Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-14
Wygoda: dostawa napojów
Numer ogłoszenia: 70722 - 2010; data zamieszczenia: 14.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze przy Zakładzie Karnym , Czerwony Bór 23, 18-408 Wygoda, woj. podlaskie, tel. 086 2153595, 2163604, faks 086 2163149.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpczerwonybor.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa napojów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa napojów na rzecz Zamawiającego, według wyszczególnienia zawartego w pkt 2, do następujących punktów: 1) Kantyna GospodarstwaPomocniczego w Zakładzie Karnym w Czerwonym Borze, Czerwony Bór 2, 18-400 Łomża; 2) Kantyna GospodarstwaPomocniczego przy Zakładzie Karnym w Czerwonym Borze,Przytuły Stare 13a, 07-411 Rzekuń (Areszt Śledczy Ostrołęka - Oddział Tymczasowego Zakwaterowania Skazanych.; 3) Gospodarstwo Pomocnicze przy Zakładzie Karnym w Czerwonym Borze, Czerwony Bór 23, 18-400 Łomża 2. Wyszczególnienie przedmiotu dostawy : Lp. Nazwa artykułu Jm. Ilość do 1. Napój COCA-COLA 0,5L szt 2000 2. Napój FANTA 0,5L. szt 1000 3. Napój SPRITE 0,5L szt 1000 4. Napój MIRINDA 0,5L szt 1000 5. Napój PEPSI 0,5L szt 2000 6. Woda gazowana 0,5l szt 2000 7. Woda niegazowana 0,5l szt 2000 8. Woda gazowana 1,5l szt 250 9. Woda niegazowana 1,5l szt 250 10. Woda gazowana 1,5l ŻYWIEC szt 30 11. Woda niegazowana 1,5l ŻYWIEC szt 30 12. Woda gazowana ŻYWIEC 0,5l szt 100 13. Woda niegazowana ŻYWIEC 0,5l szt 100 14. Woda gazowana smakowa 0,5l szt 1500 15. Woda niegazowana smakowa 0,5l szt 1500 16. Napój HOOP 0,5l szt 50 17. Napój HOOP 2l szt 50 18. Napój DODONI 2l szt 20 19. Napój COCA-COLA 0,33l butelka szt 300 20. Napój FANTA 0,33l butelka szt 50 21. Napój SPRITE 0,33 l butelka szt 50 22. Napój LIPTON ICE TEA 0,5l szt 50 23. Napój puszka 0,33 l ( gazowany np. sprite, cola, cola light, cola zero, pepsi, pepsi light, 7up, mirinda itp.) szt 50 24. Sok CAPRIO 2L szt. 100 25. Sok TYMBARK 1L szt 50 26. Sok KUBUŚ 0,33l szt 2000 27. Sok TARCZYŃ 0,33L szt 2000 28. Napój COCA-COLA 1l szt 100 29. Napój SPRITE 1l szt 100 30. Napój FANTA 1l szt 100 31. Tonik 1l szt 10 32. Napój kartonik 0,2l szt 100 3. Warunki jakie musi spełnić przedmiot dostawy i warunki dostawy: 1) przedmiot dostawy musi spełniac wymogi określone przez Zamawiającego dla każdego rodzaju asortymentu, i spełniać wymogi określone przepisami odrębnymi, 2) dostawa będzie zrealizowana w godzinach od 7.30 do 13.30, w ciagu dwóch dni roboczych od momentu otrzymania przez Wykonawcę zamówienia, 3) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt, 4) Wykonawca dokona wyładunku dostarczonego asortymentu w miejscu składowania wskazanym przez Zamawiającego, 5) Przedmiot dostawy nie może nosić śladów uszkodzeń mechanicznych. 6) W przypadku zamawiania przez Zamawiającego większych partii towaru stanowiącego przedmiot zamówienia, Zamawiający ma prawo do określenia minimalnego terminu przydatności do spożycia. 7) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w opakowaniach zbiorczych zapewniajacych odpowiednie zabezpieczenie dostarczanego asortymentu. 8) Dostawca zabezpieczy przedmiot zamówienia przed niekorzystnym oddziaływaniem warunków atmosferycznych na dostarczany towar w trakcie transportu, 9) Wykonawca dostarczy przedmiot umowy w dacie przydatności do spożycia nie krótszej niż 2 miesiące. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania zmiany asortymentu stanowiącego przedmiot umowy w przypadku, gdy jego jakość i walory użytkowe znacznie odbiegają od żądanych, z zastrzeżeniem utrzymania ceny nie większej niż określona w umowie. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu obowiązywania umowy w sprawie udzielenia zamówienia do czasu wyczerpania asortymentu będącego przedmiotem zamówienia, z zastrzeżeniem że Zamawiający może w zależności od potrzeb zamówić większą ilość jednego z asortymentów będących przedmiotem zamówienia, kosztem innego pod warunkiem że ogólna wartość umowy nie ulegnie zwiększeniu. 6. Wykonawca zobowiązany jest utrzymać ceny określone w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy. 7. Termin płatności wynagrodzenia należnego Wykonawcy wynosi 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. 8. Zamawiający nie przyjmie faktury jeżeli zostaną zgłoszone jakiekolwiek zastrzeżenia do przedmiotu dostawy. 9. Zamawiający w terminie 7 dni roboczych licząc od dnia dostawy ma prawo reklamować przedmiot dostawy. 10. Na rozpatrzenie reklamacji Wykonawca ma 7 dni roboczych. 11. W przypadku uznania reklamacji Wykonawca w ciągu 7 dni roboczych usunie zgłoszone nieprawidłowości poprzez uzupełnienie dostawy w przypadku rozbieżności w ilości lub - wymieni towar na nowy w przypadku zakwestionowania jakości. 12. Reklamacje Zamawiający będzie zgłaszał pocztą, telefonicznie lub faxem za potwierdzeniem, do osoby wskazanej przez Wykonawcę. 13. Nie udzielenie odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 7 dni roboczych od dnia jej otrzymania przyjmuje się za uznanie reklamacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.10.00 - Wody mineralne 15.98.00.00 - Napoje bezalkoholowe 15.98.14.00 - Wody mineralne z dodatkiem substancji smakowych 15.98.12.00 - Gazowane wody mineralne 15.98.20.00 - Napoje orzeźwiające .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu obowiązywania umowy w sprawie udzielenia zamówienia do czasu wyczerpania asortymentu będącego przedmiotem zamówienia, z zastrzeżeniem że Zamawiający może w zależności od potrzeb zamówić większą ilość jednego z asortymentów będących przedmiotem zamówienia, kosztem innego pod warunkiem że ogólna wartość umowy nie ulegnie zmianie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpczerwonybor.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego pok. 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2010 godzina 12:00, miejsce: siedziba zamawiającego- Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Bistro
- _Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby wyżywienia dzieci w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Dobieszowicach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby wyżywienia dzieci w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Dobieszowicach
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
- Dostawa artykułów spożywczych dla Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park w 2026 roku.
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA POTRZEB STOŁÓWKI GMINNEJ W MIASTKOWIE KOŚCIELNYM
więcej: Napoje bezalkoholowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





