eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie zbiornika zapasu wody dla zasilania hydrantów.



Ogłoszenie z dnia 2008-04-09

Warszawa: Wykonanie zbiornika zapasu wody dla zasilania hydrantów.
Numer ogłoszenia: 71679 - 2008; data zamieszczenia: 09.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Statystyczny, Al. Niepodległości 208, 00-925 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6083539, fax 022 6083189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stat.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zbiornika zapasu wody dla zasilania hydrantów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zbiornika zapasu wody wraz z zestawem pompowym hydroforowym dla zasilania instalacji hydrantów wewnętrznych gmachu GUS. Zbiornik wraz z zestawem pompowym zostanie zlokalizowany w istniejącym pomieszczeniu podziemnym (poziom posadzki -5,09 m) o powierzchni 37,43 m2 i wysokości 3,60 m (poza podciągami). Zbiornik zajmie powierzchnię 29,73 m2. Zakres prac obejmuje: 1) prace rozbiórkowe w zakresie wyburzenia istniejących fundamentów oraz posadzki na głębokość 20 cm, 2) demontaż (na czas robót) koryta kablowego zasilania awaryjnego budynku oraz ponowny jego montaż, 3) prace budowlane związane z przygotowaniem pomieszczenia do montażu zbiornika, 4) wykonanie żelbetowego zbiornika zapasu 50 m3 wody dla instalacji hydrantów wewnętrznych z przekryciem, 5) prace izolacyjne oddzielające ściany zbiornika od ściany pomieszczenia, 6) wykonanie przekrycia zbiornika z płyt kanalikowych, 7) montaż zestawu pompowego hydroforowego i jego podłączenie od strony ssawnej do zbiornika zapasu wody, a od strony tłocznej do istniejącej instalacji hydrantów wewnętrznych, 8) wykonanie zasilenia zestawu pompowego nową linią kablową, 9) wykonanie w pomieszczeniu zbiornika wentylacji grawitacyjnej pobudzonej, 10) roboty budowlane i instalacyjne uzupełniające w pomieszczeniu zbiornika, 11) rozbiórka i odtworzenie obudowy otworów włazowych, tzn. ścian i nakryw żelbetowych. Szacunkowa wartość zamówienia bez VAT: 184 094,39 zł

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.35.00 - 45.23.35.00 Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium - 4000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca, który: 1) nie podlega wykluczeniu na podstawie warunków określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, 2) spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, 3) spełnia następujące warunki: warunek nr 1 -wykonanie minimum 1 zadania w zakresie robót budowlanych obejmujących konstrukcje żelbetowe zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, potwierdzone dokumentami (protokół odbioru końcowego robót budowlanych, opinia lub referencje), że zadanie to zostało wykonane z należytą starannością, warunek nr 2 - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, z sumą ubezpieczenia co najmniej 100 000,00 złotych. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli nie spełni przynajmniej jednego z warunków, o których mowa powyżej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca obowiązany jest złożyć oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu na druku lub według wzoru druku załączonego do SIWZ pn. Dokument nr 1, a każdy z wykonawców występujący wspólnie złoży dodatkowo oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w art. 24 ustawy, na druku lub według wzoru druku załączonego do SIWZ pn. Dokument nr 2. 2. Wykonawca obowiązany jest, na podstawie § 1 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem aktualny i wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie każdy z nich złoży dokument, o którym mowa w pkt 2. 4. Wykonawca obowiązany jest, na podstawie § 1 ust. 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca obowiązany jest złożyć, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, następujące dokumenty: 1) Dla warunku nr 1 - wykaz minimum 1 zadania w zakresie robót budowlanych obejmujących konstrukcje żelbetowe zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia potwierdzonego dokumentami (protokół odbioru końcowego robót budowlanych, opinia lub referencje), że zadanie to został0 wykonane z należytą starannością - wg wzoru załączonego do SIWZ pn. Dokument nr 3; 2) Dla warunku nr 2 - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę co najmniej 100.000 zł. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 2, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub miejsca zamieszkania, zachowując przy tym termin określony w pkt 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stat.gov.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Główny Urząd Statystyczny, 00-925 Warszawa, al. Niepodległości 208, pok. 214.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Główny Urząd Statystyczny, 00-925 Warszawa, al. Niepodległości 208, pok. 214.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami. 1. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt 2 i pkt 3 oraz zastrzeżeniem dotyczącym formy wniesienia protestu i dalszego postępowania protestacyjnego. 2. Zamawiający informuje, że nie będzie stosował bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 3. W przypadku porozumiewania się faksem lub drogą elektroniczną Zamawiający żąda niezwłocznego potwierdzenia (faksem lub e-mailem) faktu otrzymania korespondencji, o której mowa w pkt 1. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki braku zachowania przez wykonawcę powyższego wymogu. 4. W sprawie uzyskania wyjaśnień do SIWZ wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego nie później niż na 6 dni przed upływem terminu składania ofert, w formie i trybie opisanym w pkt 1. Zamawiający niezwłocznie odpowie na zadane pytania, przesyłając jednocześnie ich treść i wyjaśnienia wszystkim wykonawcom, którym Zamawiający przekazał SIWZ, bez ujawnienia źródła zapytania. 5. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami będzie udostępniona również na stronie internetowej Zamawiającego: www.stat.gov.pl/bip. 6. We wszelkiej korespondencji dotyczącej niniejszego postępowania należy powoływać się na - Numer sprawy: 14/DAB/PN/2008. 7. Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek: 8:15 - 16:15. 8. Dostarczenie dokumentów do Zamawiającego po godzinie 16:15 skutkować będzie zarejestrowaniem takiego pisma, jako poczty przychodzącej, z datą następnego dnia roboczego Zamawiającego. 9. Oświadczenia, zawiadomienia, wnioski przekazane do Zamawiającego za pomocą faksu, poczty elektronicznej uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do Zamawiającego - na jego adres oraz w godzinach pracy podanych w pkt 7 - przed upływem wymaganego terminu. 10. W dniu 25 kwietnia 2008 roku o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego w pok. 553, odbędzie się zebranie wykonawców w celu zapoznania ich z zakresem przedmiotu zamówienia i wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości dotyczących SIWZ. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 10% ceny oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.