eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaWykonanie opracowań geodezyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-08

Częstochowa: Wykonanie opracowań geodezyjnych
Numer ogłoszenia: 71348 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie opracowań geodezyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie opracowań geodezyjnych -11 zadań.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje wykonanie usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem nazwy zamawiającego, przedmiotu i wartości usług (opracowań geodezyjnych), dat wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie - polegających na wykonaniu dla zadań nr 1-11: 2 szt. opracowań geodezyjnych. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2.1 specyfikacji muszą być: a) Wykaz wykonanych usług określonych w punkcie 5.2.1 specyfikacji, sporządzony przez Wykonawcę według załącznika nr 4 do specyfikacji. Wykaz musi zawierać informacje podane w nagłówku tabeli. b) Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, np. referencje. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia - w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 842 t.j. podziały i rozgraniczenia nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku muszą być: a. wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach, doświadczeniu zawodowym i uprawnieniach określonych w punkcie 5.2, sporządzony przez Wykonawcę według załącznika nr 3 do SIWZ, b. oświadczenie, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia - zawarte w druku OFERTA, c. informacja o podstawie do dysponowania ww. osobą. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia - w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum), każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji (lub w punkcie 6.4.2. specyfikacji - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 5.2 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów, powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów).Pozostałe dokumenty: a) wypełniony w formie oryginału druk Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji zawierający oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Uwaga: Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec Wykonawcy, będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą zaleca się dołączenie do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 6.1.b), specyfikacji, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Dokument, o którym mowa w podpunkcie 1)a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach 1)a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis podpunktu 2) stosuje się odpowiednio.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wynagrodzenie zostanie zmienione w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wydziale Mienia i Nadzoru Właścicielskiego Urzędu Miasta Częstochowa przy ul. Waszyngtona 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Częstochowa, ul. Śląska 11/13 , w Biurze Obsługi Interesanta, parter, stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji, w terminie do dnia 16.03.2012 roku do godz. 10.00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zad.nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziału geodezyjnego niżej opisanych nieruchomości na podstawie art. 95 pkt.4 Ustawy o gospodarce nieruchomościami: a) Skarbu Państwa: działka nr 1/10 o pow. 1,2180 ha, obręb 249 - podział na 2 działki przez potrącenie, działka nr 1/9 o pow. 7,0894 ha, obręb 249 - podział na 2 działki przez potrącenie, działka nr 1/4 o pow. 3,9186 ha, obręb 249 - podział na 2 działki przez potrącenie, działka nr 1/8 o pow. 0,9511 ha, obręb 249 - podział na 2 działki przez potrącenie, działka nr 1/5 o pow. 2,0220 ha, obręb 249 - podział na 2 działki przez potrącenie, działka nr 1/11 o pow. 0,5619 ha, obręb 249 - podział na 2 działki przez potrącenie. b) Gminy Miasta Częstochowy: - działka nr 1/12 o pow. 0,1078 ha, obręb 249 - podział na 2 działki przez potrącenie, ROD im. MALWA. Podział w celu realizacji roszczeń Polskiego Związku Działkowców - przekazania w użytkowanie na rzecz Polskiego Związku Działkowców.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad.nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości oznaczonej w obrębie 431 - Dźbów jako działka 556/2, wydzielenie fragmentu działki stanowiącej rów. Podział na 2 działki przez potrącenie. Podział niezbędny jest do zbycia działki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad.nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości położonej w Częstochowie przy ul. Rydza-Śmigłego, oznaczonej w obrębie 316 jako działka nr 1/163 o pow. 0,2108 ha - na dwie działki. Własność Skarbu Państwa w celu przeznaczenia do sprzedaży w celu realizacji dochodu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zad.nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjnej, dotyczącej nieruchomości stanowiącej własność: a) Gminy Miasta Częstochowy, położonej przy: ul. Sabinowskiej 11/23, oznaczonej jako działka nr 265 o pow. 1,6030 ha, obręb 289, KW CZ1C/00079733/3 - podział na dwie działki. (wydzielenie działki stanowiącej drogę przeciwpożarową, przeznaczonej do przekazania w trwały zarząd na rzecz Szkoły Podstawowej nr 21 w Częstochowie).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zad.nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziału geodezyjnego oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjnej, dotyczącej nieruchomości stanowiącej własność: a) Gminy Miasta Częstochowy, oznaczonej jako działki nr: 113/11 o pow. 0,0227 ha, 117/2 o pow. 0.2573 ha, obręb 229. b) Miasta na prawach powiatu Częstochowa, w trwałym zarządzie Zespołu Szkół im. Gen. Andersa, oznaczonej jako działka nr 120/11 o pow. 5.8903 ha, obręb 229; c) Gminy Miasta Częstochowy, w trwałym zarządzie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, oznaczonej jako działka nr 124/1 o pow. 0,0099 ha, obręb 229; d) Gminy Miasta Częstochowy, w trwałym zarządzie Miejskiego Zarządu Dróg i Transportu, oznaczonych jako działki nr: 113/9 o pow. 0.2772 ha, 117/7 o pow. 0.0873 ha, 117/8 o pow. 0.1041 ha, 128 o pow. 0.5421 ha z obrębu 229; Podział ogółem obejmuje 8 działek pierwszych, 21 działek drugich. Podział jest przeprowadzany w celu wydzielenia nieruchomości do obsługi Hali Sportowej przy ul. Żużlowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zad.nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziału geodezyjnego (zostały wydane postanowienia o zgodności proponowanego podziału z ustaleniami planu miejscowego) w celu wydzielenia nowo projektowanej drogi KDL-4 zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego zatwierdzonym Uchwałą Rady Miasta Częstochowy nr 540/XLVI/2009 z dnia 28 września 2009r. Podział niezbędny jest do dokonania wydzielenia działek przewidzianych pod drogi publiczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zad.nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości w celu wydzielenia dróg publicznych zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego zatwierdzonym Uchwałą Rady Miasta Częstochowy nr 160/XI/2011 z dnia 25 sierpnia 2011r. Podział niezbędny jest do dokonania nabyć działek przewidzianych pod drogi na rzecz Gminy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zad.nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości oznaczonej w obrębie Wielki Bór k.m. 9 jako działka 16/2, wydzielenie pod drogę zgodnie z decyzją o lokalizacji inwestycji celu publicznego. Podział niezbędny jest do dokonania nabycia działki na rzecz Gminy ( podział na 2 działki przez potrącenie).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zad.nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasto Częstochowa położonej w Częstochowie przy ul. Rydza Śmigłego, oznaczonej w obrębie 333 jako działka nr 3/1 o pow. 0, 1211 ha ( podział na 4 działki).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zad.nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości - działki nr 233/4 (podział na 2 działki) obręb 24 o pow. 0.4376 ha, położonej w Częstochowie przy ul. Michałowskiego 30, stanowiącej własność Gminy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zad.nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasto Częstochowa położonej w Częstochowie przy ul. Bór 62/64, oznaczonej w obrębie 283 jako działka nr 25 o pow. 0,0530 ha ( podział na 2 działki).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.