To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-29
Gdańsk: Usługi remontu i atestacji gaśnic oraz agregatu gaśniczego AP 25 kg, atestacja instalacji hydrantowej, wyposażenie w sprzęt p.poż. oraz fotoluminescencyjne znaki ewakuacyjne, dostawa i atestacja sprzętu p.poż. wraz z transportem.
Numer ogłoszenia: 71709 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31849 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi remontu i atestacji gaśnic oraz agregatu gaśniczego AP 25 kg, atestacja instalacji hydrantowej, wyposażenie w sprzęt p.poż. oraz fotoluminescencyjne znaki ewakuacyjne, dostawa i atestacja sprzętu p.poż. wraz z transportem..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług remontu i atestacji gaśnic oraz sprzętu gaśniczego AP 25 kg, atestacja instalacji hydrantowej, wyposażenie w sprzęt p.poż. oraz fotoluminescencyjne znaki ewakuacyjne, dostawa i atestacja sprzętu p.poż, wraz z tansportem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50413200-5; 45343220-1; 45343200-5; 44480000-8. 2. Przy wycenie usług Wykonawca winien wziąć pod uwagę strukturę organizacyjną Uczelni i możliwość świadczenia usług na wszystkich wskazanych jednostkach organizacyjnych zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. 3. Zamawiający przekazuje informacyjnie stan ilości gaśnic na jednostkach organizacyjnych - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca ma wykonywać pełne przeglądy podręcznego (gaśnicę, hydranty wewnętrzne) sprzętu gaśniczego, sprawdzania, uzupełniania i wymiana wyposażenia oraz oznakowania ewakuacyjno-przeciwpożarowego, pełnego przeglądu instalacji hydrantowej zewnętrznej. 5. Podane ilości poszczególnych asortymentów są wielkościami szacunkowymi i mogą być zarówno mniejsze jak i większe, lecz ogólna wartość zakupów nie przekroczy kwoty określonej w umowie. 6. Ceny jednostkowe brutto będą podstawą przy rozliczeniach faktur przez cały okres trwania umowy. 7. Oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z Polskimi i Europejskimi normami. 8. Wartość umowy brutto będzie odpowiadała kwocie jaką Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia (kwota zostanie podana przy otwarciu ofert)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5, 45.34.32.20-1, 45.34.32.00-5, 44.48.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
DOMSKI ANDRZEJ Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "POŻ - SERWIS"
- Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe POŻ-SERWIS Andrzej Domski, Przetoczyno 4, 84-217 Szemud, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 773,77
Oferta z najniższą ceną: 773,77 / Oferta z najwyższą ceną: 1781,92
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia ratowniczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
- Kompleksowe wykonanie instalacji stałych urządzeń gaśniczych zraszaczowych w obiektach Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych zlokalizowanego w Starym Lubiejewie
- Budowa infrastruktury towarzyszącej wraz z urządzeniami do poboru wód podziemnych Stacja Uzdatniania Wody w Cieni Drugiej - ETAP I
- Zakup sprzętu specjalistycznego, którego utrata lub trwałe uszkodzenie nastąpiły na skutek działań ratowniczych lub działań pomocowych prowadzonych w trakcie powodzi we wrześniu 2024 roku
- Wykonanie przeglądów technicznych i konserwacji urządzeń oraz systemów przeciwpożarowych - elektrycznych
- Dostawa doposażenia w sprzęt jednostek OSP w ramach zadania pn. Realizacja założeń Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 na terenie gminy Chrzanów
więcej: Różny sprzęt gaśniczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





