eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Dostawa materiałów ortopedycznych. Nr sprawy8/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-31

Kwidzyn: Dostawa materiałów ortopedycznych. Nr sprawy: 8/2010
Numer ogłoszenia: 70859 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Zdrowie" Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Hallera 31, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6458300, faks 055 6458310.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nzoz-zdrowie.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów ortopedycznych. Nr sprawy: 8/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów ortopedycznych, podzielona na 19 części. Zamówienie obejmuje: endoprotezę cementową trzpień stawu biodrowego + głowa bipolarna; endoprotezę cementową stawu biodrowego; endoprotezę całkowitą stawu kolanowego; endoprotezę bezcementową stawu biodrowego; grawitacyjny system separacji płytek krwi; drobne materiały ortopedyczne typu drut Kirschnera, gwóźdź Steinmanna; płytki blokująco - kompresyjne; płytki anatomiczne; płytkę hakową; płytkę do kości piętowej; płytkę o kształcie X; śruby; napęd i piny do halluksów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy dostaw stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.10.00.00-1, 33.14.17.70-8, 33.14.17.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy są zobowiązani wykazać się nalezytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie dostawy/dostaw, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dostawy muszą dotyczyć danej grupy asortymentowej, na którą jest składana oferta. Ocena spełniania przez Wykonawcę wymaganego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie danych zawartych w wymaganym dokumencie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawcę wymaganego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie danych zawartych w wymaganym dokumencie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania na terenie Rezczypospolitej Polskiej - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularze cenowe od Nr 1 do Nr 19, formularz ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych z następujących powodów: a) zmiana stawek VAT; b) zmiana cen urzędowych in-, in+. W przypadku zmiany stawki podatku VAT zmiana następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. Zmiana cen urzędowych następuje w terminie wynikającym z aktu prawnego wprowadzającego te zmiany. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nzoz-zdrowie.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZDROWIE Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 82-500 Kwidzyn, ul. gen. Józefa Hallera 31.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2010 godzina 10:00, miejsce: ZDROWIE Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 82-500 Kwidzyn, ul. gen. Józefa Hallera 31, pawilon administracyjny pokój nr 10 lub 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Endoproteza cementowa trzpień stawu biodrowego + głowa bipolarna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoproteza cementowa trzpień stawu biodrowego + głowa bipolarna - 1 komplet.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Endoproteza cementowa stawu biodrowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoproteza cementowa stawu biodrowego - 1 komplet.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego + ceramika/ceramikę lub ceramika/metal.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego + ceramika/ceramikę lub ceramika/metal - 1 komplet.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Endoproteza całkowita stawu kolanowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoproteza całkowita stawu kolanowego - 1 komplet.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Grawitacyjny system separacji płytek krwi (czynników wzrostu) oraz urządzenie do produkcji autologicznej trombiny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grawitacyjny system separacji płytek krwi (czynników wzrostu) oraz urządzenie do produkcji autologicznej trombiny: zestaw GPS III (60 ml) i zestaw GPS III (120 ml) -po 10 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Drobne materiały ortopedyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drut Kirschnera - po 20 szt.; gwóźdź Steinmanna - po 10 szt.; grotowkręty Schanza - po 30 szt.; gwóźdź Rusha - po 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Płytki blokująco - kompresyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki blokująco - kompresyjne - 42 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Płytki anatomiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki anatomiczne - 13 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Płytka hakowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytka hakowa - 3 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Płytki anatomiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki anatomiczne - 4 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Płytka anatomiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytka anatomiczna - 6 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Płytka anatomiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytka anatomiczna - 3 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Płytka do kości piętowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytka do kości piętowej - 5 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Płytka anatomiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytka anatomiczna - 6 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pozostałe materiały ortopedyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System kabli ortopedycznych - 3 komplety; pasta do uzupełniania ubytków kostnych - 5 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Płytka o kształcie X.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytka o kształcie X - 15 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Śruby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sruby HCS, śruby do blokowania w płytce, śruby korowe - łącznie 755 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: System płytkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System płytkowy - 5 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Napęd i piny do halluksów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękojeść piły sagitalnej do małych kości - 1 szt., kabel zasilający - 1 szt., kabel łączący - 1 szt., konsola - 1 szt., ostrza do wyboru - 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.