To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-31
Gdańsk: WR-48 /MST/11331/1/10//2010/LAMPA TK
Numer ogłoszenia: 71667 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70494 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 556 45 15, 7684281, faks (058) 556 36 18, 7614629.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WR-48 /MST/11331/1/10//2010/LAMPA TK.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszej umowy jest naprawa tomografu komputerowego SOMATOM Emotion6, nr seryjny 43171 to jest: - dostarczenie i zamontowanie przez WYKONAWCĘ lampy rtg typ DURA 422 do tomografu komputerowego. - WYKONAWCA zobowiązuje się zamontować lampę, wykonać kalibrację i uruchomienie oraz wykonać testy akceptacyjne w terminie 14 dni od daty podpisania umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Siemens Sp. z o.o., ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 183360,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 170524,8
Oferta z najniższą ceną: 170524,8 / Oferta z najwyższą ceną: 170524,8
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt. 3 i 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający posiada tomograf komputerowy SOMATOM Emotion 6 o nr seryjnym 43171 firmy Siemens, w którym awarii uległa lampa rtg typu DURA 422. Awaria lampy nastąpiła w dniu 08.03.2010 r. Firma Siemens Sp. z o.o. została wyznaczona na wyłącznego przedstawiciela spółki Siemens Aktiengesellschft z siedzibą w Berlinie i Monachium w Niemczech i uzyskała wyłączne prawo do sprzedaży Produktów objętych kontraktem na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej. Produkty objęte Kontraktem stanowią produkty, systemy i serwis sprzedawane na rynku przez następujące Działy Siemens: - Dział Obrazowania Medycznego i Rozwiązań Informatycznych - Dział Przepływu Pracy i Rozwiązań. W związku z przedłożonym oświadczeniem Siemens Sp. z o.o. o treści jak wyżej Zamawiający udzielił zamówienia Siemens Sp. z o.o. na wymianę lampy rtg w tomografie komputerowym SOMATOM Emotion 6 o nr seryjnym 43171 jako jedynemu autoryzowanemu Wykonawcy upoważnionemu do wykonania zamówienia. W związku z zaistniałą awaria lampy Szpital jest zmuszony wstrzymać badania pacjentów i odsyłać ich do innych jednostek służby zdrowia ,a w związku z tym Szpital ponosi poważne straty finansowe, powoduje to negatywny wizerunek Szpitala u pacjentów. W związku z wstrzymaniem badań dla pacjentów ambulatoryjnych i licznymi skargami pacjentów istnieje też ryzyko zerwania kontraktu podpisanego z NFZ. Zamówienia udzielono z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 3 i 1a ustawy - Pzp.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2024 roku - kontenery na kąpieliska morskie.
- "Świadczenie usług sprzątania zamkniętych obiektów sportowych wraz z pełnym zapleczem (bez pływalni), pomieszczeń przyległych do pływalni, pomieszczeń laboratoryjnych, Domu Studenta AWFiS Gdańsk".
- Ustawienie, remont, naprawa barier ochronnych na drogach administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku
- Modernizacja klatek schodowych K5, K6 w ramach zadania: "Modernizacja budynku, w tym dostosowanie klatek schodowych do wymogów bezpieczeństwa pożarowego"
- "Usługa organizacji spotkania integracyjnego dla pracowników Copernicus PL Sp. z o.o."
- Dostawa i montaż ekranów led - 2 zadania
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.