eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówPomiar zanieczyszczeń w wodach opadowych i roztopowych z dróg krajowych województwa małopolskiego w 2008r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-08

Kraków: Pomiar zanieczyszczeń w wodach opadowych i roztopowych z dróg krajowych województwa małopolskiego w 2008r.
Numer ogłoszenia: 70527 - 2008; data zamieszczenia: 08.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4172172, 4172179, 4172183, fax 012 4110118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pomiar zanieczyszczeń w wodach opadowych i roztopowych z dróg krajowych województwa małopolskiego w 2008r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pomiar zanieczyszczeń w wodach opadowych i roztopowych z dróg krajowych województwa małopolskiego w 2008r. Zamówienie obejmuje wyznaczenie punktów pomiarowo kontrolnych zgodnie z Lokalizacją punktów poboru próbki w ciągu dróg krajowych, pobranie próbek, wykonanie badań laboratoryjnych oraz opracowanie wyników.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.31.31.00 - Usługi kontroli zanieczyszczeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.71.50.00 - Usługi badania zanieczyszczenia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4 500,- PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki ogólne Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie na podstawie art.24 ust. 1 i ust.2 ustawy Pzp. Wykonawca winien posiadać certyfikat akredytacji lub uprawnienia do badania właściwości fizykochemicznych substancji i preparatów w zakresie badań zawiesiny ogólnej oraz substancji i węglowodorów ropopochodnych. Wymagania określone powyżej mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji min. 5 osobowy zespół legitymujący się wykształceniem i doświadczeniem zawodowym odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde wymienione stanowisko: 2.1 Kierownik - 1 osoba, wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie zawodowe minimum 5 lat, w tym minimum 2 lata przy badaniach fizykochemicznych próbek wód, 2.2 Laborant - 4 osoby, każdy - wykształcenie średnie techniczne, doświadczenie zawodowe minimum 2 lata, w tym minimum 1 rok przy badaniach fizykochemicznych próbek wód, 3. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał /zakończył/ usługi w zakresie badań fizykochemicznych próbek wód w liczbie minimum 150 próbek łącznie. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o wykonanie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki szczegółowe określone w pkt 2. i 3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Certyfikat akredytacji w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (Dz.U. z 2004r. Nr 204, poz. 2087 oraz z 2005r. Nr 64, poz. 565 i Nr 267, poz. 2258) lub uprawnienia do badania właściwości fizykochemicznych substancji i preparatów nadane w trybie ustawy z dnia 11 stycznia 2001r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. Nr 11, poz. 84 z późn. zm.) w zakresie badań zawiesiny ogólnej oraz substancji i węglowodorów ropopochodnych. 4. Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Informacja musi zawierać dane na temat doświadczenia i wykształcenia wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku dotyczącego potencjału kadrowego 5. Informację o doświadczeniu wykonawcy . Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku dotyczącego doświadczenia. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 24 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 7 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Dokumenty, o których mowa w pkt 6. i 7. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 2. 9. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. 10. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 10.1 oświadczenie wymienione w pkt 1. powinno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców i podpisane oddzielnie przez każdego wykonawcę lub pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich wykonawców, 10.2 dokumenty wymienione w pkt 2. i 3. albo odpowiadające im określone w pkt 6. i 7. powinny być złożone przez każdego wykonawcę, 10.3 dokumenty wymienione w pkt 4. i 5. powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z niniejszego ogłoszenia lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku. 10.4 Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać, iż pełnomocnik jest upoważniony do reprezentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 10.5. Wspólnicy spółki cywilnej są klasyfikowani jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w związku z tym muszą spełniać wymogi z art. 23 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie na stronie internetowej, lub odpłatnie na wniosek wykonawcy do pobrania w siedzibie zamawiającego (Kraków, ul. Mogilska 25) lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt materiałów przet. 10,- PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2008 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, Kraków, ul. Mogilska 25, pok.121.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.