Ogłoszenie z dnia 2007-01-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: przebudowa ul. Księcia Witolda we Wrocławiu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg i Komunikacji Wydział Zamówień Publicznych, do kontaktów: Piotr Marzec, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3559076, fax 071 3734906, e-mail: uzpnz@zdik.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdik.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): http://wzp.zdik.wroc.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Zarząd Dróg i Komunikacji, Biuro Obsługi Klienta, Ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne, Inne:zarządzanie drogami, obsługa komunikacji zbiorowej. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ul. Księcia Witolda we Wrocławiu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wrocław. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ul. Księcia Witolda, na odcinku pomiędzy mostami Uniwersyteckim i Pomorskim długości około 200m. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga żadnych oświadczeń ani dokumentów. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: roboty drogowe (kostka kamienna - pow. ok. 2 400 m2, płyty kamienne - pow. ok. 800 m2), kanalizacja ogólnospławna ( rury kamionkowe o śr. 250mm, dł. około 0,3 km),sieć wodociągowa, ( rury polietylenowe o śr. 225mm, dł. około 70 m), oświetlenie uliczne, sieć elektroenergetyczna, mała architektura i mury oporowe,sygnalizacja świetlna, zieleń,organizacja ruchu docelowego i zastępczego 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 50 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. będą posiadali środki finansowe na realizację zamówienia w wysokości minimum 1.000.000 zł. 3. Wykonali, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie obejmujące budowę lub przebudowę ulicy klasy co najmniej \Z\ zlokalizowanej w terenie miejskim wraz z budową lub przebudową sieci uzbrojenia podziemnego (co najmniej 4 rodzaje sieci). 4. Wykonawca robót brukarskich zrealizował siłami własnymi, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie obejmujące budowę nawierzchni z materiału kamiennego (jezdnia, chodniki, place) o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2. 5. Dysponuje kierownikiem budowy, który pełnił funkcję kierownika budowy na co najmniej jednym zadaniu zrealizowanym w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmującym budowę lub przebudowę ulicy klasy co najmniej \Z\ zlokalizowanej w terenie miejskim wraz z budową lub przebudową sieci uzbrojenia podziemnego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie. W przypadku złożenia oferty wspólnej warunek 1. muszą spełniać wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną, warunek 2. dowolny wykonawca lub wykonawcy łącznie, warunek 3. - 5. dowolny wykonawca składający ofertę wspólną. Niespełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie z postępowania wykonawcy/wykonawców składających ofertę wspólną. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie \spełnia/nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. 2.Aktualny na dzień składania ofert odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) wskazujące osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań. 3.Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 4.Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5.Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego dla osób posiadających polskie obywatelstwo, a dla osób nieposiadających polskiego obywatelstwa równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku braku obywatelstwa - kraju, w którym zamieszkuje na stałe, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 1 000 000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Wykaz zadań zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujących budowę lub przebudowę ulicy klasy co najmniej \Z\ zlokalizowanej w terenie miejskim wraz z budową lub przebudową sieci uzbrojenia podziemnego (co najmniej 4 rodzaje sieci) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zadania te zostały wykonane należycie. 9.Wykaz zadań zrealizowanych przez wykonawcę robót brukarskich, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujących budowę nawierzchni z materiału kamiennego (jezdnia, chodniki, place) o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2 wg załącznika IV wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zadania te zostały wykonane należycie. 10.Wykaz zadań wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na których wskazany w ofercie kierownik budowy pełnił funkcję kierownika budowy. Wykaz ma obejmować zadania dotyczące budowy lub przebudowy ulicy klasy co najmniej \Z\ zlokalizowanej w terenie miejskim wraz z budową lub przebudową sieci uzbrojenia podziemnego wg załącznika V wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zadania te zostały wykonane należycie. 11.Kserokopie uprawnień budowlanych i dokumentu przynależności do OIIB dla kierownika budowy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wzp.zdik.wroc.pl. Opłata: 135 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub w kasie ZDiK. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.01.2007, godzina 12:00, Zarząd Dróg i Komunikacji Wrocław ul. Długa 49 bud. B pok. 107 (sala konferencyjna).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.12.2006.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 37 we Wrocławiu.
- Dostawa mebli biurowych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Dostawa serwerów, sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu
- Kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu
- 194/2025 Dostawa sprzętu medycznego diagnostycznego dla Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej - 2 zadania
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I I II STOPNIA IM. KAROLA SZYMANOWSKIEGO we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa stanu gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Długosiodło
- Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 106268B Gajowniki - Kolonia Czaplino w gminie Choroszcz
- Remont drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Piotrowice
- Budowa budynku świetlicy wiejskiej m. Grabno, gmina Ustka
- Budowa ul. Szczęśliwej i ul. Niezdrowickiej, os. Sławięcicie w Kędzierzynie-Koźlu.
- Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej wraz z pompownią ścieków w miejscowości Zawada - w ramach zadania "Budowa dróg dojazdowych D3 i D4 do terenów inwestycyjnych w Zawadzie".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.