eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynek › Remont placu manewrowego i dróg dojazdowych na terenie posesji DPS

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-10

Olsztynek: Remont placu manewrowego i dróg dojazdowych na terenie posesji DPS
Numer ogłoszenia: 71447 - 2013; data zamieszczenia: 10.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 45891 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Zacisze", ul. Park 5, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5195020, 5195022, faks 089 5191070.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorzadu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont placu manewrowego i dróg dojazdowych na terenie posesji DPS.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został opisany w następującej dokumentacji:, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie po części z materiału powierzonego przez inwestora - (kostka brukowa o grubość 8 cm). 4. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) sporządzenia i przekazania przed podpisaniem umowy- planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, oraz szczegółowego kosztorysu ofertowego. 2) prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi normami, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, oraz poleceniami inspektora nadzoru, pod stałym nadzorem technicznym, z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp i przeciwpożarowych dla tego rodzaju robót; 3) wykonania robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń powstałych z winy wykonawcy; 4) zapewnienia kierownika budowy, posiadającego wymagane uprawnienia budowlane, który zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji budowy; 5) stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami ustawy z 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.04.92.881 z późn. zm.). Wszystkie niezbędne elementy powinny być wykonane w standardzie i zgodnie z obowiązującymi normami. Wszystkie wskazania z nazwy wyrobów, użyte w dokumentacji technicznej, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych; 6) pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej zużytej podczas wykonywania robót; 7) przeprowadzenia wymaganych prób i badań; 8) przygotowania i dostarczenia dokumentów wymaganych przepisami prawa, związanych z oddaniem obiektu do użytkowania; 9) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz poniesienia kosztów z tym związanych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane Sp. z.o.o, ul. Paderewskiego 5, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243004,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 102011,01

  • Oferta z najniższą ceną: 102011,01 / Oferta z najwyższą ceną: 176444,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.