Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-04
Wrocław: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i budowie sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Centralnej i ul. Chińskiej na osiedlu Brochów we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 71136 - 2014; data zamieszczenia: 04.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. , ul. Na Grobli 14/16, 50-421 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3409500,3409742, faks 71 3723720,3409985.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i budowie sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Centralnej i ul. Chińskiej na osiedlu Brochów we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i budowie sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Centralnej i ul. Chińskiej na osiedlu Brochów we Wrocławiu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 40.000 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na: 1) przebudowie lub budowie kanalizacji sanitarnej o średnicy min. Dn 200 i długości minimum 500m w jednym zadaniu zrealizowanym w aglomeracji miejskiej w terenie wysoko zurbanizowanym; 2) przebudowie lub budowie kanalizacji deszczowej o średnicy min. Dn 600 i długości minimum 500 m w jednym zadaniu zrealizowanym w aglomeracji miejskiej w terenie wysoko zurbanizowanym.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości zapewniającej wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego. 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 13.1. muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 Ustawy prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: a) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub oko-licznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, np.: 1) konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji, 2) konieczność przesunięcia terminu przekazania terenu budowy, 3) udzielenie zamówień dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, 4) okoliczności zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy m.in. warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, niewypały i nie-wybuchy; 5) kolizje z sieciami infrastruktury, utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonania przedmiotu umowy, itp. potwierdzone wpisem w dzienniku budowy, 6) konieczność skoordynowania robót budowlanych z innymi zadaniami jeśli mają wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia, 7) konieczność stosowania się do wymogów Władz Miasta, w szczególności ta-kich jak brak zezwolenia Miasta na zajęcia pasa drogowego w określonym czasie, 8) w przypadku braku zgody na przeprowadzenie inwestycji lub zmiany warun-ków zajęcia terenów przez Właścicieli i Władających, 9) opóźnienia w wydaniu terenu przez Właścicieli i Władających, b) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołują-cych potrzebne zmiany umowy, c) sposobu zapłaty w przypadku, gdy wystąpi konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy. 5. Warunkiem rozpatrzenia wniosku Wykonawcy o wprowadzenie zmian do umowy jest złożenie w MPWiK w terminie 7 dni od daty wystąpienia okoliczności określonych w pkt 4 pisemnego wniosku o wprowadzenie zmiany do umowy wraz z: a) opisem propozycji zmiany, b) uzasadnieniem zmiany w odniesieniu do zapisów ust 13.4., wraz z załączoną kopią dokumentów potwierdzających wystąpienie okoliczności, które wpłynęły na koniecz-ność wprowadzenia zmiany (np. składane przez Wykonawcę Wnioski, decyzje, notat-ki, opinie, ekspertyzy techniczne, wyniki badań), c) opisem wpływu zmiany na harmonogram robót i termin wykonania Umowy. 6. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 13.4. wymaga podpisania aneksu do umowy. 7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 8. Zmiana sposobu realizacji przedmiotu umowy, w szczególności, zmiana technologii wykonywania robót może nastąpić jedynie w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub na wniosek Wykonawcy i nie będzie miała wpływu na wynagrodzenie Wykonawcy. Wprowadzenie ww. zmian wymaga opracowania przez stronę inicjującą dokumentów zamiennych, w tym także, jeśli będzie to konieczne, uzyskanie zmiany decyzji pozwolenia na budowę. Wprowadzenie zmian do projektu wymaga akceptacji nadzoru autorskiego i zatwier-dzenia do realizacji przez Zamawiającego.. 8. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wy-konawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: odpłatnie 200 zł: w siedzibie zamawiającego, ul. Na Grobli 14/16, 50-421 Wrocław, pokój 20 lub za zaliczeniem pocztowym albo bezpłatnie do pobrania elektronicznie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2014 godzina 09:30, miejsce: ul. Na Grobli 14/16, 50-421 Wrocław, Kancelaria MPWiK SA.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest objęte Projektem Poprawa gospodarki wodno-ściekowej we Wrocławiu - Etap VII, dla którego planowane jest uzyskanie współfinansowania ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/243-283/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci i młodzieży uczęszczających do Zespołu Szkół nr 21 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla rozdziału kanalizacji ogólnospławnej z terenu Centrum Handlowego Magnolia we Wrocławiu - II postępowanie
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remonty dróg na terenie gminy Turawa - etap II - z podziałem na 3 części
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na ul. Małkińskiej w Kosowie Lackim"
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1603 O w miejscowości Niwnica - poprawa warunków komunikacyjnych
- "Budowa odcinka sieci wodociągowej ( od pkt na wysokości studni kan. S1 do W11) i odcinka sieci kanalizacji sanitarnej ( od studni kan. S1 do S13) w ul. Gorczycowej w Polkowicach ."
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





