić elementy, zastępcze o podobnych parametrach technicznych na okres nie dłuższy niż 30 dni,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.62.10 - Instalowanie sprzętu monitorowania ruchu drogowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.62.10 - Instalowanie urządzeń kontroli ruchu drogowego Oryginalny kod CPV: 29.81.61.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania Kod CPV wg słownika 2008: 34.97.10.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania Oryginalny kod CPV: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie pobiera się wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) profil działalności wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia, 2) wykonawca wykona siłami własnymi zakres robót o wartości co najmniej 50 % ceny oferty, 3) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. 3) Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust1 pkt4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg zał. nr 4 do SIWZ). 7) Wykazu wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (lub jeśli okres działalności jest krótszy - z tego okresu) robót budowlanych (co najmniej trzy), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje lub protokoły odbioru). 8) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 85
  • 2. Gwarancja wraz z konserwacją - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.police.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Techniczno-Inwestycyjny Urzędu Miejskiego w Policach, ul. Bankowa 18, 72-010 Police.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Policach, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.