Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Tczew: projekt wykonawczy remontu ze wzmocnieniem nawierzchni drogi krajowej nr 1 na odcinku Miłobądz - Tczew i Tczew - Czarlin z podziałem na 2 zadania Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku Rejon Tczew, do kontaktów: Karol Markowski w sprawach technicznych i merytorycznych, pokój nr 16. Justyna Swoboda w sprawach procedury przetargowej, pokój nr 11, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew, tel. +48 058 7770450, fax +48 058 7770452, e-mail: rdktczew@gdansk.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: projekt wykonawczy remontu ze wzmocnieniem nawierzchni drogi krajowej nr 1 na odcinku Miłobądz - Tczew i Tczew - Czarlin z podziałem na 2 zadania. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Zadanie nr 1 - droga krajowa nr 1 na odc. Miłobądz - Tczew, km 34 + 050 do 39 + 480 i siedziba Wykonawcy usługi Zadanie nr 2 - droga krajowa nr 1 na odc. Tczew - Czarlin, km 39 + 480 do 46+200 i siedziba Wykonawcy usługi. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią usługi oznaczone tytułem "projekt wykonawczy remontu ze wzmocnieniem nawierzchni drogi krajowej nr 1 na odcinku Miłobądz - Tczew i Tczew - Czarlin z podziałem na 2 zadania" 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zadanie nr 1 - Projekt wykonawczy wraz z dokumentami przetargowymi remontu ze wzmocnieniem nawierzchni drogi krajowej nr 1 na odc. Miłobądz - Tczew, km 34+050 do 39+480 Zadanie nr 2 - Projekt wykonawczy wraz z dokumentami przetargowymi remontu ze wzmocnieniem nawierzchni drogi krajowej nr 1 na odc. Tczew - Czarlin, km 39+480 do 46+200 - zgodnie z opisem podanym w pkt. II.1.5) Wartość dla obu Zadań przekraczająca 60 000 euro i nie przekraczająca równowartości 137 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: zadanie nr 1 - 30.04.2007, zadanie nr 2 - 30.06.2007.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: A. Warunki formalne Wykonawca musi spełniać warunki, o których mowa wart. 22 ust 1 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Wymagania określone powyżej mają zastosowanie do wszystkich wykonawc6w wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Warunki merytoryczne udziału w postępowaniu 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy: Wykonawca musi wykazać: a) Średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów I materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi" lub w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - średni obrót roczny z okresu ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, potwierdzony oryginałami lub kopiami dokumentów W składanej ofercie, w wysokości nie mniejszej niż: - w przypadku Wykonawców składających ofertę na Zadanie Nr 1 - 212 000 PLN - w przypadku Wykonawców składających ofertę na Zadanie Nr 2 - 347 000 PLN W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na oba Zadania, w/w wartości należy odpowiednio zsumować. b) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 1.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie Ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) Warunek określony w pkt.1.a) spełniają łącznie. b) Warunek określony w pkt 1.b) (posiadanie ubezpieczenia) spełnia każdy z Wykonawców w zakresie prowadzonej przez siebie działalności. 2. Potencjał kadrowy a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się minimalnymi: kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone, podanymi niżej, Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej: Zadanie od Nr 1 do Nr 2: 1 ) projektant branży drogowej - 1 osoba. która wykonała w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania min. 3 projekty przebudowy lub budowy skrzyżowań dróg o nawierzchni bitumicznej, w których jedna z dróg była klasy nie mniejszej niż G, o zakresie i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia. Wymagane doświadczenie projektanta drogowego: - wykształcenie wyższe techniczne lub minimum średnie techniczne, - uprawnienia budowlane projektowe w zakresie projektowania dróg, - minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu dróg. 2) weryfikator branży drogowej - 1 osoba, która wykonała lub zweryfikowała w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania min. 5 projektów przebudowy lub budowy skrzyżowań dróg o nawierzchni bitumicznej, w których dwie z dróg być klasy nie mniejszej niż G, o zakresie i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia. Wymagane doświadczenie projektanta drogowego: - wykształcenie wyższe techniczne lub minimum średnie technicznej, - uprawnienia budowlane projektowe w zakresie projektowania dróg, - minimum 8 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu dróg. 3) projektant pozostałych branż - po 1 osobie które wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania min. 3 projekty danej branży. Wymagane doświadczenie projektantów pozostałych branż: - wykształcenie wyższe techniczne lub minimum średnie techniczne, - uprawnienia budowlane projektowe w zakresie projektowania danej branży, - minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu danej branży. 4) weryfikatorzy wszystkich występujących branż - po 1 osobie które wykonały lub zweryfikowały w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania min. 5 projektów danej branży. Wymagane doświadczenie weryfikatorów pozostalych branż: - wykształcenie wyższe techniczne lub minimum średnie techniczne, - uprawnienia budowlane projektowe w zakresie projektowania danej branży, - minimum 8 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu danej branży. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na oba Zadania, w/w ilości osób należy odpowiednio zsumować. Informacja o kandydatach na w/w stanowiska musi być przedstawiona zgodnie z pkt 7.2.3 Instrukcji dla wykonawców. 2.1. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt 2. 3. Wymagane doświadczenie wykonawcy Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu usług projektowych odpowiadających usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegających na projektowaniu budowy lub przebudowy dróg o nawierzchni bitumicznej klasy nie mniejszej niż G. W wykazie wykonanych usług projektowych w okresie ostatnich trzech łat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na Formularzu 3.3. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, Wykonawca winien wykazać niżej wymagane ilości i wartości zrealizowanych usług, z podaniem daty ich wykonania oraz odbiorców tych usług. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. a) Wymagana ilość zrealizowanych usług Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - W tym okresie, wykonał: - Zadanie Nr 1 - minimum 3 projekty budowlane przebudowy lub budowy dróg o nawierzchni bitumicznej klasy nie mniejszej niż G o zakresie i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; - Zadanie Nr 2 - minimum 3 projekty budowlane przebudowy lub budowy dróg o nawierzchni bitumicznej klasy nie mniejszej nit G o zakresie i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania j odbiorców. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na oba Zadania, w/w ilości wykonanych projektów należy odpowiednio zsumować. b) Wymagana łączna wartość Wykonanych usług Łączna wartość netto usług projektowych polegających na projektowaniu budowy lub przebudowy odcinków dróg o nawierzchni bitumicznej klasy nie mniejszej niż G, wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, powinna wynosić co najmniej: - Zadanie Nr 1 - 140 000 PLN, - Zadanie Nr 2 - 230 000 PLN. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na oba Zadania, w/w wartości należy odpowiednio zsumować. 3.1. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia a) Warunek określony w pkt 3.a (dot. ilości zrealizowanych usług) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, ze jeden uczestnik konsorcjum wykonał (w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 zadania polegające na wykonaniu projektu budowlanego przebudowy lub budowy dróg o nawierzchni bitumicznej klasy nie mniejszej niż G o zakresie i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia. b) Warunki określone w pkt 3.b spełniają łącznie. 4. Podwykonawstwo a) Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie w zakresie opracowania projektów z branż innych niż drogowa oraz wykonania pomiarów geodezyjnych i badań laboratoryjnych istniejącej nawierzchni w zakresie opisanym w Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie projektowania branży drogowej. b) Wykonawca powinien wskazać Podwykonawców na Formularzu 3.4. Uwaga: Wykonawca, który wskaże w ofercie Podwykonawc6w, w przypadku uznania Jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy przedłożyć dokumenty, o których mowa w pkt 25.2 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. (Podpisane przez Podwykonawców Zobowiązania do współpracy). 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena ofert oparta będzie na ocenie "spełnia / nie spełnia" wszystkich warunków udziału w postępowaniu Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. Dla potwierdzenia spełnienia warunków formalnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych wart. 22 ust. 1 ustawy pzp. zgodne z treścią Formularza 3.1. SIWZ 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie Właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie Określonym wart. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymóg ten dotyczy osób wymienionych w wypisie z rejestru wykonawców. Wymóg ten nie dotyczy prokurentów i pełnomocników. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 5) Aktualne Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Na potwierdzenie spełniania warunków merytorycznych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1) Bilans i rachunek. zysków i strat (elementy sprawozdania finansowego) za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 2) Polisę, a W przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 3) Informację o osobach, które będą wykonywać zamówienie ("potencjał kadrowy"), na druku zgodnym z treścią Formularza 3.2 SIWZ. Do informacji złożonej na Formularzu 3.2 Wykonawca winien dołączyć dokumenty zawierające dane na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia os6b wskazanych do wykonania zamówienia, w tym informację dotyczącą przebiegu pracy zawodowej każdej wskazanej osoby o treści wymaganej wzorem Informacja o kwalifikacjach i doświadczeniu osoby - Załącznik do Formularza 3.2. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osób, od których wymagane jest posiadanie uprawnień oraz kopie innych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt 6.2.2. Instrukcji dla Wykonawców. 4) Informację o doświadczeniu Wykonawcy ("Doświadczenie zawodowe"), na druku zgodnym z treścią Formularza 3.3 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.4 Instrukcji dla wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji uwagi zostały wykonane należycie. 5) Informację niż temat Podwykonawców, przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na druku zgodnym z treścią Formularza 3.4 do SIWZ. Informacja o Podwykonawcach musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.4 Instrukcji dla wykonawców. Przedłożenie wypełnionego Formularza 3.4 wymagane jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie elementów usług Podwykonawcom. D. Dokumenty składane w ofercie w porządku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunk6w formalnych. oświadczenie wymienione w pkt B.1) winno być złożone przez pełnomocnika w imieniu Wykonawcy, dokumenty wymienione w pkt B.2) + B.5) winny być przedstawione przez każdego Wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków merytorycznych, dokumenty wymienione w pkt C.2) winien przedłożyć każdy z Wykonawców, natomiast dokumenty wymienione w pkt C.1) + C.5) winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, którzy są odpowiedzialni ze spełnienie warunków. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 23 Waluta PLN. Powyższa opłata dotyczy wyłącznie SlWZ w formie wydrukowanej (papierowej) przekazanej przez Zamawiającego na wniosek Wykonawcy skierowany do GODKiA O/Gdańsk Rejon Tczew ul. Armii Krajowej 84. W przypadku zamówienia wysyłki SIWZ za zaliczeniem pocztowym, jej cena zwiększy się o koszt wysyłki. Warunki i sposób płatności: - przelewem na rachunek bankowy: Nazwa banku: Kredyt Bank II o/Gdańsk, numer rachunku: 23 1500 1171 1211 7004 4378 0000 - Rejonie w Tczewie, ul. Armii Krajowej 84, pok. 14 Specyfikacja Istotnych Warunków Umowy pobrana w wersji elektronicznej ze strony internetowej Zamawiającego jest bezpłatna 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.01.2007, godzina 09:05, GDDKiA Rejon Tczew, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew. w pokoju nr 12.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Ewentualny protest winien być wniesiony w formie pisemnej lub faksem. Jeżeli Wykonawca przekaże protest faksem, Zamawiający - na żądanie Wykonawcy - niezwłocznie potwierdzi fakt jego otrzymania. Protest wniesiony faksem uzna się za złożony w terminie jeżeli dotarł on przed upływem terminu i został niezwłocznie potwierdzony w formie pisemnej. Zasada ta obowiązuje także wykonawców, którzy stają się uczestnikami postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.12.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: projekt wykonawczy wraz z dokumentami przetargowymi remontu ze wzmocnieniem nawierzchni drogi krajowej nr 1 na odc. Miłobądz - Tczew, km 340 +050 + 39+480. 1) Krótki opis: projekt wykonawczy wraz z dokumentami przetargowymi remontu ze wzmocnieniem nawierzchni drogi krajowej nr 1 na odc. Miłobądz - Tczew, km 340 +050 + 39+480. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie nr 1 - Projekt wykonawczy wraz z dokumentami przetargowymi remontu ze wzmocnieniem nawierzchni drogi krajowej nr 1 na odc. Miłobądz - Tczew, km 34+050 do 39+480 Wartość dla obu Zadań przekraczająca 60 000 euro i nie przekraczająca równowartości 137 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.04.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Projekt wykonawczy wraz z dokumentami przetargowymi remontu ze wzmocnieniem nawierzchni drogi krajowej nr 1 na odc. Tczew - Czarlin, km 39+480 do 46+200. 1) Krótki opis: Projekt wykonawczy wraz z dokumentami przetargowymi remontu ze wzmocnieniem nawierzchni drogi krajowej nr 1 na odc. Tczew - Czarlin, km 39+480 + 46+200. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie nr 2 - Projekt wykonawczy wraz z dokumentami przetargowymi remontu ze wzmocnieniem nawierzchni drogi krajowej nr 1 na odc. Tczew - Czarlin, km 39+480 + 46+200 Wartość dla obu Zadań przekraczająca 60 000 euro i nie przekraczająca równowartości 137 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- DOSTAWA, MONTAŻ I PODŁĄCZENIE AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO
- NADZÓR INWESTORSKI PRZY ROBOTACH BUDOWLANYCH BUDYNKU ZST W TCZEWIE PRZY UL. PARKOWEJ W RAMACH ZADANIA PN. "POPRAWA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W SZKOŁACH PONADPODSTAWOWYCH POWIATU TCZEWSKIEGO(...)"
- Usługa ochrony osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Tczewie
- "Sprzątanie wewnętrzne budynku Starostwa Powiatowego w Tczewie"
- Dostawa pojazdu typu MIKROBUS do przewozu osób, z możliwością wykorzystania podczas procesu ewakuacji ze stref zagrożenia i wykorzystania w sytuacjach różnego rodzaju kryzysów dla KP PSP w Tczewie
- Odbiór odpadów komunalnych z Centrum Usług Wspólnych Gminy Miejskiej Tczew oraz jednostek obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych w latach 2026-2027.
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1116G od m. Poddąbie do m. Machowinko (gmina Ustka)
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
- Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Rzgów
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pozyskaniem kompletnych i ostatecznych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót dla: Część 1: zadanie 07980 Część 2: zadanie 08240
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





