eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokolnikizagospodarowanie turystyczne Gminy Sokolniki - dostawa artykułów wyposażenia parków zabaw, sprzętu sportowego, sprzętu AGD, mebli, zastawy stołowej i kuchennej



Ogłoszenie z dnia 2007-01-04

POZYCJA 7089

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Sokolniki: zagospodarowanie turystyczne Gminy Sokolniki - dostawa artykułów wyposażenia parków zabaw, sprzętu sportowego, sprzętu AGD, mebli, zastawy stołowej i kuchennej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy w Sokolnikach, do kontaktów: Elżbieta Zychla, ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 1, 98-420 Sokolniki, woj. łódzkie, tel. 062 7845176, fax 062 7845194, e-mail: ug@sokolniki.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.sokolniki.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zagospodarowanie turystyczne Gminy Sokolniki - dostawa artykułów wyposażenia parków zabaw, sprzętu sportowego, sprzętu AGD, mebli, zastawy stołowej i kuchennej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Stary Ochędzen, Pichlice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup wyposażenia meblowego, łazienkowego, zastawy stołowej i kuchennej, artykułów do zabaw na wolnym powietrzu, wyposażenia parków zabaw, sprzętu sportowego do uprawiania sportów na wolnym powietrzu, sprzętu AGD, wraz z dostawą,rozładunkiem, montażem, ustawieniem we wskazanym miejscu przez Zamawiającego (szegółowy zakres dostaw został określony w SIWZ). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1)wykaz oferowanego wyposażenia z podaniem parametrów, 2)wymagane przepisami aprobaty techniczne, atesty i certyfikaty. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.14.00.00 - Różne meble i wyposażenie Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie Oryginalny kod CPV: 36.41.00.00 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu Kod CPV wg słownika 2008: 37.41.00.00 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu Oryginalny kod CPV: 36.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw Oryginalny kod CPV: 36.67.12.00 - Zastawa stołowa i kuchenna Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.12.00 - Zastawa stołowa Oryginalny kod CPV: 36.13.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 EURO i poniżej progu stalonego w art.11 ust.8 ustawy - Prawo zamówień publicznych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 04.06.2007; lub data zakończenia: 28.04.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 3.948,00 zł (trzy tysiące dziewięćset czterdzieści osiem złotych 00/100), w formie zgodnej z ustawą - Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy soełniający warunki określone w art.22 ust.1, nie podlegaja wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie według formuły: spełnia / nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony formularz ofertowy, 2)oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie z art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagaja wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składani ofert, 4)aktualne zaświadczenie własciwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczen Społecvznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległychpłatności lub wstrzymanie w całości wykonanie deczyji własciwego organu - wystawienie nie wcześniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administarcji kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przedupływem terminu składania ofert, 6)aktualna informacja z Krajowego rejestruKarnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert 7)rachunek zysków i start za 2003-2005 rok, 8)oświadczenie złożenie na formularzu ofertowym o zobowiązaniu się do realizacji zamówienia w terminie określonym w SIWZ, 9)oświadczeniezłozone na formularzu ofertowym o akceptacji terminu związania ofertą 10)dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sokolniki.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.02.2007, godzina 09:10, Urząd Gminy w Sokolnikach, ul. Marszałka Józefa Piłsudsiego 1, 98 - 420 Sokolniki, pokój nr 21.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Wniosek o dofinansowanie realizacji projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Priorytetu 1 - Rozbudowa i Moderrnizacja Infrastruktury służacej wzocnieniu konkurencyjności Regionów - Priorytet 3 - Rozwój lokalny, z wyłączeniem Działania 3.4 - Mikroprzedsiębiorstwa Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2004-2006 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.