eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocławochrona fizyczna obiektów



Ogłoszenie z dnia 2007-01-04

POZYCJA 7115

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: ochrona fizyczna obiektów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Jednostka Wojskowa Nr 3030 we Wrocławiu, do kontaktów: kpt. Zbigniew Kossek tel. (071)7669-605, ul. Graniczna 13, 54-433 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3669600, 071 3669691, fax 071 7669654, e-mail: baza30@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jednostka budżetowa; Inne:ochrona fizyczna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona fizyczna obiektów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 1. Główne miejsce świadczenia usług: Wrocław. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Ochrona kompleksów koszarowych we Wrocławiu 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) Oświadczenie, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Oświadczenie, że oferent posiada uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadanie takich uprawnień. 3) Oświadczenie, że oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. 4) Oświadczenie, że oferent znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Oświadczenie, że oferent zapoznał się, ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji i nie wnosi istotnych zastrzeżeń. 7) Oświadczenie, że oferent dokonał wizji lokalnej obiektów, których ochrona stanowi przedmiot zamówienia i nie zgłasza żadnych zastrzeżeń w tym zakresie, z zastrzeżeniem pkt. 8 ppkt. 5. 8) Oświadczenie, że na dzień otwarcia ofert oferent posiada na terenie Wrocławia własne Centrum Operacyjne i Grupę Interwencyjną. 9) Oświadczenie, że oferent uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty, wskazanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zobowiązuje się w razie wygrania przetargu podpisać umowę na zasadach określonych we wzorze stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 10) Oświadczenie, że oferent posiada możliwość zabezpieczenia broni własnych pracowników. 11) Oświadczenie, że oferent gwarantuje czas reakcji grupy interwencyjnej nie dłuższy niż 10 min. Do Załącznika nr 2 należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia. Oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do składania oświadczeń w imieniu oferenta. 2) Zaświadczenia właściwych organów podatkowych o braku zaległości podatkowych (podatki lokalne, podatek dochodowy od osób prawnych, podatek od osób fizycznych, podatek VAT) lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych wydane dla podmiotu ubiegającego się o realizację zamówienia - aktualne na dzień otwarcia ofert. Oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do składania oświadczeń w imieniu oferenta. 3) Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o opłaceniu składek na ubezpieczenie społeczne lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wydane dla podmiotu ubiegającego się o realizację zamówienia - aktualne na dzień otwarcia ofert. Oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do składania oświadczeń w imieniu oferenta. 4) Wykaz osób, które będą podpisywały zobowiązania w imieniu oferenta w przedmiotowym zamówieniu (zawarcie umowy). 5) Wykaz wykonywanych usług o identycznym lub podobnym charakterze, co przedmiot usługi realizowanych w latach 2004-2006 potwierdzonych listami referencyjnymi (wielkość usługi). 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego dla członków organu zarządzającego Wykonawcy oraz dla podmiotu zbiorowego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 8 oraz pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wydaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (deliktową) oraz odpowiedzialności za szkodę wynikłą z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy (kontraktową). 8) Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z postanowieniami Ustawy o Ochronie osób i mienia z dnia 22 stycznia 1997 r. (Dz. U. nr 114 z 1997 r. poz. 740); 9) Dokument potwierdzający zorganizowanie Pionu Ochrony wraz z obowiązkami Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych i Kierownika Kancelarii tajnej. 10) Certyfikaty systemu jakości ISO i AQAP, o ile wykonawca posiada. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 75.22.10.00 - Usługi obrony wojskowej Kod CPV wg słownika 2008: 75.22.10.00 - Usługi obrony wojskowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całodobowa ochrona osób i mienia 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 28.02.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Pakiet I- 13000 zł Pakiet II- 12000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: wykonawcy którzy spełniają wymagania określone ustawą oraz SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: złożenie oswiadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak w SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. posiadanie certyfikatu ISO9001:2001 i AQAP-110:1995 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.finmon.mil.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.02.2007, godzina 10:30, Siedziba zamawiającego Wrocław ul. Graniczna 13 budynek nr 1 sala odpraw.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.12.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: pakiet I. 1) Krótki opis: świadczenie usługi ochrony fizycznej kompleksu wojskowego nr 2848 - Zgrupowanie Jednostek Wrocław-Obornicka w m. Wrocław, ul. Obornicka 98 oraz kompleksu wojskowego nr 7239 - Radiowe Centrum Nadawcze w m. Szewce k. Wrocławia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.22.10.00. 3) Wielkość lub zakres: a) Całodobowej ochronie osób i mienia znajdującego się w granicach kompleksów wojskowych nr 2848 i 7239. b) Organizacji służby ochronnej w oparciu o system posterunków i patroli. c) Strzeżeniu powierzonego pod ochronę mienia, urządzeń wspomagających ochronę, zabezpieczeniu ich przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem na terenie kompleksów wojskowych. d) Kontrolowaniu dokumentów uprawniających do wstępu (wjazdu) na teren kompleksów wojskowych, nie dopuszczeniu do wynoszenia (wywożenia) mienia oraz uniemożliwieniu nielegalnego wejścia osób postronnych na tereny chronione. e) Ochronie bezpośredniej obiektów poprzez patrolowanie, obserwację oraz uruchomienie grupy interwencyjnej, która przybędzie i podejmie się czynnego działania każdorazowo po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu obiektu, jednak nie później jak w zaoferowanym czasie. f) Przekazywaniu Żandarmerii Wojskowej, Policji lub wojskowym organom porządkowym osób ujętych podczas wykonywania zadań ochronnych. g) Utrzymywaniu, poprzez oficera dyżurnego Zgrupowania Jednostek Wrocław Obornicka współpracy w zakresie ochrony osób i mienia z ŻW, Policją, jednostką Państwowej Straży Pożarnej i Strażą Miejską. h) Utrzymywaniu współpracy z wewnętrzną służbą znajdującą się na terenie kompleksu wojskowego nr 2848. i) Wykonywaniu innych zadań wynikających z planu ochrony jednostki. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 28.02.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. posiadanie certyfikatu ISO9001:2001 i AQAP-110:1995 5 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: pakiet II. 1) Krótki opis: świadczenie usługi ochrony fizycznej kompleksów wojskowych nr 2837 i 6041 przy ul. Granicznej 13 we Wrocławiu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.22.10.00. 3) Wielkość lub zakres: a) Całodobowej ochronie osób i mienia znajdującego się w granicach kompleksów wojskowych nr 2837 i 6041. b) Organizacji służby ochronnej w oparciu o system posterunków i patroli. c) Strzeżeniu powierzonego pod ochronę mienia, urządzeń wspomagających ochronę, zabezpieczeniu ich przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem na terenie kompleksów wojskowych. d) Kontrolowaniu dokumentów uprawniających do wstępu (wjazdu) na teren kompleksów wojskowych, nie dopuszczeniu do wynoszenia (wywożenia) mienia oraz uniemożliwieniu nielegalnego wejścia osób postronnych na tereny chronione. e) Ochronie bezpośredniej obiektów poprzez patrolowanie, obserwację oraz uruchomienie grupy interwencyjnej, która przybędzie i podejmie się czynnego działania każdorazowo po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu obiektu, jednak nie później jak w zaoferowanym czasie. f) Przekazywaniu Żandarmerii Wojskowej, Policji lub wojskowym organom porządkowym osób ujętych podczas wykonywania zadań ochronnych. g) Utrzymywaniu, poprzez oficera dyżurnego Jednostki Wojskowej 3030 współpracy w zakresie ochrony osób i mienia z ŻW, Policją, jednostką Państwowej Straży Pożarnej i Strażą Miejską. h) Utrzymywaniu współpracy ze służbami wewnętrznymi w kompleksach wojskowych nr 2837 i 6041. i) Wykonywaniu innych zadań wynikających z planu ochrony jednostki. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 28.02.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. posiadanie certyfikatu ISO9001:2001 i AQAP-110:1995 5 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.