eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piątnica PoduchownaZakup autobusu do przewozu uczniów.



Ogłoszenie z dnia 2008-04-08

Piątnica Poduchowna: Zakup autobusu do przewozu uczniów.
Numer ogłoszenia: 71238 - 2008; data zamieszczenia: 08.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piątnica, ul. Stawiskowska 53, 18-421 Piątnica Poduchowna, woj. podlaskie, tel. (086) 2162476, fax (086) 2166496.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugpiatnica.doc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup autobusu do przewozu uczniów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKUP AUTOBUSU DO PRZEWOZU UCZNIÓW : - autobus powinien posiadać od 39 do 55 miejsca siedzące dla pasażerów, - przebieg - nie więcej niż 250 tys. km, - rok produkcji - nie starszy niż 1999rok, - rodzaj paliwa - olej napędowy, - moc silnika - nie mniej niż 150 KM, - kolor - wskazany żółto-pomarańczowy, - wskazane wyposażenie w urządzenie do nagłośnienia autobusu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się dostawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do prowadzenia takiej działalności, lub czynności w zakresie objętym Zamówieniem. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy- Prawo zamówień publicznych. 5. Spełniają i przyjmują warunki określone w SIWZ oraz we wzorze umowy. Powyższe warunki uważa się za spełnione gdy oferent dostarczy : A) oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem; B) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; C) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - prawo zamówień publicznych; D) aktualne zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; E) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego , że w stosunku do podmiotu zbiorowego (Ustawa o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary z dnia 28 października 2002r. - Dz.U. Nr 197, poz. 166) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; F) oświadczenie, że spełnia i akceptuje warunki określone w SIWZ oraz we wzorze umowy; G) ksero dowodu rejestracyjnego, ksero książki pojazdu i ewentualnie innych dokumentów niezbędnych do przerejestrowania pojazdu służącego do przewozu uczniów. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według Formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania. Ofertę oferenta wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia , że oferenci spełniają warunki wymienione w pkt. 8 powinni dostarczyć niżej wymienione dokumenty: 1. Formularz oferty zgodnie z załącznikiem Nr. 1. 2. Oświadczenie , że sporządzone zgodnie z załącznikiem Nr 2, że wykonawca : · spełnia warunki art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24. ust.1 i ust.2 pkt.1 ustawy - prawo zamówień publicznych. 3. Oświadczenie, że oferent spełnia i przyjmuje warunki określone w specyfikacji we wzorze umowy - załącznik Nr 3. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, albo równoważnego Zaświadczenia właściwego organu sądowego, lub administracyjnego o niekaralności. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Praw zamówień publicznych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty winny być przetłumaczone na język polski. Brak jakiegokolwiek z w/w dokumentów lub złożenie w niewłaściwej formie (kopie nie poświadczone za zgodność z oryginałem spowoduje odrzucenie oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugpiatnica.doc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Szkół w Piątnicy, 18-421 Piątnica, ul. Szkolna 29, tel. 086 2192932.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Zespół Obsługi Szkół w Piątnicy, 18-421 Piątnica, ul. Szkolna 29, tel. 086 2192932.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.