Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-02
Parzniew: Dostawa środków ochrony roślin
Numer ogłoszenia: 70821 - 2011; data zamieszczenia: 02.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Rolne Skarbu Państwa w Lesznie z/s w Parzniewie , ul. SOPR 1, 05-804 Parzniew, woj. mazowieckie, tel. 022 7297941, faks 022 7297941.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków ochrony roślin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa środków ochrony roślin do Gospodarstwa Rolnego Skarbu Państwa w Parzniewie woj. mazowieckie, oraz Gospodarstwa Rolnego w Nowym Modlinie, woj. mazowieckie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.10.00-0, 24.45.70.00-2, 24.45.30.00-4, 24.45.40.00-1, 24.45.20.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, w przypadku, gdy załączy do oferty: oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy (wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, w przypadku, gdy załączy do oferty: oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy (wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, w przypadku, gdy załączy do oferty: oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy (wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, w przypadku, gdy załączy do oferty: oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy (wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, w przypadku, gdy załączy do oferty: oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy (wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy bez zwiększenia ustalonego wynagrodzenia, w przypadku, gdy: 1) konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, 2) w przypadku zmian strukturalno-organizacyjnych Zamawiającego powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy stosownych zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gospodarstwo Rolne Skarbu Państwa w Lesznie z/s w Parzniewie; Aleja Prymasa Tysiąclecia 60/62; 01-424 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Gospodarstwo Rolne Skarbu Państwa w Lesznie z/s w Parzniewie; Aleja Prymasa Tysiąclecia 60/62; 01-424 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa Tilt Turbo 575EC, oraz Toprex 375 SC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 342 litrów Tilt Turbo 575EC, oraz 38 litrów Toprex 375 SC. Szczegółowy opis dostawy przedstawiono w § 18 ust 1 pkt 1.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.00.00-0, 24.45.70.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa Capalo 337,5 SE, oraz Duett Ultra 497 SC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 382 litrów Capalo 337,5 SE, oraz 153 litry Duett Ultra 497 SC. Szczegółowy opis dostawy przedstawiono w § 18 ust 1 pkt 1.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.10.00-0, 24.45.70.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa Yamato 303 SE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 252 litrów Yamato 303 SE. Szczegółowy opis dostawy przedstawiono w § 18 ust 1 pkt 1.3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.10.00-0, 24.45.70.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa Lumax 357,5 SE, oraz Trophy 768 EC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 80 litrów Lumax 357,5 SE, oraz 80 litrów Trophy 768 EC. Szczegółowy opis dostawy przedstawiono w § 18 ust 1 pkt 1.4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.10.00-0, 24.45.30.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa Mustang Forte 195 SE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 210 litrów Mustang Forte 195 SE. Szczegółowy opis dostawy przedstawiono w § 18 ust 1 pkt 1.5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.10.00-0, 24.45.30.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa Moddus 250 EC, oraz Stabilan 750 SL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 301 litrów Moddus 250 EC, oraz 300 litrów Stabilan 750 SL. Szczegółowy opis dostawy przedstawiono w § 18 ust 1 pkt 1.6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.10.00-0, 24.45.40.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa Legato Plus 600 SC, oraz Maraton 375 SC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 750 litrów Legato Plus 600 SC, oraz 1040 litrów Maraton 375 SC. Szczegółowy opis dostawy przedstawiono w § 18 ust 1 pkt 1.7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.10.00-0, 24.45.30.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa Butisan Star 416 SC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 870 litrów Butisan Star 416 SC. Szczegółowy opis dostawy przedstawiono w § 18 ust 1 pkt 1.8 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.10.00-0, 24.45.30.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa Caramba SL..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 260 litrów Caramba SL. Szczegółowy opis dostawy przedstawiono w § 18 ust 1 pkt 1.9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.10.00-0, 24.45.70.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa Caryx 240 SL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 290 litrów Caryx 240 SL. Szczegółowy opis dostawy przedstawiono w § 18 ust 1 pkt 1.10 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.10.00-0, 24.45.70.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa Dursban 480 EC, oraz Sumi Alpha 050 EC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 174 litrów Dursban 480 EC, oraz 73 litów Sumi Alpha 050 EC.Szczegółowy opis dostawy przedstawiono w § 18 ust 1 pkt 1.11specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.10.00-0, 24.45.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa Pictor 400 SC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 112 litrów Pictor 400 SC.Szczegółowy opis dostawy przedstawiono w § 18 ust 1 pkt 1.12 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.10.00-0, 24.45.70.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa Spodnam DC, oraz Klinik 360 SL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 232 litrów Spodnam DC, oraz 870 litrów Klinik 360 SL. Szczegółowy opis dostawy przedstawiono w § 18 ust 1 pkt 1.13 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.10.00-0, 24.45.40.00-1, 24.45.30.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.