Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-20
Olsztyn: Przebudowa drogi nr 537 na odcinku Mielno - skrzyżowanie z drogą krajową nr 7.
Numer ogłoszenia: 71432 - 2009; data zamieszczenia: 20.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5346265 w. 22, faks 089 5399876.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi nr 537 na odcinku Mielno - skrzyżowanie z drogą krajową nr 7..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi nr 537 Lubawa - Stębark - Pawłowo na odcinku Mielno - Pawłowo w lokalizacji od km 35+200 do km 39+261 na długości 4,061 km oraz od km 39+840 do km 39+890 na długości 0,050 km, razem długość 4,111 km + chodnik w m. Pawłowo. Zamówienie obejmuje: - mechaniczne wyrównania istniejącej nawierzchni wraz z jej oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową w ilości 0,3 kg/m2, wyprofilowaniem masą mineralno - asfaltową drobnoziarnistą o uziarnieniu 0/8 mm w ilości 60 kg/m2, Kr - 3 standard PN; - mechaniczne wykonanie nawierzchni warstwy ścieralnej gr. 4 cm z masy mineralno - asfaltowej średnioziarnistej o uziarnieniu 0/12,8 mm wraz z oczyszczeniem nawierzchni (podbudowy), skropieniem emulsją asfaltową w ilości 0,3 kg/m2, obcięciem krawędzi i posmarowaniem emulsją asfaltową KR - 3 standard PN; - ścięcie i uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym niesortowanym gr. 8 cm w 50% dowiezienie kruszywa wraz z transportem i zagęszczeniem oraz nadaniem spadków 4 - 5 %; - rozebranie istniejącej nawierzchni bitumicznej (frezowanie gr. 4 cm) wraz z odwiezieniem urobku na utwardzenie zjazdów gruntowych (pobocza), odległość wywozu destruktu do 5 km; - wykonanie podbudowy z sfrezowanej masy (destrukt) na zjazdach lub poboczach gruntowych gr. 6 cm po wcześniejszym wykonaniu koryta i zagęszczeniu ułożonej masy bitumicznej (destruktu) z transportem destruktu do 5 km; - rozebranie krawężnika na podsypce cementowo - piaskowej o wym. 15 x 30 x 100 wraz z odwiezieniem na odległość do 20 km; - rozebranie obrzeży trawnikowych o wym. 8 x 30 cm na podsypce cementowo - piaskowej wraz z odwiezieniem na odległość do 20 km; - rozebranie chodnika z płyt betonowych gr. 7 cm na podsypce cementowo - piaskowej wraz z odwiezieniem na odległość do 20 km; - ustawienie krawężnika betonowego o wym. 15x30x100 cm na ławie z betonu B-10 z oporem na podsypce cementowo - piaskowej wraz z wykonaniem ławy betonowej oraz uszczelnieniem połączenia pomiędzy nawierzchnią i krawężnikiem masą bitumiczną; - ustawienie obrzeży betonowych o wym. 8x30 cm na podsypce cementowo piaskowej; - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu holland gr. 6 cm przy zastosowaniu koloru czerwonego w 25 % na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3 - 4 cm wraz z wypełnieniem podsypki i jej zagęszczeniem; - rozebranie barier drogowych żelbetowych wraz z odwiezieniem; - ustawienie barier drogowych energochłonnych stalowych typu SP-09/4, słupek dwuteowy 100..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.40 - 45.23.32.40 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 12 000,00 PLN (słownie złotych : dwanaście tysięcy złotych zero groszy).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako główny wykonawca lub podwykonawca wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni bitumicznych dróg o łącznej wartości co najmniej 1,5 mln PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. b) wykonawca powinien posiadać bądź mieć dostęp (poprzez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) do jednostek sprzętowych w pełni sprawnych, wskazanych poniżej: - wytwórnia mieszanki mineralno - bitumicznej (otaczarka) wyposażona w dozowanie składników przy użyciu wagi sterowanej automatycznie, o wydajności min. 100 Mg/h zlokalizowana w odległości gwarantującej czas transportu od załadunku do wyładunku nie przekraczający 1,5 godz. z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury - 1 szt.; WMB powinna posiadać certyfikat ZKP (ustawa o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002 r. Dz. U. z dnia 7.10.2002r. z późn. zm; Ustawa o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004 r. Dz. U. z dnia 30.04.2004r. z późn. zm. oraz rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 11.08.2004 r. w sprawie certyfikatu CE na wyroby budowlane). - mechaniczna układarka mas bitumicznych o wydajności skorelowanej z wydajnością otaczarki i posiadająca: automatyczne sterowanie pozwalające na ułożenie warstwy zgodnie z założoną niweletą oraz grubością, elementy wibrujące (nóż i płyta) do wstępnego zagęszczania wraz ze sprawną regulacją częstotliwości i amplitudy drgań, urządzenie do podgrzewania elementów roboczych układarki - 1 szt.; - frezarka do nawierzchni bitumicznych 1 szt., - sprzęt do wałowania (walec gładki - 2 szt., walec ogumiony - 1 szt., walec wibracyjny - 1 szt.); - samochody ciężarowe samowyładowcze przystosowane do przewozu mas bitumicznych (przykrycie skrzyni ) - 2 szt., - skrapiarka - 1 szt.; - przecinarka - 1 szt.; - równiarka samojezdna - 1 szt.; - frezarka - 1 szt.; - szczotka mechaniczna - 1 szt. Podane ilości sprzętu stanowią wymagane minimum. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. c) mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowisk: - co najmniej 1 osoba kadry technicznej do wykonywania funkcji kierownika robót, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, o doświadczeniu zawodowym co najmniej 3 lata jako kierownik budowy na podobnych robotach; - co najmniej 1 osoba kadry technicznej do wykonywania funkcji majstra robót, posiadająca wykształcenie wyższe lub średnie techniczne oraz co najmniej 1 rok doświadczenia jako majster budowy na podobnych robotach. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. 3. znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełnia każdy z wykonawców; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu (wg formuły spełnia/nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający wezwie wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, wg. uwarunkowań art. 26 ust. 3 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu odnoszące się do treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 6) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego; 7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował); 8) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Oferta składana przez dwa (lub więcej) podmioty gospodarcze musi spełniać następujące wymagania: 1) wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) musi być podpisana w taki sposób by zobowiązywała prawnie wszystkie strony; 3) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4) dokumenty wymienione w pkt. 1 ppkt. 1, 4, 5, 6 i 7 przedkłada ustanowiony pełnomocnik, natomiast dokumenty wymienione w pkt. 1 ppkt. 2, 3 i 8 przedkłada każdy z podmiotów składających ofertę wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Nidzicy, 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 29, pokój Nr 4 (bezpłatnie)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Nidzicy, 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 29, pokój Nr 8 (świetlica)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont łazienek w budynku Urzędu Skarbowego w Olsztynie przy Al. Marsz. J. Piłsudskiego 59
- REMONT KONSTRUKCJI DREWNIANEJ POMOSTU C PRZY UL. SIELSKIEJ 38A W OLSZTYNIE
- Dostawa sukcesywna odzieży ochronnej, zabezpieczającej i artykułów BHP do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn."Rozbudowa DP nr 1451N w msc. Podleśna."
- Świadczenie usługi dostępu do obiektów i zajęć - sportowo-rekreacyjnych na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Olsztynie.
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 643 w zakresie chodnika w miejscowości Prażmowo"
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.