eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Celestynów › Obsługa prawna Urzędu Gminy w Celestynowie w 2012 roku



Ogłoszenie z dnia 2012-01-09

Celestynów: Obsługa prawna Urzędu Gminy w Celestynowie w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 7068 - 2012; data zamieszczenia: 09.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Celestynów , ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 22 7897060 w. 114, faks 22 7897011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Urzędu Gminy w Celestynowie w 2012 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiając dopuszcza składanie ofert częściowych, przedmiot zamówienia dzieli się na 2 odrębne, niezależne od siebie części: Część 1 postępowania: Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna Urzędu Gminy w Celestynowie w następującym zakresie: Pełnienie dyżuru w Urzędzie Gminy w Celestynowie 8 godzin w tygodniu - dwa razy w tygodniu po 4 godziny, Ustne udzielanie porad i wyjaśnień (bezpośrednio, przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej lub środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość), Udzielenie pomocy prawnej w zakresie działalności finansowej i wykonania budżetu gminy, Sporządzanie adnotacji prawnych na przekładanych dokumentach, Udzielanie porad i konsultacji prawnych w formie pisemnej, Sporządzanie pisemnych opinii prawnych, Aprobowanie projektów pism i dokumentów (umów, oświadczeń, korespondencji, uchwał, zarządzeń), Kontrola prawidłowości formalno - prawnej pism, umów, zleceń oraz innych dokumentów wymagających konsultacji prawnej, Opracowywanie i uzgadnianie projektów aktów prawnych oraz ich opiniowanie pod względem formalno - prawnym, Opiniowanie, uzgadnianie i pomoc w przygotowaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia pod względem prawnym, Konsultacje i opiniowanie w zakresie prawa zamówień publicznych i prowadzonych postępowań, Sprawdzanie poprawności formalno - prawnej dokumentacji postępowań o zamówienie publiczne, Informowanie o zmianach w obowiązujących przepisach prawnych, w szczególności z zakresu działalności administracji samorządowej, Dokonywanie analizy prawnej projektów uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta oraz ewentualne uwagi bądź zgodność dokumentów z przepisami prawa, Reprezentowanie interesów Zamawiającego w ramach prowadzonych rokowań i negocjacji, a także zastępstwo prawne i procesowe oraz reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniach przed sądami powszechnymi wszystkich instancji, organami administracji, organami egzekucyjnymi, urzędami i instytucjami, Podejmowanie czynności niezbędnych dla prawidłowego wdrożenia i prowadzenia spraw sądowych związanych z windykacją należności Zamawiającego, Opiniowanie treści korespondencji wychodzącej, Opiniowanie pod względem formalnym, prawnym i redakcyjnym projektów uchwał, decyzji, postanowień, porozumień, pism, regulaminów i innych aktów prawnych wydawanych przez Wójta Gminy Celestynów oraz Radę Gminy Celestynów. 2. Wykonawca będzie do dyspozycji Zamawiającego co do zasady poza siedzibą Zamawiającego, to znaczy w lokalu kancelarii od poniedziałku do piątku każdego tygodnia w godzinach pracy Urzędu Gminy, obsługa odbywać się będzie przy pomocy fax, e-maila lub telefonicznie. 3. Koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz na rozprawy odbywające się we właściwym dla siedziby Zamawiającego sądzie pokrywa Wykonawca. 4. Wykonawca świadczyć będzie usługi z należytą starannością, w sposób zgodny z przepisami prawa i zasadami etyki zawodu radcy prawnego lub adwokata na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego informacji i dokumentów oraz posiadanej wiedzy a także zachowa pełną poufność informacji otrzymanych od Zamawiającego w związku ze świadczeniem usług przez cały czas obowiązywania umowy, jak również przez cały czas po zakończeniu umowy, bez względu na okoliczności jej wypowiedzenia bądź rozwiązania. Część 2 postępowania: 1. Udział radcy prawnego lub wyznaczonego przez niego aplikanta radcowskiego lub udział adwokata lub wyznaczonego przez niego aplikanta adwokackiego na sesjach Rady Gminy w celu wykonywania bieżącej pomocy prawnej w trakcie trwania sesji w zakresie spraw objętych porządkiem obrad Rady Gminy Celestynów. 2. Koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz na rozprawy odbywające się we właściwym dla siedziby Zamawiającego sądzie pokrywa Wykonawca. 3. Wykonawca świadczyć będzie usługi z należytą starannością, w sposób zgodny z przepisami prawa i zasadami etyki zawodu radcy prawnego lub adwokata o na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego informacji i dokumentów oraz posiadanej wiedzy a także zachowa pełną poufność informacji otrzymanych od Zamawiającego w związku ze świadczeniem usług przez cały czas obowiązywania umowy, jak również przez cały czas po zakończeniu umowy, bez względu na okoliczności jej wypowiedzenia bądź rozwiązania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.dla 1 części zamówienia ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał przez okres minimum 12 miesięcy dwie usługi polegające na kompleksowej obsłudze prawnej jednostek samorządu terytorialnego. Wykonawca załączy do oferty dokument potwierdzający , że usługi te zostały wykonane należycie. 2.dla 2 części zamówienia ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał przez okres minimum 12 miesięcy dwie usługi polegające na udziale w sesjach rady Gminy/Miasta. Wykonawca załączy do oferty dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do oferty oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca składający ofertę na dwie części jest zobowiązany załączyć dwa wykazy wykonanych usług (po jednym dla każdej części) zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Dysponowania osobą, która figuruje na liście radców prawnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 lipca 1982 roku o radcach prawnych (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 123, poz. 1065 z późn. zm.) lub adwokatów, o której mowa w ustawie z dnia 26 maja 1982 roku prawo o adwokaturze (tj. Dz. U. z 2009 r. Nr 146, poz. 1188 z późn. zm.), która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje radcą prawnym lub adwokatem, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającym uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 lipca 1982 o radcach prawnych lub zawodu adwokata zgodnie z przepisami ustawy z 26 mają 1982 roku prawo o adwokaturze, oraz doświadczenie zawodowe obejmujące obsługę prawną jednostek samorządu terytorialnego przez minimum 12 miesiące wraz z informacjami na temat podstaw dysponowania tą osobą. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do oferty. Wykaz winien zawierać szczegółowe informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia: 1. przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z wzorem przedstawionym w Załączniku Nr 3 do SIWZ 2. wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - sporządzony zgodnie z wzorem przedstawionym w Załączniku Nr 8 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

amawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy, która może nastąpić w trybie przewidzianym przez Pzp za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 Pzp, w następującym zakresie: 16.4.1. zmiany terminu płatności z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, w tym w szczególności w wyniku zadziałania okoliczności Siły Wyższej, 16.4.2 wydłużenia terminu wykonania przedmiotu Umowy. 16.5. Zmiany Stron, innych osób wskazanych imiennie w Umowie, nie będą traktowane jako zmiany Umowy i będą dokonywane w formie jednostronnego oświadczenia Strony, której zmiana dotyczy, złożonego na piśmie pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.celestynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Celestynów, ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów, pok. nr 32.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Celestynów, ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów, Biuro Obsługi Mieszkańców.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna Urzędu Gminy w Celestynowie w następującym zakresie:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie dyżuru w Urzędzie Gminy w Celestynowie 8 godzin w tygodniu - dwa razy w tygodniu po 4 godziny, Ustne udzielanie porad i wyjaśnień (bezpośrednio, przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej lub środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość), Udzielenie pomocy prawnej w zakresie działalności finansowej i wykonania budżetu gminy, Sporządzanie adnotacji prawnych na przekładanych dokumentach, Udzielanie porad i konsultacji prawnych w formie pisemnej, Sporządzanie pisemnych opinii prawnych, Aprobowanie projektów pism i dokumentów (umów, oświadczeń, korespondencji, uchwał, zarządzeń), Kontrola prawidłowości formalno - prawnej pism, umów, zleceń oraz innych dokumentów wymagających konsultacji prawnej, Opracowywanie i uzgadnianie projektów aktów prawnych oraz ich opiniowanie pod względem formalno - prawnym, Opiniowanie, uzgadnianie i pomoc w przygotowaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia pod względem prawnym, Konsultacje i opiniowanie w zakresie prawa zamówień publicznych i prowadzonych postępowań, Sprawdzanie poprawności formalno - prawnej dokumentacji postępowań o zamówienie publiczne, Informowanie o zmianach w obowiązujących przepisach prawnych, w szczególności z zakresu działalności administracji samorządowej, Dokonywanie analizy prawnej projektów uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta oraz ewentualne uwagi bądź zgodność dokumentów z przepisami prawa, Reprezentowanie interesów Zamawiającego w ramach prowadzonych rokowań i negocjacji, a także zastępstwo prawne i procesowe oraz reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniach przed sądami powszechnymi wszystkich instancji, organami administracji, organami egzekucyjnymi, urzędami i instytucjami, Podejmowanie czynności niezbędnych dla prawidłowego wdrożenia i prowadzenia spraw sądowych związanych z windykacją należności Zamawiającego, Opiniowanie treści korespondencji wychodzącej, Opiniowanie pod względem formalnym, prawnym i redakcyjnym projektów uchwał, decyzji, postanowień, porozumień, pism, regulaminów i innych aktów prawnych wydawanych przez Wójta Gminy Celestynów oraz Radę Gminy Celestynów. 2. Wykonawca będzie do dyspozycji Zamawiającego co do zasady poza siedzibą Zamawiającego, to znaczy w lokalu kancelarii od poniedziałku do piątku każdego tygodnia w godzinach pracy Urzędu Gminy, obsługa odbywać się będzie przy pomocy fax, e-maila lub telefonicznie. 3. Koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz na rozprawy odbywające się we właściwym dla siedziby Zamawiającego sądzie pokrywa Wykonawca. 4. Wykonawca świadczyć będzie usługi z należytą starannością, w sposób zgodny z przepisami prawa i zasadami etyki zawodu radcy prawnego lub adwokata na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego informacji i dokumentów oraz posiadanej wiedzy a także zachowa pełną poufność informacji otrzymanych od Zamawiającego w związku ze świadczeniem usług przez cały czas obowiązywania umowy, jak również przez cały czas po zakończeniu umowy, bez względu na okoliczności jej wypowiedzenia bądź rozwiązania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa Prawna Rady Gminy Celestynów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Udział radcy prawnego lub wyznaczonego przez niego aplikanta radcowskiego lub udział adwokata lub wyznaczonego przez niego aplikanta adwokackiego na sesjach Rady Gminy w celu wykonywania bieżącej pomocy prawnej w trakcie trwania sesji w zakresie spraw objętych porządkiem obrad Rady Gminy Celestynów. 2. Koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz na rozprawy odbywające się we właściwym dla siedziby Zamawiającego sądzie pokrywa Wykonawca. 3. Wykonawca świadczyć będzie usługi z należytą starannością, w sposób zgodny z przepisami prawa i zasadami etyki zawodu radcy prawnego lub adwokata o na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego informacji i dokumentów oraz posiadanej wiedzy a także zachowa pełną poufność informacji otrzymanych od Zamawiającego w związku ze świadczeniem usług przez cały czas obowiązywania umowy, jak również przez cały czas po zakończeniu umowy, bez względu na okoliczności jej wypowiedzenia bądź rozwiązania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.