Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-28
Poznań: Dostawa materiałów papierniczych.
Numer ogłoszenia: 71025 - 2012; data zamieszczenia: 28.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Poznań - Stare Miasto w Poznaniu , ul. Młyńska 1a, 61-729 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 647 34 44, faks 0-61 647 34 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów papierniczych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa nadana przez Zamawiającego: Dostawa materiałów papierniczych. 2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego papieru do kserokopiarek i drukarek, którego dokładny wykaz określający rodzaj i ilość zawiera załącznik nr 2 (formularz cenowy) do niniejszej SIWZ. 3. Wspólny Słownik Zamówień - CPV: CPV - 30197630-1 papier do drukowania, CPV - 30197644-2 papier kserograficzny. 4. Określone w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ ilości możliwego do zamówienia papieru zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych materiałów z zachowaniem cen jednostkowych i z tego tytułu nie przysługuje wykonawcy żadne dodatkowe roszczenie w stosunku do Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na własny koszt kompletną partię dostawy do siedziby Zamawiającego w miejsce wskazane przez Zamawiającego, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy. 6. Zamówienie na dostawę, zawierające wyszczególnienie asortymentu i ilości będzie przesyłane do Wykonawcy za pośrednictwem faksu w godzinach pracy Sądu tj. pomiędzy 8.00 a 16.00. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia w terminie 5 dni roboczych od momentu złożenia zapotrzebowania. 7. Zamawiający przewiduje, że zamówienia składane będą nie częściej niż raz na dwa tygodnie. 8. Wykonawca przekaże całą partię papieru zgodnie z wykazem rodzajowym i w jakości odpowiadającej zobowiązaniom ustalonym w ofercie. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentu potwierdzającego, iż zaoferowane materiały papiernicze odpowiadają wymogom jakościowym określonym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 9. Ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę nie ulegną zmianie w trakcie realizacji niniejszej umowy. 10. Zamawiający może odmówić odbioru towaru niezgodnego co do ilości i rodzaju z zamówieniem. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. 11. Za ujawnione wady dostarczonego towaru odpowiada Wykonawca i zobowiązuje się do jego wymiany, na własny koszt, na towar o odpowiedniej jakości w terminie 3 dni roboczych od chwili zgłoszenia. 12. Zamawiane ilości poszczególnych materiałów papierniczych mogą się różnić o 20% w stosunku do ilości wskazanych w formularzu cenowym, z zastrzeżeniem że kwota za realizację całości przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty ceny oferty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw papieru kserograficznego lub do drukarek, o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian w umowie w stosunku do treści złożonej oferty: - przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania dostaw na zaoferowaną i ujętą w umowie kwotę, - zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan-staremiasto.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
ul. Młyńska 1a
61-729 Poznań
pok. 119 - I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy Poznań - Stare Miasto w Poznaniu ul. Młyńska 1a 61-729 Poznań pok. 119 - I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 05.05.2012.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa szkoleniowa w celu przeprowadzenia szkolenia pn. Szkoła dla Rodziców i Wychowawców
- AN/ZP/84/25 Montaż instalacji teleinformatycznej i multimedialnej w 7 salach hybrydowych wraz z zakupem sprzętu do telekonferencji
- Kompleksowa organizacja trzydniowego wyjazdu studyjnego pt. "Rozwój rolnictwa ekologicznego i przetwórstwo produktów ekologicznych" na terenie Polski dla 40 uczestników.
- Wykonanie projektu i zainstalowanie drogowej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu w km 1+ 685 drogi wojewódzkiej nr 308 z ul. H. Sienkiewicza w Nowym Tomyślu.
- Remont budynku A I Oddziału ZUS w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na lata 2025-2026
- Dostawa papieru kserograficznego dla Zakładu Głównego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji i Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji w okresie 12 miesięcy
- Dostawa materiałów biurowych do Naczelnego Sądu Administracyjnego
- Dostawa materiałów i artykułów biurowych oraz papieru w 2025 r.
- Dostawa materiałów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku- Białej.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.