eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiecieZakup Koparko -ładowarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Świecie: Zakup Koparko -ładowarki
Numer ogłoszenia: 70846 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 83 224, faks 52 56 83 229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl/?cid=207

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup Koparko -ładowarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko ładowarki ze sterowaniem na 4 koła. Wszelkie użyte w specyfikacji nazwy własne należy traktować jedynie jako pomocnicze wskazówki co do opisu minimalnych wymogów urządzenia, nie stanowią one wymogu stosowania sprzętu posiadającego takie nazwy własne i nie stanowią wskazania jakiegokolwiek producenta sprzętu. Koparko ładowarka musi spełniać następujące parametry: Koparko-ładowarka musi spełniać wymogi dopuszczające ją do poruszania się w ruchu kołowym po drogach publicznych zgodnie z obowiązującą ustawą o Ruchu Drogowym. Koparko-ładowarka musi posiadać certyfikat (deklarację zgodności) producenta Koparko-ładowarka musi posiadać niżej wymienione wyposażeniem i spełniać niżej wymienione funkcje: OGÓLNE DANE TECHNICZNE - Maszyna fabrycznie nowa 2013 r - Masa maszyny w stanie gotowym do pracy min. 8.400 kg - max 8.800 kg - Wspomagany układ kierowniczy z czterema równymi kołami skrętnymi, na oponach nie mniejszych niż 16,9 x 28 12 PR, z co najmniej trzema trybami pracy, w tym systemem tzw. raka - Zbiornik paliwa nie mniejszy niż 150 litrów - Pojemność układu hydraulicznego do 100 litrów - Układ elektryczny o napięciu 12V, z minimum jednym akumulatorem jednakże nie mniejszym niż 150Ah i alternatorem do 125 A. - Silnik wysokoprężny, czterosuwowy, chłodzony cieczą, turbodoładowany o mocy nie mniejszej niż 99KM - Skrzynia biegów typu półautomatycznego, zsynchronizowana, z czterema biegami do przodu i czterema biegami wstecznymi, z napędem na cztery koła. - Układ hydrauliczny o wydajności co najmniej 165 l-min, z pompą o zmiennym przepływie, z ciśnieniem roboczym nie mniejszym niż 250 bar, z możliwością wyboru minimum dwóch trybów pracy (normalny i ekonomiczny) Układ hamulcowy w kąpieli olejowej z możliwością hamowania za pomocą oddzielnych dwóch pedałów, które mogą pracować wspólnie. Kabina: -musi spełniać normy ROPS i FOPS z konstrukcją zapewniającą pełną widoczność i wysoki komfort pracy operatora z w pełni widoczną łyżką ładowarkową podczas maksymalnej wysokości załadunku - musi posiadać dwoje otwieranych drzwi, całkowicie otwieraną tylną szybę i minimum dwie otwierane szyby boczne - maszyna musi posiadać wycieraczkę szyby przedniej i tylnej - maszyna musi posiadać światła drogowe oraz przednie i tylne reflektory robocze, belkę świetlną koloru pomarańczowego montowaną na kabinie z napisem Służba drogowa , minimum jedno lusterko wsteczne umieszczone na zewnątrz kabiny. Wnętrze kabiny wyposażone musi być w: - obrotomierz - nastawną kolumnę kierownicy - licznik godzin pracy maszyny - regulowany fotel operatora - klimatyzację, - system wentylacji zasysający świeże, filtrowane powietrze z możliwością regulowania temperatury i mocy nadmuchu. - instalację radiową z radioodbiornikiem DANE KOPARKI PODSIĘBIERNEJ - Sterowanie ramienia koparkowego za pomocą joysticków - Ramię kopiące w kształcie litery S z wysięgnikiem teleskopowym - Ramię z możliwością obrotu o kąt co najmniej 180 stopni - Minimalna głębokość kopania 6.000 mm - Fabryczne wyprowadzenie instalacji hydraulicznej do osprzętu dodatkowego na ramieniu kopiącym - Blokada wysięgnika koparki elektro-hydrauliczna lub równoważna, - łyżka kopiąca podsiębierna na sworzeń z zębami o szerokości co najmniej 400 mm - łyżka kopiąca podsiębierna na sworzeń z zębami o szerokości co najmniej 600 mm - łyżka skarpowa na sworzeń o szerokości co najmniej 1500 mm - szybkozłącze ramienia koparkowego - frezarka klasy HYDROG FA-300 lub inna o porównywalnych parametrach DANE ŁADOWARKI - Udźwig na poziomie gruntu min 5.300 kg - Siła odspajania minimum 6.500 kg - Wysokość do sworznia przegubu min. 3 500 mm - Wysokość wysypu min. 2.800 mm - sterowanie łyżką ładowarkową za pomocą jednego wielofunkcyjnego joystica - Łyżka wielofunkcyjna otwierana umożliwiająca spychanie, ładowanie, chwytanie, kopanie i wyrównywanie, z przykręcanymi zębami - Szerokość łyżki min 2.300mm max 2.500mm - Pojemność łyżki minimum 1,00 m3 - Widły załadunkowe - Na ramieniu ładowarkowym zamontowany musi być układ stabilizacji obciążenia podczas jazdy GWARANCJA i SZKOLENIA - Maszyna musi być objęta minimum 36 miesięczną gwarancją z limitem nie mniejszym niż 5 000 motogodzin od daty odbioru. - W przypadku wystąpienia awarii unieruchamiającej wg oceny serwisanta maszynę na dłużej niż 21 dni, dostawca zapewni zamawiającemu bezpłatnie maszynę zastępczą taką samą lub o zbliżonych parametrach technicznych, do czasu usunięcia usterki. - Dostawca zobowiązany jest wraz z maszyną dostarczyć instrukcję w języku polskim oraz katalog części zamiennych. - Dostawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia w zakresie obsługi dostarczonej maszyny dla minimum dwóch operatorów na placu firmy zamawiającej w dniu jej dostawy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dołączyć do oferty: koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi załączyć do oferty wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, odpowiadających przedmiotowi zamówienia, z podaniem odbiorców, wartości i terminu dostawy. Wymagane minimum trzy dostawy wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostawy, np. referencje, protokoły zdawczo-odbiorcze, itp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.swiecki.lo.pl/?app=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9 W godzinach 7:30 do 14:30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9 Pokój 415.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.