eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskUdzielenie i obsługa kredytu termomodernizacyjnego z premią termomodernizacyjną z BGK w wysokości 580.000 zł.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-08

Słupsk: Udzielenie i obsługa kredytu termomodernizacyjnego z premią termomodernizacyjną z BGK w wysokości 580.000 zł.
Numer ogłoszenia: 71587 - 2008; data zamieszczenia: 08.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Słupsk, Plac Zwycięstwa 3/219, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8423236, fax 059 8424297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.um.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu termomodernizacyjnego z premią termomodernizacyjną z BGK w wysokości 580.000 zł..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu termomodernizacyjnego z premią termomodernizacyjną z BGK w wysokości 580.000 zł.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 2500 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone art.22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie zgodne z załącznikiem Nr 4, 2. wyrażą zgodę na karencję w spłacie kredytu w stosunku do kapitału do dnia 31 grudnia 2008 r. 3. wyrażą zgodę na możliwość niewykorzystania całości lub części kredytu przez Zamawiającego bez ponoszenia dodatkowych kosztów, 4. wyrażą zgodę na możliwość wcześniejszej spłaty części kredytu przez Zamawiającego bez ponoszenia dodatkowych kosztów, 5. zobowiążą się do uruchomienia kredytu w następnym dniu po dniu zawarcia umowy, 6. posiadają umowę o współpracy z Bankiem Gospodarstwa Krajowego w zakresie udzielania kredytów na realizację przedsięwzięć termomodernizacyjnych z premią termomodernizacyjną.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, Wykonawca winien załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone wg wzoru - załącznik Nr 4, 2. Formularz ofertowy wg wzoru - załącznik Nr 1, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Zezwolenie Prezesa NBP lub Komisji Nadzoru Bankowego na wykonywanie czynności bankowych objętych przedmiotem zamówienia, o ile zezwolenie takie nie wynika z przepisów prawa, 5. Oświadczenie Wykonawcy (na formularzu ofertowym) zawierające: - zgodę na karencję w spłacie kredytu w stosunku do kapitału do 31 grudnia 2008r. - zgodę na możliwość niewykorzystania całości lub części kredytu przez Zamawiającego bez ponoszenia dodatkowych kosztów, - zgodę na możliwość wcześniejszej spłaty części kredytu przez Zamawiającego bez ponoszenia dodatkowych kosztów, - zobowiązanie do uruchomienia kredytu w następnym dniu po dniu zawarcia umowy. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Dowód wniesienia wadium zgodnie z punktem 9 SIWZ. 10.Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie oraz pełnomocnictwo do reprezentowania tychże podmiotów jeżeli umowa nie zawiera pełnomocnictwa. 11. Wzór umowy uwzględniający zapisy działu 16 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.slupsk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pok. 303.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pok. 123.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.