Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-30
Szczecin: Przedmiotem zamówienia jest dostawa karnetów uprawniających do korzystania z usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Prokuratury Okręgowej w Szczecinie i jej jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 70724 - 2015; data zamieszczenia: 30.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Szczecinie , ul. Stoisława 6, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4849631; 4849694;4849664, faks 91 484 96 80.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa karnetów uprawniających do korzystania z usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Prokuratury Okręgowej w Szczecinie i jej jednostek organizacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa karnetów uprawniających do korzystania z usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Prokuratury Okręgowej w Szczecinie i jej jednostek organizacyjnych oraz osób towarzyszących (np. małżonkowie, dzieci, osoby bliskie, itp.) w następującej ilości (miesięcznie) i asortymencie: a) 119 szt. karnetów dla pracowników Zamawiającego (z dopłatą ze środków ZFŚS) uprawniających do korzystania z pełnej oferty usług, b) 20 szt. karnetów dla osób towarzyszących (bez dopłaty ze środków ZFŚS) uprawniających do korzystania z pełnej oferty usług, c) 4 szt. karnetów dla dziecka do 15 lat (bez dopłaty ze środków ZFŚS) uprawniających do korzystania z pełnej oferty usług, d) 1 szt. karnetu dla dziecka do 15 lat (bez dopłaty ze środków ZFŚS), uprawniających do korzystania z basenu. Zarówno osoba towarzysząca jak i dziecko mogą korzystać z zajęć sportowo-rekreacyjnych bez jednoczesnego udziału w nich pracownika. Wskazane powyżej ilości karnetów są szacunkowe, podane w celu oceny złożonych ofert. Liczba poszczególnych karnetów będzie zależała od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej lub większej ilości karnetów w trakcie realizacji umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.70.00 - Wejściówki .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku. cena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku. cena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku. cena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku. cena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku. cena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) formularz ofertowy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument b) odpowiednie pełnomocnictwa; c) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców); d) w celu przyznania punktów w kryterium Ilość dostępnych obiektów sportowo - rekreacyjnych Wykonawca powinien złożyć wykaz obiektów (ponad min. 80 obiektów wskazanych w tabeli I) na terenie województwa zachodniopomorskiego, świadczących usługi sportowo-rekreacyjne (zgodne z opisem przedmiotu zamówienia) w ramach oferowanych karnetów, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, tabela II. Wykaz powinien zawierać minimum nazwy i adresy obiektów oraz zakres dostępnych w nich usług sportowo - rekreacyjnych. Obiekty wskazane w tabeli II nie powinny się pokrywać z obiektami wskazanymi w tabeli I. W przypadku braku wypełnienia tabeli II, Wykonawca otrzyma 0 pkt w kryterium Ilość dostępnych obiektów sportowo - rekreacyjnych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Ilość dostępnych obiektów sportowo-rekreacyjnych - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 17.10 W przypadkach, o których mowa w pkt 17.9 lit. a - c, zmiany zostaną wprowadzone na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy pod warunkiem wykazania, iż zmiany wskazane w lit. a - c mają wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy oraz w zakresie w jakim mają one wpływ na to wynagrodzenie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Szczecinie
ul. Stoisława 6, 70-952 Szczecin
pok. nr 420.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Szczecinie ul. Stoisława 6, 70-952 Szczecin parter, biuro podawcze (pok. Nr 29).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 2"
- TP- 23/25 Dostawa sprzętu komputerowego: komputerów i drukarek.
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby realizacji usług w ramach Projektu pn. Centrum Usług Społecznych w Szczecinie - utworzenie Centrum i rozwój usług społecznych dla mieszkańców Gminy M. Szczecin
- Świadczenie sukcesywnych dostaw wraz z wyładunkiem fabrycznie nowych akumulatorów do służbowego sprzętu transportowego użytkowanego w KWP w Szczecinie
- Dostawa dydaktycznego stanowiska do badania turbiny wiatrowej dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu "Wind & Energy - kształcimy zgodnie z potrzebami gospodarki i rynku pracy"
- Dostawa stanowiska dydaktycznego: modułu analizy pracy elektrowni wiatrowej dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu "Wind & Energy - kształcimy zgodnie z potrzebami gospodarki (...)"
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.