eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa fabrycznie nowego systemu serwerowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-08

Poznań: Dostawa fabrycznie nowego systemu serwerowego.
Numer ogłoszenia: 70663 - 2008; data zamieszczenia: 08.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Poznańska, pl. M. Skłodowskiej-Curie 5, 60-965 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6653538, fax 061 6653738.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.put.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego systemu serwerowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa fabrycznie nowego systemu serwerowego do montażu w szafie 19 wraz z zewnętrzną pamięcią dyskową.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy PZP, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie kryterium spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia z art. 22 oraz art. 24 PZP - Załącznik nr A. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 1) Opisów technicznych (w przypadku zaoferowania sprzętu równoważnego). 2) Proponowany sprzęt musi posiadać deklaracje zgodności w postaci certyfikatu CE potwierdzające spełnienie wymagań Unii Europejskiej mających zastosowanie w dyrektywach 73/23/EEC (LVD) i 89/336/EEC (EMC) lub dla telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i urządzeń radiowych 99/5/EC (RTTE). Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty oświadczenie, że proponowany sprzęt jest zgodny z w/w dyrektywami i posiada deklaracje zgodności oraz, że w przypadku wygrania przetargu dostarczy sprzęt wraz z certyfikatami CE. 3) Świadectwo autoryzacji od producenta urządzeń w zakresie handlu oferowanym sprzętem na terenie Polski dla sektora edukacyjnego. W przypadku gdy producent nie wystawia tego typu świadectw lub jego struktura sprzedaży nie wyróżnia takiego sektora rynku, do oferty należy dołączyć oświadczenia dystrybutorów o tym, że Wykonawca jest ich partnerem handlowym wraz z dołączonymi do tych oświadczeń świadectwami autoryzacji dla dystrybutorów. Świadectwa autoryzacji producenta dla dystrybutorów mogą zostać zastąpione oświadczeniem dystrybutora, że jest autoryzowanym przedstawicielem producenta w Polsce i współpracuje z Wykonawcą w zakresie składanej oferty. Oświadczenie takie musi zawierać numer umowy zawartej pomiędzy producentem a dystrybutorem. Zamawiający zastrzega sobie przy Tym prawo zweryfikowania oświadczeń złożonych przez Wykonawcę i odrzucenia jego oferty w przypadku, gdy którykolwiek z tych dokumentów nie ma pokrycia w rzeczywistości. 4) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt będzie pochodził z oficjalnego kanału dystrybucyjnego dla sektora edukacyjnego w Polsce. Zamawiający zastrzega sobie przy tym prawo zweryfikowania oświadczeń złożonych przez Wykonawcę i odrzucenia jego oferty w przypadku, gdy którykolwiek z tych dokumentów nie ma pokrycia w rzeczywistości. 5) Oświadczenie, że proponowany w ofercie serwer jak i macierz są wyprodukowane przez tego samego producenta. 6) Oświadczenie, że Wykonawca gwarantuje obsługę serwisową związaną z realizacją uprawnień Zamawiającego z gwarancji przez producenta systemu serwerowego. 7) Opis procedur naprawy lub wymiany gwarancyjnej wraz ze specyfikacją terminów i ewentualnych kosztów ponoszonych przez Zamawiającego, w tym obligatoryjnie należy określić czas reakcji serwisu oraz czas naprawy reklamowanego sprzętu. 4 Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - zgodnie z załącznikiem D do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje do realizacji zamówienia podwykonawców na załączniku umieszcza stosowną adnotację.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.put.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Rozwoju Infrastruktury P.P., pok.102 pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, 60 - 965 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2008 godzina 10:30, miejsce: Dział Rozwoju Infrastruktury P.P., pok.102 pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, 60 - 965 Poznań.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.