Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-19
Świecie: Zakup Koparko -ładowarki
Numer ogłoszenia: 70846 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 83 224, faks 52 56 83 229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl/?cid=207
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup Koparko -ładowarki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko ładowarki ze sterowaniem na 4 koła. Wszelkie użyte w specyfikacji nazwy własne należy traktować jedynie jako pomocnicze wskazówki co do opisu minimalnych wymogów urządzenia, nie stanowią one wymogu stosowania sprzętu posiadającego takie nazwy własne i nie stanowią wskazania jakiegokolwiek producenta sprzętu. Koparko ładowarka musi spełniać następujące parametry: Koparko-ładowarka musi spełniać wymogi dopuszczające ją do poruszania się w ruchu kołowym po drogach publicznych zgodnie z obowiązującą ustawą o Ruchu Drogowym. Koparko-ładowarka musi posiadać certyfikat (deklarację zgodności) producenta Koparko-ładowarka musi posiadać niżej wymienione wyposażeniem i spełniać niżej wymienione funkcje: OGÓLNE DANE TECHNICZNE - Maszyna fabrycznie nowa 2013 r - Masa maszyny w stanie gotowym do pracy min. 8.400 kg - max 8.800 kg - Wspomagany układ kierowniczy z czterema równymi kołami skrętnymi, na oponach nie mniejszych niż 16,9 x 28 12 PR, z co najmniej trzema trybami pracy, w tym systemem tzw. raka - Zbiornik paliwa nie mniejszy niż 150 litrów - Pojemność układu hydraulicznego do 100 litrów - Układ elektryczny o napięciu 12V, z minimum jednym akumulatorem jednakże nie mniejszym niż 150Ah i alternatorem do 125 A. - Silnik wysokoprężny, czterosuwowy, chłodzony cieczą, turbodoładowany o mocy nie mniejszej niż 99KM - Skrzynia biegów typu półautomatycznego, zsynchronizowana, z czterema biegami do przodu i czterema biegami wstecznymi, z napędem na cztery koła. - Układ hydrauliczny o wydajności co najmniej 165 l-min, z pompą o zmiennym przepływie, z ciśnieniem roboczym nie mniejszym niż 250 bar, z możliwością wyboru minimum dwóch trybów pracy (normalny i ekonomiczny) Układ hamulcowy w kąpieli olejowej z możliwością hamowania za pomocą oddzielnych dwóch pedałów, które mogą pracować wspólnie. Kabina: -musi spełniać normy ROPS i FOPS z konstrukcją zapewniającą pełną widoczność i wysoki komfort pracy operatora z w pełni widoczną łyżką ładowarkową podczas maksymalnej wysokości załadunku - musi posiadać dwoje otwieranych drzwi, całkowicie otwieraną tylną szybę i minimum dwie otwierane szyby boczne - maszyna musi posiadać wycieraczkę szyby przedniej i tylnej - maszyna musi posiadać światła drogowe oraz przednie i tylne reflektory robocze, belkę świetlną koloru pomarańczowego montowaną na kabinie z napisem Służba drogowa , minimum jedno lusterko wsteczne umieszczone na zewnątrz kabiny. Wnętrze kabiny wyposażone musi być w: - obrotomierz - nastawną kolumnę kierownicy - licznik godzin pracy maszyny - regulowany fotel operatora - klimatyzację, - system wentylacji zasysający świeże, filtrowane powietrze z możliwością regulowania temperatury i mocy nadmuchu. - instalację radiową z radioodbiornikiem DANE KOPARKI PODSIĘBIERNEJ - Sterowanie ramienia koparkowego za pomocą joysticków - Ramię kopiące w kształcie litery S z wysięgnikiem teleskopowym - Ramię z możliwością obrotu o kąt co najmniej 180 stopni - Minimalna głębokość kopania 6.000 mm - Fabryczne wyprowadzenie instalacji hydraulicznej do osprzętu dodatkowego na ramieniu kopiącym - Blokada wysięgnika koparki elektro-hydrauliczna lub równoważna, - łyżka kopiąca podsiębierna na sworzeń z zębami o szerokości co najmniej 400 mm - łyżka kopiąca podsiębierna na sworzeń z zębami o szerokości co najmniej 600 mm - łyżka skarpowa na sworzeń o szerokości co najmniej 1500 mm - szybkozłącze ramienia koparkowego - frezarka klasy HYDROG FA-300 lub inna o porównywalnych parametrach DANE ŁADOWARKI - Udźwig na poziomie gruntu min 5.300 kg - Siła odspajania minimum 6.500 kg - Wysokość do sworznia przegubu min. 3 500 mm - Wysokość wysypu min. 2.800 mm - sterowanie łyżką ładowarkową za pomocą jednego wielofunkcyjnego joystica - Łyżka wielofunkcyjna otwierana umożliwiająca spychanie, ładowanie, chwytanie, kopanie i wyrównywanie, z przykręcanymi zębami - Szerokość łyżki min 2.300mm max 2.500mm - Pojemność łyżki minimum 1,00 m3 - Widły załadunkowe - Na ramieniu ładowarkowym zamontowany musi być układ stabilizacji obciążenia podczas jazdy GWARANCJA i SZKOLENIA - Maszyna musi być objęta minimum 36 miesięczną gwarancją z limitem nie mniejszym niż 5 000 motogodzin od daty odbioru. - W przypadku wystąpienia awarii unieruchamiającej wg oceny serwisanta maszynę na dłużej niż 21 dni, dostawca zapewni zamawiającemu bezpłatnie maszynę zastępczą taką samą lub o zbliżonych parametrach technicznych, do czasu usunięcia usterki. - Dostawca zobowiązany jest wraz z maszyną dostarczyć instrukcję w języku polskim oraz katalog części zamiennych. - Dostawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia w zakresie obsługi dostarczonej maszyny dla minimum dwóch operatorów na placu firmy zamawiającej w dniu jej dostawy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dołączyć do oferty: koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi załączyć do oferty wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, odpowiadających przedmiotowi zamówienia, z podaniem odbiorców, wartości i terminu dostawy. Wymagane minimum trzy dostawy wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostawy, np. referencje, protokoły zdawczo-odbiorcze, itp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.swiecki.lo.pl/?app=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9 W godzinach 7:30 do 14:30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9 Pokój 415.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
więcej: przetargi w Świeciu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





