eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Termomodernizacja Przedszkola nr 3 w Raciborzu przy ul. Kozielskiej nr 27.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-08

Racibórz: Termomodernizacja Przedszkola nr 3 w Raciborzu przy ul. Kozielskiej nr 27.
Numer ogłoszenia: 71191 - 2008; data zamieszczenia: 08.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Racibórz, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 7550710, fax 032 7550725.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bipraciborz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja Przedszkola nr 3 w Raciborzu przy ul. Kozielskiej nr 27..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych termomodernizacyjnych oraz remontowych pomieszczeń Przedszkola nr 3. Przewiduje się wykonanie robót budowlanych - remontowych, instalacyjnych i elektrycznych. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: 1). Roboty przygotowawcze związane z organizacją placu budowy w tym z wykonaniem niezbędnych zabezpieczeń i wygrodzeń, 2). Roboty rozbiórkowe ścian, skucie tynków przekucia i wykucia itp., wywóz materiałów pochodzących z rozbiórki, 3). Wymianę stolarki okiennej, 4). Wymianę stolarki drzwiowej, 5). wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych i stropu, 6). Naprawę pokrycia dachu, 7). Wykonanie zadaszenia nad wejściem głównym i podjazdu dla osób niepełnosprawnych, 8). Wykonanie pergoli, 9). Wykonanie tarasu i zagospodarowania terenu, 10).Wykonanie robót wykończeniowych (malarskich, murarskich, tynkarskich, płytkowania ścian i podłóg, ułożenie wykładziny PCV zgrzewalnej itp.), 11). Inne roboty towarzyszące. Zakres robót instalacyjnych obejmuje w szczególności: 1). Demontaż instalacji wod-kan, urządzeń sanitarnych oraz zinstalacji c.o. 2). Montaż instalacji wod-kan z rur z tworzyw sztucznych wraz z podejściami, 3). Montaż urządzeń wod-kan (umywalki z postumentem, ustępy, brodziki, zlewozmywaki ze stali nierdzewnej, baterie umywalkowe i zlewozmywakowe, armatura zaworowa), 4). Montaż wyposażenia sanitariatu dla osób niepełnosprawnych, 5). Montaż podgrzewacza pojemnościowego do ciepłej wody wraz z armaturą i pompami, 6). Dostosowanie instalacji p-poż. do obowiązujących w tym zakresie wymagań, 7). Montaż wentylatorów łazienkowych, 8). Montaż grzejników stalowych płytowych wraz z zaworami termostatycznymi i powrotnymi, 9). Montaż armatury zaworowej regulacyjnej i odcinającej, 10). Montaż rurociągów z rur miedzianych, 11). Wykonanie izolacji ciepłochronnej i zabezpieczającej rur, 12). Inne roboty towarzyszące. Zakres robót elektrycznych obejmuje w szczególności: 1). Roboty demontażowe, 2). Przesunięcie zlącza kablowego, 3). Montaż tablicy rozdzielczej, 4). Wykonanie obwodów odbiorczych, 5). Montaż opraw oświetleniowych, 6). Montaż gniazd, łączników, przycisków i puszek, 7). Inne roboty towarzyszące.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.22.30.00 - Konstrukcje Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 10 000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności : a). Wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch zadań z zakresu budowy, modernizacji lub remontu obiektów (tj. budynków mieszkalnych, biurowych lub użyteczności publicznej) o złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 500 000 PLN (z VAT), w tym jedno zadanie z zakresu termomodernizacji o wartości co najmniej 500 000 PLN (z VAT). b). Dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wydanych przez organ samorządu zawodowego na podstawie art.12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006, Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego z zamówienia. W szczególności: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości min. 200 000 PLN. 4. Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nastąpi w oparciu o załączone oświadczenia i niżej wymagane dokumenty. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa będzie oceniana wspólnie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: /spełnia - nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane zostały wykonane należycie. 4. Kopie uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia potwierdzające Przynależność do Izby Inzynierów Budownictwa. 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipraciborz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Racibórz, Referat Zamówień Publicznych, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, pok. 310.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Racibórz, Referat Zamówień Publicznych, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, pok. 310.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: SIWZ wraz z załącznikami udostępnia się bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego www.bipraciborz.pl Na wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże komplet materiałów przetargowych w wersji papierowej w terminie do 5 dni od dnia złożenia wniosku o ich wydanie.Papierowa wersja materiałów przetargowych zostanie przekazana tym Wykonawcom, którzy wpłacą w Kasie Urzędu Miasta przy ul. Stefana Batorego 6 w Raciborzu kwotę 500,00 brutto. Komplet materiałów przetargowych w wersji papierowej można uzyskać przesyłką pocztową za pobraniem po uprzednim skierowaniu pisemnego wniosku o wydanie SIWZ (Zamawiający dopuszcza faks: +32 755 07 09, e-mail: zamowienia@um.raciborz.pl). Zamawiający wymaga w terminie od 01.06.2008r. do 27.08.2008r - wykonanie wszystkich robót wewnątrz przedszkola umożliwiających funkcjonowanie placówki od dnia 01.09.2008 r, w tym także niezbędnego zakresu robót zewnętrznych (bezpieczne dojście do budynku).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.