eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębno › Przebudowa dróg gminnych w ulicach Wojska Polskiego i Piasta w Dębnie - Etap II.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-21

Ogłoszenie nr 70723 - 2017 z dnia 2017-04-21 r.

Dębno: Przebudowa dróg gminnych w ulicach Wojska Polskiego i Piasta w Dębnie - Etap II.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 48589-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębno, krajowy numer identyfikacyjny 21096699300000, ul. ul. Marszałka J. Piłsudskiego  5, 74400   Dębno, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7603001 do 4, faks 957 602 030, e-mail umig@debno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.debno.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dróg gminnych w ulicach Wojska Polskiego i Piasta w Dębnie - Etap II.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy dróg gminnych nr 775069Z i 775047Z, w ulicach Wojska Polskiego i Piasta w Dębnie - Etap II - na odcinku o łącznej długości 0,360 km , w tym: - droga gminna nr 775069Z - ul. Wojska Polskiego od km 0+235 do km 0+386, - droga gminna nr 775047Z - ul Piasta od km 0+000 do km 0+209,44. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: - wycięcie drzew wraz z karczowaniem i utylizacją pni - szt. 10, - rozbiórkę istniejących nawierzchni 1989,5m2, - budowę skrzyżowania typu rondo dla ulic: Wojska Polskiego, Piasta, I Armii, - przebudowę skrzyżowania prostego ul. Piasta z ulicą Salezjańską, - wykonanie nowej konstrukcji jezdni dla ruchu KR2 wraz z ujednoliceniem szerokości jezdni do 6,0m na powierzchni 2484,3m^2 o nawierzchni bitumicznej gr. 12 cm (warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej-4 cm + podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego-8cm), - budowę nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm o łącznej powierzchni 3402,8m^2 (ciągi pieszo - rowerowe, chodniki, zjazdy, parkingi), - wykonanie terenów zielonych o powierzchni 1193,6 m^2, - wykonanie oznakowania pionowego w ilości 28 szt. słupków i 35 tarcz znaków drogowych, - wykonanie oznakowania poziomego o pow. 116,21 m^2 , - przebudowę sieci kanalizacji deszczowej - grawitacyjnej, na odcinkach od D13(istn.) do D19, od D14 do 14.10, od D14 do 14.1 oraz od D16 do D16.2, w tym wykonanie: rurociągów z rur kamionkowych łącznej długości 582,42m, studni rewizyjnych szt.21 oraz wpustów szt. 28, - roboty elektryczne - przebudowa oświetlenia - wykonanie linii kablowej i montaż lamp drogowych szt.14 (I/1 - I/4, II/1 - II/5, III/1 - III/3, II/3/1 i II/3/1/1) oraz lamp parkowych szt.2 (II/3/2 i II/3/1/2), - przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej - grawitacyjnej na odcinku od S9(istn.) do S16 wraz z przyłączami, w tym: wykonanie rurociągów z rur kamionkowych łącznej długości 283m, studni rewizyjnych betonowych szt.10. i studzienek tworzywowych 5szt., - przebudowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w tym wykonanie rurociągów z PE o łącznej długości 497m oraz montaż hydrantów w ilości 8szt. (z wyłączeniem wodociągu O315mm od Pwł4 do PZ19.2 oraz przyłączy Pwł4 do PZ32 i PZ54 do PZ54.1), - przebudowę sieci gazowej z przyłączami w tym wykonanie rurociągów z PE o łącznej długości 452m, - przebudowę elektroenergetycznej linii niskiego napięcia o długości 103m, - przebudowę sieci teletechnicznej w tym budowę kanalizacji kablowej o długości 206,5m, wciągnięcie kabli telekomunikacyjnych o łącznej dł. 680, przebudowę linii napowietrznej dł. 365m wraz ze słupami szt.4 i skrzynkami kablowymi szt. 3. 2. Szczegółowy zakres robót do wykonania określony jest w dołączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, a także w Wytycznych do wyceny. 3. Wykonawca musi wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy oraz wskazać firmę podwykonawcy. 4. Wykonawca musi wykonać osobiście kluczową część zamówienia tj. roboty związane z budową kanałów kanalizacji deszczowej i sanitarnej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45110000-1
Dodatkowe kody CPV: 45231000-5, 45232000-2, 45233300-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT4924551.96
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MUSING BUD Sp. z o.o. Sp. Komandytowa,  ,  ul. Sanatoryjna 5,  70-775,  Szczecin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4524487.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4524487.35
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5781988.74
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.