eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i rolet okiennych do kwater internatowych w Ząbkach przy ul. Dzikiej 52B, 52C, i 52D

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-05

Warszawa: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i rolet okiennych do kwater internatowych w Ząbkach przy ul. Dzikiej 52B, 52C, i 52D
Numer ogłoszenia: 70589 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Regionalny "Mazowsze" Wojskowej Agencji Mieszkaniowej , ul. Chełmżyńska 1, 04-247 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3261101, faks 022 812 0439.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i rolet okiennych do kwater internatowych w Ząbkach przy ul. Dzikiej 52B, 52C, i 52D.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1 - WYPOSAŻENIE MEBLOWE 1. Szafa 2 drzwiowa z nadstawką 80 x 60 x 180(do 220) szer x głęb x wys Materiał - płyta wiórowa laminowana (grubość = 18 mm) Drzwi szafy otwierane z praktycznymi uchwytami Wewnątrz -cześć ubraniowa - wieszak i cześć z półkami- bieliźniarka. Odporna na zarysowania 25 szt 2. Tapczan tapicerowany 1 osobowy-skrzyniowy 80 x 200 otwierany z pojemnikiem na pościel , obicie materiałem w kolorach brązu z deseniem 30 szt 3. Szafka przyłóżkowa : gł.35 cm, szer.50 cm, wys.50cm, zamykana na drzwiczki (lewo lub prawoskrętnie), w środku jedna półka . Nad drzwiczkami otwarta półka. 30 szt 4. Krzesła wyściełane ( dotyczy siedzisk i oparć) materiałem identycznym jak tapczan 20 szt 5. Szafki kuchenne stojące - 80 x 82 x 53 szer x wys x głęb.; laminowane, obrzeże PCV,z blatem 10 szt 6. Stół drewniany, pokojowy 60x60 szer/dług.( do 70 cm ), nogi z litego drewna, dopuszczalny blat z płyty w okleinie naturalnej. 5 szt 7. Stół drewniany, kuchenny 60x60 szer/dług.( do 70 cm ), nogi z litego drewna, dopuszczalny blat z płyty w okleinie naturalnej. 10 szt 8. Szafka RTV o wymiarach: 68 x 65 x 46 z półką, dopuszczalna zamykana na drzwiczki 12 szt 9. Taborety kuchenne z miękkim tapicerowanym siedziskiem, na metalowej bądź drewnianej podstawie 2 szt 1) Wszystkie meble powinny posiadać stopki regulacyjne umożliwiające wypoziomowanie ich. 2) Kolor mebli - olcha 3) Meble będą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami i normami polskimi. 4) Meble należy dostarczyć-wnieść, zmontować i ustawić w kwaterach internatowych stanowiących zasób Oddziału Regionalnego Mazowsze w Ząbkach przy ul. Dzikiej 52B m. 1, 52C m. 1, 52C m. 2, 52D m. 1 i 52D m. 2. 5) Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia: 12 miesięcy, licząc od daty wykonania zamówienia (przekazania i zmontowania mebli potwierdzonego protokołem przekazania). 6) Do oferty wykonawca załączy kolorowe zdjęcia lub karty katalogowe ze zdjęciami przedstawiające proponowane meble. CZĘŚĆ 2 - ROLETY OKIENNE Rolety materiałowe z montażem na okna: Lp. Wyszczególnienie ilość szt. ilość w m2 A - dwuskrzydłowe: wymiar jednej szyby 51,5 szer 120 wys w cm 5 6,2 B - dwuskrzydłowe: wymiar jednej szyby 66,5 szer 120 wys w cm 10 16 C - jednoskrzydłowe: wymiar szyby 92 szer 120 wys w cm 10 11,1 D - jednoskrzydłowe: wymiar szyby 62 szer 205 wys w cm 5 6,4 F - jednoskrzydłowe: wymiar szyby 36 szer 36 wys w cm 5 0,65 1) Rodzaj montażu - kasety i prowadnice, bez wiercenia otworów w ramie okiennej, 2) Rolety należy zmontować w oknach kwater internatowych stanowiących zasób Oddziału Regionalnego Mazowsze w Ząbkach przy ul. Dzikiej 52B m. 1, 52C m. 1, 52C m. 2, 52D m. 1 i 52D m. 2. 3) Materiał jednolitego koloru (do wyboru przez zamawiającego przy podpisaniu umowy) 4) Rolety muszą posiadać samohamujące mechanizmy łańcuszkowe 5) Gwarancja na dostarczony przedmiot zamówienia: 12 miesięcy, licząc od daty wykonania zamówienia (przekazania i zmontowania żaluzji potwierdzonego protokołem przekazania)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00 - Meble różne 39.51.54.00 - Rolety .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w części III SIWZ, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Pzp O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale VI SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony w całości i podpisany formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia lub ustanowionego pełnomocnika, 5) pełnomocnictwo w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika oraz pełnomocnictwo z art. 23 Pzp. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych Rozdz. VI ust. 1 pkt 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605). 3. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo złożyli dokumenty zawierające błędy, lub wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Chełmżyńska 1 04-247 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Mazowsze w Warszawie ul. Chełmżyńska 1, 04-247 Warszawa Kancelaria - pokój nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYPOSAŻENIE MEBLOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyposażenie meblowe wg opisu w SIWZ 1) Wszystkie meble powinny posiadać stopki regulacyjne umożliwiające wypoziomowanie ich. 2) Kolor mebli - olcha. 3) Meble będą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami i normami polskimi. 4) Meble należy dostarczyć-wnieść, zmontować i ustawić w kwaterach internatowych stanowiących zasób Oddziału Regionalnego Mazowsze w Ząbkach przy ul. Dzikiej 52B m. 1, 52C m. 1, 52C m. 2, 52D m. 1 i 52D m. 2. 5) Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia: 12 miesięcy, licząc od daty wykonania zamówienia (przekazania i zmontowania mebli potwierdzonego protokołem przekazania). 6) Do oferty wykonawca załączy kolorowe zdjęcia lub karty katalogowe ze zdjęciami przedstawiające proponowane meble..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ROLETY OKIENNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rolety wg opisu zawartego w SIWZ 1) Rodzaj montażu - kasety i prowadnice, bez wiercenia otworów w ramie okiennej, 2) Rolety należy zmontować w oknach kwater internatowych stanowiących zasób Oddziału Regionalnego Mazowsze w Ząbkach przy ul. Dzikiej 52B m. 1, 52C m. 1, 52C m. 2, 52D m. 1 i 52D m. 2. 3) Materiał jednolitego koloru (do wyboru przez zamawiającego przy podpisaniu umowy) 4) Rolety muszą posiadać samohamujące mechanizmy łańcuszkowe 5) Gwarancja na dostarczony przedmiot zamówienia: 12 miesięcy, licząc od daty wykonania zamówienia (przekazania i zmontowania żaluzji potwierdzonego protokołem przekazania)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.