eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Modernizacja Zamku Kazimierzowskiego w Przemyślu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-08

Przemyśl: Modernizacja Zamku Kazimierzowskiego w Przemyślu
Numer ogłoszenia: 70548 - 2011; data zamieszczenia: 08.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl Prezydent Miasta Przemyśla reprezentowana przez Grontmij Polska Sp. z o.o. , Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 675 20 38, faks 16 675 20 38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Zamku Kazimierzowskiego w Przemyślu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-montażowe związane z modernizacją Zamku Kazimierzowskiego w Przemyślu. Podstawa do wykonania robót jest dokumentacja projektowa opracowana przez Studio Architektoniczne ARCHECON Kraków, pn: Modernizacja Zamku Kazimierzowskiego w Przemyślu. Zadanie zostało podzielone na etapy. Rozpoczętym etapem jest remont murów i baszt obronnych. Obecny etap tj. zakres niniejszego przetargu obejmuje wykonanie następujących robót: 1. Remont i rewaloryzację zabudowań zamkowych - roboty tynkowe, malarskie, posadzkowe, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 2. Rearanżację Sali teatralnej, polegającą na zmianie ukształtowania widowni i strefy proscenium z odtworzeniem balkonów bocznych i nowym wystrojem wnętrz zarówno sali Teatru Fredreum jak i pomieszczeń foyer, kuluarów i modernizacją zaplecza aktorskiego 3. Modernizację i rearanżację sali konferencyjnej w baszcie południowo - wschodniej oraz sali ekspozycyjnej w podziemiach baszty 4. Remont i modernizację zespołów sanitarnych 5. Modernizację infrastruktury technicznej, w tym instalacji elektrycznej, klima - wentylacyjnej, , wod-kan, instalacja kotłowni, instalacja c.o., 6. Roboty związane z likwidacją zawilgocenia murów oraz baszt tak od strony wewnętrznej jak i zewnętrznej 7. Przebudowę sposobu zagospodarowania wzgórza i dziedzińca zamkowego z uwzględnieniem modyfikacji układu dróg dojazdowych, placów wewnętrznych i zewnętrznych, schodów terenowych i elementów małej architektury oraz uczytelnieniem zarysu Cerkwi Wołodara Zakres niniejszego przetargu nie obejmuje: 8. Rekonstrukcji przestrzennej budynku istniejącego w miejscu dawnej kaplicy zamkowej i pełniącego funkcję Domu gościnnego z częścią gastronomiczną 9. Utworzenia rezerwatu archeologicznego w zakresie Palatium z Rotundą 10. Remontu murów obronnych i baszt - etap robót będący w trakcie realizacji 11. Pomieszczeń restauracji znajdujących się w skrzydle północno-zachodnim (za wyjątkiem instalacji c.o., wod -kan i wentylacji) 12. Technologii zaplecza sceny - która stanowić będzie przedmiot odrębnego zamówienia Uwagi: a) Projekt budowlano-wykonawczy obejmuje docelowy, pełny zakres robót, który zawiera również elementy wyłączone z zakresu obecnego etapu (przetargu) (punkty 8-12). b) Przedmiary robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót zostały zaktualizowane i dotyczą tego zakresu robót, który będzie realizowany w ramach niniejszego Etapu (przetargu) (punkty 1-7). c) Dla realizowanego w niniejszym przetargu etapu zakres robót określają przedmiary i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione powyżej stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a opis tych dokumentów został zawarty w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.54 - Roboty budowlane w zakresie zamków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 200 000 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: Jednego zamówienia, którego przedmiotem było wykonanie roboty budowlano-montażowej związanej z modernizacją obiektów wpisanych do rejestru zabytków za kwotę minimum 7 000 000 PLN netto lub większej ilości zamówień (umów) o łącznej wartości co najmniej 7 000 000 PLN netto z tym, że wielkość najmniejszego zamówienia (umowy) winna wynosić minimum 1 750 000 PLN netto, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia uznaje się roboty w zakres których wchodziło wykonanie robót z pkt 1 i 2 poniżej tj: 1) wykonanie robót modernizacyjnych lub remontowych w budynkach użyteczności publicznej wpisanych do rejestru zabytków o kubaturze min 7000 m3 - w zakres których wchodziło wykonanie Sali teatralnej, kinowej widowiskowej lub innej o podobnym charakterze, z miejscami siedzącymi dla min. 100 osób. Przez wykonanie Sali teatralnej, kinowej widowiskowej lub innej o podobnym charakterze Zamawiający rozumie wykonanie nowej Sali lub modernizacji Sali istniejącej w zakres której wchodziło: wymiana foteli stałych, podłogi, panele akustyczne i okładziny sufitów tłumiące dźwięk, malowanie 2) Wykonanie elementów infrastruktury technicznej w skład których wchodziło co najmniej wykonanie: dróg dojazdowych, placów, schodów terenowych i elementów małej architektury na terenie obiektu wpisanego do rejestru zabytków. Określony zakres zamówień można wykazać odpowiednio jedną, dwoma, trzema lub czterema zamówieniami (umowami). Wymagane jest przedstawienie dokumentu potwierdzającego że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca wykaże że będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane (wykonawcze) do kierowania w zakresie: 1) branży sanitarnej - uprawnienia wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (sanitarnych) lub, równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów, 2) branży elektrycznej - uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów 3) osobą kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz posiadać uprawnienia zawodowe wymagane do wykonywania robót na obiektach zabytkowych zgodnie z § 8 ust 1 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych z dnia 9 czerwca 2009r. Dz. U. Nr 150 poz. 1579), czyli wykazać się co najmniej 2-letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca wykaże że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę 500 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta Wzór oferty na roboty budowlane zał. nr 2 do SIWZ. 2. Potwierdzenie wniesienia wadium tj. potwierdzenie wykonania przelewu lub gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe. 3. Kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie przedmiarów. 4. Wypełniony formularz cenowy Wzór formularza cenowego stanowi załącznik nr 10 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wprowadzenie zmian do umowy może wynikać z następujących okoliczności: 1. Dopuszcza się zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy w następującym przypadku, kiedy: a) Zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych, które będą niezbędne do wykonania i zakończenia robót objętych umowa podstawową i czas ich wykonania będzie miał wpływ na termin wykonania umowy podstawowej. b) Wystąpią warunki pogodowe mające wpływ na niemożność prowadzenia robót budowlanych jak np.: intensywne opady (czas niezbędny na osuszenie zalanego terenu i możliwość kontynuacji lub rozpoczęcia robót). c) Wystąpiły zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności: - przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma - typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; - odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji; d) Wystąpiły inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych Umową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia 2.1 zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami: a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót. c) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; d) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, e) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki geologiczne skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; f) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki terenowe, w szczególności istnienie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; g) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; h) konieczność usunięcia sprzeczności w dokumentacji w przypadku niemożności usunięcia sprzeczności przy pomocy wykładni, w szczególności gdy sprzeczne zapisy mają równy stopień pierwszeństwa. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2) możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak również zmiany lokalizacji budowanych urządzeń oraz zmiana wynagrodzenia. 2.2) Zmiany osobowe a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według polityki kadrowej Wykonawcy Zmiana osób podanych w ofercie Wykonawcy przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy. Zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę. 1.) Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiana obowiązującej stawki VAT; c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie Projektu lub wytycznych dotyczących realizacji Projektu; d) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; e) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji; f) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 3571 §1 Kodeksu cywilnego; g) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.grontmij.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Grontmij Polska sp. z o.o., biuro w Rzeszowie, ul. Lubelska 29, 35-233 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Aleje XXV Polskiej Drużyny Strzeleckiej 1, 37-700 Przemyśl tj. Zamek Kazimierzowski, pokój nr 35 we wschodniej baszcie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013, Priorytet: 6. Turystyka i kultura dla Projektu: Modernizacja Zamku Kazimierzowskiego wraz z rewitalizacją Parku Miejskiego - nr 38.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.