eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Ochrona fizyczna i usługi portierskie w Obiekcie Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 342 im. Jana Marcina Szancera w Warszawie, ul. Strumykowa 21A

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-04

Warszawa: Ochrona fizyczna i usługi portierskie w Obiekcie Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 342 im. Jana Marcina Szancera w Warszawie, ul. Strumykowa 21A
Numer ogłoszenia: 710 - 2010; data zamieszczenia: 04.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 410686 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 342 im. J. M. Szancera, ul. Strumykowa 21A, 03-138 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 889 50 14, faks 0-22 676 53 88.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna i usługi portierskie w Obiekcie Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 342 im. Jana Marcina Szancera w Warszawie, ul. Strumykowa 21A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wartość zamówienia: poniżej 206 000 euro Przedmiotem zamówienia jest: Ochrona fizyczna i usługi portierskie w Obiekcie Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 342 im. Jana Marcina Szancera w Warszawie, ul. Strumykowa 21A, zwanego dalej Obiektem: Zakres prac obejmuje: 1) Zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach Obiektu, 2) Ochrona Obiektu przed dostępem do niego osób nieuprawnionych, 3) Ochrona mienia Obiektu przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, 4) Zapobieganie zakłóceniom porządku na terenie Obiektu, 5) Niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o zaistniałych na terenie Obiektu zdarzeniach mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo osób i mienia, 6) Sprawowanie nadzoru nad ruchem osobowym i materiałowym w Obiekcie na zasadach określonych w Tabeli służby ochronnej Obiektu, 7) Prowadzenie przewidzianej w Tabeli służby ochronnej Obiektu dokumentacji ochronnej: a zwłaszcza dziennika zmiany, zawierającego dane o czasie rozpoczęcia i zakończenia zmiany, obsadzie personalnej zmiany i czasie wykonywania przez nich zadań. Prowadzenie na bieżąco raportu zmiany, zawierającego wszystkie istotne informacje dotyczące przyjęcia, przebiegu i przekazania służby ochronnej. 8) Zapewnienie obsługi systemu dozoru telewizyjnego w Obiekcie. Wykonawca powinien dysponować zmotoryzowaną i wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego oraz łączności bezprzewodowej zewnętrznej i wewnętrznej Grupą Interwencyjną do wykonania zadań określonych w Procedurze działania grupy interwencyjnej oraz wzorze umowy i zapewniają w razie zagrożenia w czasie nie dłuższym niż 10 minut przybycie tejże Grupy do wykonania zadań. Przed podpisaniem umowy Wykonawca złoży polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie ochrony osób i mienia, na jedno lub wszystkie zdarzenia na kwotę brutto, złożonej oferty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 98.34.11.20 - Usługi portierskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 58956.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Osób i Mienia Zubrzycki Sp. z o.o, ul. Łucka nr 18 lok.1701A, 00-845 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 58956.00
  • Oferta z najniższą ceną: 55279.92 oferta z najwyższą ceną: 86630.64
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.