Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-08
Lublin: WYKONANIE IZOLACJI PIONOWEJ PAWILONU I, WYKONANIE ODWODNIENIA PAWILONU I i II, WŁĄCZENIE DO SIECI KANALIZACJI KOMUNALNEJ
Numer ogłoszenia: 71478 - 2008; data zamieszczenia: 08.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. M. Kaczyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Abramowicka 2, 20-442 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7443061 w. 281.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE IZOLACJI PIONOWEJ PAWILONU I, WYKONANIE ODWODNIENIA PAWILONU I i II, WŁĄCZENIE DO SIECI KANALIZACJI KOMUNALNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Szpital izolacji pionowej Pawilonu I, wykonanie odwodnienia Pawilonu I i II, włączenie do sieci kanalizacji komunalnej. Zakres robót określa przedmiar robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji. Zakres ten obejmuje m.in.: 1. Renowację (odsolenie) zewnętrznych ścian piwnic; 2. Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej; 3. Izolację ścian zewnętrznych; 4. Odwodnienie Pawilonu I i II: wykonanie kanalizacji deszczowej (roboty ziemne oraz ułożenie przewodów i studzienek); 5. Włączenie do miejskiej kanalizacji deszczowej budynków przy ul. Abramowickiej 2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.12.10.00 - Próbne wiercenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.12.10.00 - Próbne wiercenia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu winni wnieść wadium w wysokości: 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych). Datą wniesienia wadium jest data uznania wskazanego rachunku bankowego. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3/ gwarancjach bankowych 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wszyscy wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy prawo zamówień publicznych, tj. 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia * w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania byli wykonawcami co najmniej 3 robót związanych z budową lub remontowo-budowlanych w obiektach użyteczności publicznej (szkoły, szpitale, urzędy itp.) o wartości 600.000 netto. * wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania byli wykonawcami co najmniej 3 robót związanych z budową kanalizacji deszczowej o średnicy min 200 mm i długości min. 400 m każdym zadaniu. * w okresie 2005-2007 zatrudniali min. 40 osób, w tym - jedną osoba na stanowisku kierowniczym z uprawnieniami budowlanymi, - jedną osoba na stanowisku kierowniczym z uprawnieniami sanitarnymi, * wymagania sprzętowe: Każdy z Wykonawców biorący udział w postępowaniu przetargowym musi posiadać narzędzia i urządzenia min. tj.: - koparka - spycharka - zagęszczarka do gruntu - dźwig - samochód samowyładowczy - młot udarowy 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Zamawiający wymaga aby Wykonawcy biorący udział w postępowaniu przetargowym byli ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę nie mniejsza niż 500.000 PLN 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy - prawo zamówień publicznych dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i zaświadczeniach wyszczególnionych poniżej (pkt 6.1 i 6.2 SIWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa oświadczenie z art. 22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych. 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004- Prawo Zamówień Publicznych: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Nadto dołączyć należy projekt umowy regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie. - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - Wykaz wykonanych 3 robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zgodnie z załącznikiem nr 6); - Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (zgodnie z załącznikiem nr 7); - Wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (zgodnie z załącznikiem nr 8). 3. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.snzoz.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. M. Kaczyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 20-442 Lublin, ul. Abramowicka 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2008 godzina 08:00, miejsce: Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. M. Kaczyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 20-442 Lublin, ul. Abramowicka 2, Kancelaria Szpitala.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Leczniczego w Lublinie
- Roboty budowlane polegające na remoncie dachu budynku Męskiego Domu Studenta przy ul. Konstantynów 1A w Lublinie
- Budowa czterech budynków kontenerowych o funkcji zaplecza szatniowo-socjalnego i magazynowego z przyłączem kanalizacji sanitarnej i zagospodarowaniem terenu
- ZZP.260.1.23.2025 - Dostawa materiałów hydraulicznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zadań 1-6.
- Dostawa mebli szkolnych
- Dostawa środków kontrastowych.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace konserwacyjne budowlano-sanitarne oraz drobne prace remontowe budowlano-sanitarne w budynkach własnych i zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Utworzenie żłobka w Gminie Mała Wieś
- SVA/4620-305/2025 Budowa kotłowni olejowej na terenie kompleksu wojskowego w m. Leźnica Wielka
- Remont budynku Sądu Rejonowego w Kępnie przy al. Marcinkowskiego 10
- Remont budynku A I Oddziału ZUS w Poznaniu
- "Budowa świetlicy w Pawłówku"
więcej: Próbne wiercenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.