eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa sprzętu komputerowego, drukarki do etykiet, czytników kodów kreskowych i terminala z czytnikiem kodów kreskowych wraz z akcesoriami biurowymi w podziale na pakiety

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-02

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego, drukarki do etykiet, czytników kodów kreskowych i terminala z czytnikiem kodów kreskowych wraz z akcesoriami biurowymi w podziale na pakiety
Numer ogłoszenia: 70801 - 2011; data zamieszczenia: 02.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum i Instytut Zoologii Polskiej Akademii Nauk , ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6293221, faks 022 6296302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miiz.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka naukowo-badawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, drukarki do etykiet, czytników kodów kreskowych i terminala z czytnikiem kodów kreskowych wraz z akcesoriami biurowymi w podziale na pakiety.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w podziale na pakiety: Pakiet I: 7 sztuk zestawów komputerowych (jednostka centralna z oprogramowaniem, mysz komputerowa, klawiatura, listwa antyprzepięciowa), 7 sztuk monitorów panoramicznych LCD, 3 sztuk drukarek laserowych czarno-białych, 1 sztuki drukarki laserowej czarno-białej (monochromatycznej), 5 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS-ów, 1 dysk zewnętrzny oraz 7 sztuk pamięci USB, Pakiet II: 1 sztuki drukarki do etykiet, 3 sztuk czytników kodów kreskowych przewodowych, 1 sztuki czytnika kodów kreskowych bezprzewodowych (terminal), 100.000 sztuk etykiet 50x30 (kolor biały) oraz 44 sztuk rolek taśm do etykiet, Pakiet III: 6 sztuk komputerów stacjonarnych , 8 sztuk monitorów panoramicznych LCD, 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych., 1 sztuki drukarki laserowej kolorowej, 1 sztuki drukarki laserowej kolorowej A3, 6 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS-ów, 4 sztuk dysków zewnętrznych, Pakiet IV: 1 sztuki komputera przenośnego (laptop) oraz 1 sztuki projektora, spełniające wymagania techniczne określone w załączniku nr 2.1.-2.4. Oprogramowania muszą być wyrobem licencjonowanym, co powinno być udokumentowane przez Wykonawcę w chwili dostawy sprzętu. Podane parametry techniczne są minimalnymi i ich nie spełnienie powoduje odrzucenie oferty. 2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) dostawa przedmiotu zamówienia wymienionego w ust. 1 objętych pakietem I-II do Muzeum i Instytutu Zoologii PAN , ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa, b) dostawa przedmiotu zamówienia wymienionego w ust. 1 objętych pakietem III do Instytutu Geografii i Przestrzennego Zagospodarowania PAN, ul. Twarda 51/55, 00-818 Warszawa, c) dostawa przedmiotu zamówienia wymienionego w ust. 1 objętej Pakietem IV do Stacji Badawczej Fauny Karpat, ul. Ogrodowa 10, 38-700 Ustrzyki Dolne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.10-8, 30.21.30.00-5, 30.23.72.80-5, 33.19.51.00-4, 30.23.72.30-0, 30.19.00.00-7, 42.96.20.00-7, 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1, 30.21.61.30-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki dotyczące: a.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b.posiadania wiedzy i doświadczenia; c.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, pozwalającej na wykonanie zamówienia; 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 3) poprzez oferowane dostawy spełniają wymagania określone w części VIII SIWZ. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w części VIII SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT; 2) wycofania z dystrybucji modelu oferowanego przedmiotu umowy z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach, co najmniej takich jak model oferowany lub, który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę taką jak ustalona w niniejszej umowie; 3) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 30 dni.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miiz.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum i Instytut Zoologii PAN, 00-679 Warszawa, ul. Wilcza 64.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Muzeum i Instytut Zoologii PAN, 00-679 Warszawa, ul. Wilcza 64.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pakiet I, II i III w ramach Projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 w ramach Działania 2.3, Inwestycje związane z rozwojem infrastruktury informatycznej nauki Poddziałania 2.3.2 Projekty w zakresie rozwoju zasobów informacyjnych nauki w postaci cyfrowej, pt., Repozytorium cyfrowe Instytutów Naukowych nr UDA POIG.02.03.02-00-043/10, umowa z dnia 22.11.2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawę sprzętu komputerowego, drukarki do etykiet, czytników kodów kreskowych i terminala z czytnikiem kodów kreskowych wraz z akcesoriami biurowymi w podziale na pakiety: Pakiet I: Dostawa komputerów stacjonarnych (7 szt.), monitorów panoramicznych LCD (7 szt.), drukarek laserowych czarno-białych (3 szt.), drukarki laserowej czarno-białej(monochromatycznej) (1 szt.) zasilaczy awaryjnych UPS-ów (5 szt.), dysku zewnętrznego(1 szt.) oraz pamięci USB (7 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w podziale na pakiety: Pakiet I: 7 sztuk zestawów komputerowych (jednostka centralna z oprogramowaniem, mysz komputerowa, klawiatura, listwa antyprzepięciowa), 7 sztuk monitorów panoramicznych LCD, 3 sztuk drukarek laserowych czarno-białych, 1 sztuki drukarki laserowej czarno-białej (monochromatycznej), 5 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS-ów, 1 dysk zewnętrzny oraz 7 sztuk pamięci USB, spełniające wymagania techniczne określone w załączniku nr 2.1. Oprogramowania muszą być wyrobem licencjonowanym, co powinno być udokumentowane przez Wykonawcę w chwili dostawy sprzętu. Podane parametry techniczne są minimalnymi i ich nie spełnienie powoduje odrzucenie oferty. 2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) dostawa przedmiotu zamówienia wymienionego w ust. 1 objętych pakietem I-II do Muzeum i Instytutu Zoologii PAN , ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa, b) dostawa przedmiotu zamówienia wymienionego w ust. 1 objętych pakietem III do Instytutu Geografii i Przestrzennego Zagospodarowania PAN, ul. Twarda 51/55, 00-818 Warszawa, c) dostawa przedmiotu zamówienia wymienionego w ust. 1 objętej Pakietem IV do Stacji Badawczej Fauny Karpat, ul. Ogrodowa 10, 38-700 Ustrzyki Dolne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.10-8, 30.21.30.00-5, 30.23.72.80-5, 33.19.51.00-4, 30.23.72.30-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego, drukarki do etykiet, czytników kodów kreskowych i terminala z czytnikiem kodów kreskowych wraz z akcesoriami biurowymi w podziale na pakiety: Pakiet II: Dostawa drukarki do etykiet (1 szt.), czytników kodów kreskowych przewodowych (3 szt.), terminala z czytnikiem kodów kreskowych(1 szt.), etykiet 50x30 (100.000 szt.), taśm do etykiet ( 44 sztuk rolek).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w podziale na pakiety: Pakiet II: 1 sztuki drukarki do etykiet, 3 sztuk czytników kodów kreskowych przewodowych, 1 sztuki czytnika kodów kreskowych bezprzewodowych (terminal), 100.000 sztuk etykiet 50x30 (kolor biały) oraz 44 sztuk rolek taśm do etykiet,spełniające wymagania techniczne określone w załączniku nr 2.2 Oprogramowania muszą być wyrobem licencjonowanym, co powinno być udokumentowane przez Wykonawcę w chwili dostawy sprzętu. Podane parametry techniczne są minimalnymi i ich nie spełnienie powoduje odrzucenie oferty. 2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) dostawa przedmiotu zamówienia wymienionego w ust. 1 objętych pakietem I-II do Muzeum i Instytutu Zoologii PAN , ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa, b) dostawa przedmiotu zamówienia wymienionego w ust. 1 objętych pakietem III do Instytutu Geografii i Przestrzennego Zagospodarowania PAN, ul. Twarda 51/55, 00-818 Warszawa, c) dostawa przedmiotu zamówienia wymienionego w ust. 1 objętej Pakietem IV do Stacji Badawczej Fauny Karpat, ul. Ogrodowa 10, 38-700 Ustrzyki Dolne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.20.00-7, 30.21.61.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawę sprzętu komputerowego, drukarki do etykiet, czytników kodów kreskowych i terminala z czytnikiem kodów kreskowych wraz z akcesoriami biurowymi w podziale na pakiety: Pakiet III: Dostawa komputerów stacjonarnych (6 szt.), monitorów panoramicznych LCD (8 szt.), urządzeń wielofunkcyjnych (3 szt)., drukarki laserowej kolorowej (1 szt.), drukarki laserowej kolorowej A3 (1 szt.), zasilaczy awaryjnych UPS-ów (6 szt.), dysków zewnętrznych (4 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w podziale na pakiety: Pakiet III: 6 sztuk komputerów stacjonarnych , 8 sztuk monitorów panoramicznych LCD, 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych., 1 sztuki drukarki laserowej kolorowej, 1 sztuki drukarki laserowej kolorowej A3, 6 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS-ów, 4 sztuk dysków zewnętrznych, spełniające wymagania techniczne określone w załączniku nr 2.3. Oprogramowania muszą być wyrobem licencjonowanym, co powinno być udokumentowane przez Wykonawcę w chwili dostawy sprzętu. Podane parametry techniczne są minimalnymi i ich nie spełnienie powoduje odrzucenie oferty. 2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) dostawa przedmiotu zamówienia wymienionego w ust. 1 objętych pakietem I-II do Muzeum i Instytutu Zoologii PAN , ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa, b) dostawa przedmiotu zamówienia wymienionego w ust. 1 objętych pakietem III do Instytutu Geografii i Przestrzennego Zagospodarowania PAN, ul. Twarda 51/55, 00-818 Warszawa, c) dostawa przedmiotu zamówienia wymienionego w ust. 1 objętej Pakietem IV do Stacji Badawczej Fauny Karpat, ul. Ogrodowa 10, 38-700 Ustrzyki Dolne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.10-8, 30.21.30.00-5, 30.23.72.80-5, 33.19.51.00-4, 30.23.72.30-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawę sprzętu komputerowego, drukarki do etykiet, czytników kodów kreskowych i terminala z czytnikiem kodów kreskowych wraz z akcesoriami biurowymi w podziale na pakiety: Pakiet IV: Dostawa komputera przenośnego (laptop) ( 1 szt.) i projektora (1 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w podziale na pakiety: Pakiet IV: 1 sztuki komputera przenośnego (laptop) oraz 1 sztuki projektora, spełniające wymagania techniczne określone w załączniku nr 2.4. Oprogramowania muszą być wyrobem licencjonowanym, co powinno być udokumentowane przez Wykonawcę w chwili dostawy sprzętu. Podane parametry techniczne są minimalnymi i ich nie spełnienie powoduje odrzucenie oferty. 2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) dostawa przedmiotu zamówienia wymienionego w ust. 1 objętych pakietem I-II do Muzeum i Instytutu Zoologii PAN , ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa, b) dostawa przedmiotu zamówienia wymienionego w ust. 1 objętych pakietem III do Instytutu Geografii i Przestrzennego Zagospodarowania PAN, ul. Twarda 51/55, 00-818 Warszawa, c) dostawa przedmiotu zamówienia wymienionego w ust. 1 objętej Pakietem IV do Stacji Badawczej Fauny Karpat, ul. Ogrodowa 10, 38-700 Ustrzyki Dolne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.