Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-08
Częstochowa: Wykonanie opracowań geodezyjnych
Numer ogłoszenia: 71348 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie opracowań geodezyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie opracowań geodezyjnych -11 zadań.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca udokumentuje wykonanie usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem nazwy zamawiającego, przedmiotu i wartości usług (opracowań geodezyjnych), dat wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie - polegających na wykonaniu dla zadań nr 1-11: 2 szt. opracowań geodezyjnych. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2.1 specyfikacji muszą być: a) Wykaz wykonanych usług określonych w punkcie 5.2.1 specyfikacji, sporządzony przez Wykonawcę według załącznika nr 4 do specyfikacji. Wykaz musi zawierać informacje podane w nagłówku tabeli. b) Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, np. referencje. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia - w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do postępowania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 842 t.j. podziały i rozgraniczenia nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku muszą być: a. wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach, doświadczeniu zawodowym i uprawnieniach określonych w punkcie 5.2, sporządzony przez Wykonawcę według załącznika nr 3 do SIWZ, b. oświadczenie, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia - zawarte w druku OFERTA, c. informacja o podstawie do dysponowania ww. osobą. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia - w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum), każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji (lub w punkcie 6.4.2. specyfikacji - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 5.2 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów, powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów).Pozostałe dokumenty: a) wypełniony w formie oryginału druk Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji zawierający oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Uwaga: Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec Wykonawcy, będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą zaleca się dołączenie do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 6.1.b), specyfikacji, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Dokument, o którym mowa w podpunkcie 1)a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach 1)a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis podpunktu 2) stosuje się odpowiednio.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wynagrodzenie zostanie zmienione w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wydziale Mienia i Nadzoru Właścicielskiego Urzędu Miasta Częstochowa przy ul. Waszyngtona 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Częstochowa, ul. Śląska 11/13 , w Biurze Obsługi Interesanta, parter, stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji, w terminie do dnia 16.03.2012 roku do godz. 10.00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zad.nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziału geodezyjnego niżej opisanych nieruchomości na podstawie art. 95 pkt.4 Ustawy o gospodarce nieruchomościami: a) Skarbu Państwa: działka nr 1/10 o pow. 1,2180 ha, obręb 249 - podział na 2 działki przez potrącenie, działka nr 1/9 o pow. 7,0894 ha, obręb 249 - podział na 2 działki przez potrącenie, działka nr 1/4 o pow. 3,9186 ha, obręb 249 - podział na 2 działki przez potrącenie, działka nr 1/8 o pow. 0,9511 ha, obręb 249 - podział na 2 działki przez potrącenie, działka nr 1/5 o pow. 2,0220 ha, obręb 249 - podział na 2 działki przez potrącenie, działka nr 1/11 o pow. 0,5619 ha, obręb 249 - podział na 2 działki przez potrącenie. b) Gminy Miasta Częstochowy: - działka nr 1/12 o pow. 0,1078 ha, obręb 249 - podział na 2 działki przez potrącenie, ROD im. MALWA. Podział w celu realizacji roszczeń Polskiego Związku Działkowców - przekazania w użytkowanie na rzecz Polskiego Związku Działkowców.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad.nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości oznaczonej w obrębie 431 - Dźbów jako działka 556/2, wydzielenie fragmentu działki stanowiącej rów. Podział na 2 działki przez potrącenie. Podział niezbędny jest do zbycia działki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad.nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości położonej w Częstochowie przy ul. Rydza-Śmigłego, oznaczonej w obrębie 316 jako działka nr 1/163 o pow. 0,2108 ha - na dwie działki. Własność Skarbu Państwa w celu przeznaczenia do sprzedaży w celu realizacji dochodu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zad.nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjnej, dotyczącej nieruchomości stanowiącej własność: a) Gminy Miasta Częstochowy, położonej przy: ul. Sabinowskiej 11/23, oznaczonej jako działka nr 265 o pow. 1,6030 ha, obręb 289, KW CZ1C/00079733/3 - podział na dwie działki. (wydzielenie działki stanowiącej drogę przeciwpożarową, przeznaczonej do przekazania w trwały zarząd na rzecz Szkoły Podstawowej nr 21 w Częstochowie).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zad.nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziału geodezyjnego oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjnej, dotyczącej nieruchomości stanowiącej własność: a) Gminy Miasta Częstochowy, oznaczonej jako działki nr: 113/11 o pow. 0,0227 ha, 117/2 o pow. 0.2573 ha, obręb 229. b) Miasta na prawach powiatu Częstochowa, w trwałym zarządzie Zespołu Szkół im. Gen. Andersa, oznaczonej jako działka nr 120/11 o pow. 5.8903 ha, obręb 229; c) Gminy Miasta Częstochowy, w trwałym zarządzie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, oznaczonej jako działka nr 124/1 o pow. 0,0099 ha, obręb 229; d) Gminy Miasta Częstochowy, w trwałym zarządzie Miejskiego Zarządu Dróg i Transportu, oznaczonych jako działki nr: 113/9 o pow. 0.2772 ha, 117/7 o pow. 0.0873 ha, 117/8 o pow. 0.1041 ha, 128 o pow. 0.5421 ha z obrębu 229; Podział ogółem obejmuje 8 działek pierwszych, 21 działek drugich. Podział jest przeprowadzany w celu wydzielenia nieruchomości do obsługi Hali Sportowej przy ul. Żużlowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zad.nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziału geodezyjnego (zostały wydane postanowienia o zgodności proponowanego podziału z ustaleniami planu miejscowego) w celu wydzielenia nowo projektowanej drogi KDL-4 zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego zatwierdzonym Uchwałą Rady Miasta Częstochowy nr 540/XLVI/2009 z dnia 28 września 2009r. Podział niezbędny jest do dokonania wydzielenia działek przewidzianych pod drogi publiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zad.nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości w celu wydzielenia dróg publicznych zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego zatwierdzonym Uchwałą Rady Miasta Częstochowy nr 160/XI/2011 z dnia 25 sierpnia 2011r. Podział niezbędny jest do dokonania nabyć działek przewidzianych pod drogi na rzecz Gminy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zad.nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości oznaczonej w obrębie Wielki Bór k.m. 9 jako działka 16/2, wydzielenie pod drogę zgodnie z decyzją o lokalizacji inwestycji celu publicznego. Podział niezbędny jest do dokonania nabycia działki na rzecz Gminy ( podział na 2 działki przez potrącenie).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zad.nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasto Częstochowa położonej w Częstochowie przy ul. Rydza Śmigłego, oznaczonej w obrębie 333 jako działka nr 3/1 o pow. 0, 1211 ha ( podział na 4 działki).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zad.nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości - działki nr 233/4 (podział na 2 działki) obręb 24 o pow. 0.4376 ha, położonej w Częstochowie przy ul. Michałowskiego 30, stanowiącej własność Gminy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zad.nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasto Częstochowa położonej w Częstochowie przy ul. Bór 62/64, oznaczonej w obrębie 283 jako działka nr 25 o pow. 0,0530 ha ( podział na 2 działki).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka trójstronna - o DMC do 18t na potrzeby zapewnienia zabezpieczenia logistycznego ujęć wody.
- Zagospodarowanie przestrzeni przy ulicy Pawła Jasienicy 2- IL
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E w 2026 roku
- Roboty związane z wykonaniem oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1116G od m. Poddąbie do m. Machowinko (gmina Ustka)
- Odbudowa mostu w km 0+364 w ciągu DP 1624 O w miejscowości Markowice
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla inwestycji pn. Budowa warsztatów szkolnych
- Wykonanie dokumentacji projektowo-technicznej budowy budynków komunalnych, drogi gminnej i sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w miejscowości Pustków Żurawski
- wykonanie prac geodezyjnych w zakresie utworzenia baz danych obiektów topograficznych (BDOT500), baz danych sieci uzbrojenia terenu GESUT oraz EGiB ewidencji gruntów i budynków
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





