eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa mebli do Urzędu Miasta Łodzi w 2016r. DOA-ZP-VII.271.21.2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-29

Łódź: Dostawa mebli do Urzędu Miasta Łodzi w 2016r. DOA-ZP-VII.271.21.2016
Numer ogłoszenia: 70404 - 2016; data zamieszczenia: 29.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi , ul. ks. I. J. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 638 48 88, faks 42 638 48 77.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli do Urzędu Miasta Łodzi w 2016r. DOA-ZP-VII.271.21.2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli do Urzędu Miasta Łodzi w 2016r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 1.Opis części zamówienia. Zamówienie podzielone jest na 3 nw. części: 1.1 Część 1 - dostawa fabrycznie nowych mebli gabinetowych, określonych w OPZ (stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ) co do rodzaju, wymaganej jakości, ilości i wymiarów. 1.2 Część 2 - dostawa fabrycznie nowych standardowych mebli biurowych z płyty, określonych w OPZ (stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ) co do rodzaju, wymaganej jakości, ilości i wymiarów. 1.3 Część 3 - dostawa fabrycznie nowych metalowych mebli biurowych, określonych w OPZ (stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ) co do rodzaju, wymaganej jakości, ilości i wymiarów..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający, nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    Na potwierdzenie, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym określonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: dla Części 1: a) certyfikat/atest potwierdzający, że elementy konstrukcyjne wykonano z płyt meblowych o klasie higieny E1 zgodnie z normą PN-EN 312 i PN-EN ISO 12460-3:2016-03; b) certyfikat/atest potwierdzający, że płyty meblowe, z których wykonano blaty biurek posiadają klasę ścieralności 3A zgodnie z normą PN-EN 14322 dla płyty meblowej; c) certyfikat/atest potwierdzający, że gęstość płyty meblowej wynosi >570kg/m3 według normy PN-EN 323; d) certyfikat/atest potwierdzający, że fotel gabinetowy pokryty jest tkaniną o odporności na ścieranie min. 50 000 cykli Martindale zgodnie z normą PN-EN ISO 12947-2; e) certyfikat/atest potwierdzający, że fotel gabinetowy pokryty jest tkaniną trudnozapalną zgodnie z normą PN-EN 1021-1:2014-12; f) certyfikat/atest potwierdzający, że fotel gabinetowy pokryty jest tkaniną nietoksyczną zgodnie z normą PN-88/B-20855. dla Części 2: a) certyfikat/atest potwierdzający, że elementy konstrukcyjne wykonano z płyt meblowych o klasie higieny E1 zgodnie z normą PN-EN 312 i PN-EN ISO 12460-3:2016-03; b) certyfikat/atest potwierdzający, że płyty meblowe, z których wykonano blaty biurek posiadają klasę ścieralności 3A zgodnie z normą PN-EN 14322 dla płyty meblowej; c) certyfikat/atest potwierdzający, że gęstość płyty meblowej wynosi >570kg/m3 według normy PN-EN 323; d) certyfikat/atest potwierdzający, że fotele i krzesła pokryte są tkaniną o odporności na ścieranie min. 35 000 cykli Martindale zgodnie z normą PN-EN ISO 12947-2; e) certyfikat/atest potwierdzający, że fotele i krzesła pokryte są tkaniną trudnozapalną zgodnie z normą PN-EN 1021-1:2014-12; f) certyfikat/atest potwierdzający, że fotele i krzesła pokryte są tkaniną nietoksyczną zgodnie z normą PN-88/B-20855. dla Części 3: a) w przypadku regałów: elementy konstrukcyjne pozwalają na obciążenie każdej półki materiałami o wadze min. 100 kg; b) w przypadku szaf metalowych: elementy konstrukcyjne pozwalają na obciążenie każdej półki materiałami o wadze min. 45 kg; c) w przypadku czteroszufladowych szaf kartotekowych elementy konstrukcyjne pozwalają na obciążenie każdej półki materiałami o wadze do 35 kg; d) w przypadku trzyszufladowych szaf kartotekowych elementy konstrukcyjne pozwalają na obciążenie każdej półki materiałami o wadze do 50 kg.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt III.4.2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wskazane w punkcie III.4.2 i III.4.4 musi złożyć każdy z nich, z zastrzeżeniem, iż oświadczenia, o których mowa w pkt III.4, mogą zostać złożone przez Pełnomocnika, jeżeli z treści pełnomocnictwa wynika takie upoważnienie. - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w Załączniku nr 6 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2016 godzina 13:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź - pokój nr 8 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie przewiduje: - zawarcia umowy ramowej, - składania ofert wariantowych, - rozliczania w walutach obcych, - aukcji elektronicznej, - zwrotu kosztów udziału w postępowaniu -w prowadzenia zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, - zamówień uzupełniających. 2. Zamawiający przewiduje: - możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp na wykonanie dostaw w zakresie przewidzianym w opisie przedmiotu zamówienia: - w wysokości do 20% kwoty zamówienia podstawowego, zgodnie z cenami określonymi w formularzu ofertowym w przypadku konieczności wykonania dodatkowych dostaw (dotyczy Części 2), - w wysokości do 30% kwoty zamówienia podstawowego, zgodnie z cenami określonymi w formularzu ofertowym w przypadku konieczności wykonania dodatkowych dostaw (dotyczy części 3). 3. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4. Termin wykonania zamówienia: dla Części 1 - od dnia zawarcia umowy do dnia 31 maja 2016 r. dla Części 2 - od dnia zawarcia umowy do dnia 01 grudnia 2016 r. dla Części 3 - od dnia zawarcia umowy do dnia 01 grudnia 2016 r. 5. Zamawiający wyznaczył następujące kryterium oceny ofert przypisując mu odpowiednią wagę punktową (dotyczy części 1-3): Cena oferty brutto w PLN (C) 95% 95 punktów; Gwarancja (G) 5% 5 punktów. 5. Każda z ofert otrzyma liczbę punktów jaka wynika ze wzoru: LPi = Pi(C) + Pi(G) gdzie: LPi Całkowita liczba punktów przyznanych ofercie Pi(C) Ilość punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium Cena Pi(G) Ilość punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium Gwarancja 6. Przyznanie ilości punktów ofertom będzie odbywać się wg poniższej zasad: Zasady oceny ofert wg kryterium Cena:W przypadku kryterium Cena oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: Pi(C) = Cmin / Ci x 95 gdzie: Pi(C) I Ilość punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium Cena Cmin Najniższa cena spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu Ci Cena oferty badanej* *Zgodnie z art. 93 ust. 1c ustawy Pzp, w przypadku, gdy wybór oferty prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, do ceny najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną zostanie odpowiednio doliczony podatek VAT, który Zamawiający miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Zasady oceny ofert wg kryterium Gwarancja : W przypadku kryterium Gwarancja, oferta otrzyma ilość punktów wynikającą z zapisu poniżej: Zamawiający będzie oceniał: Udzielenie gwarancji na dostarczone meble na okres nie krótszy niż 24 miesięcy, jednak nie dłuższy niż 36 miesięcy. Wykonawca otrzyma 0 pkt - w przypadku udzielenia gwarancji na dostarczone meble na okres 24 miesięcy; Wykonawca otrzyma 5 pkt - w przypadku udzielenia gwarancji na dostarczone meble na okres 36 miesięcy; UWAGA! W przypadku kiedy Wykonawca nie zaznaczy, żadnego z kwadratów lub zaznaczy więcej niż jeden kwadrat dla danej części zamówienia w kryterium Gwarancja na karcie ocen zwartej w pkt 6 Formularza oferty (załącznik nr 2 do SIWZ) - Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone meble na okres 24 miesięcy, a w kryterium Gwarancja otrzyma 0 pkt..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli do Urzędu Miasta Łodzi w 2016r. DOA-ZP-VII.271.21.2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli do Urzędu Miasta Łodzi w 2016r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Opis części zamówienia. Część 1 - dostawa fabrycznie nowych mebli gabinetowych, określonych w OPZ (stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ) co do rodzaju, wymaganej jakości, ilości i wymiarów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli do Urzędu Miasta Łodzi w 2016r. DOA-ZP-VII.271.21.2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli do Urzędu Miasta Łodzi w 2016r Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Opis części zamówienia. Część 2 - dostawa fabrycznie nowych standardowych mebli biurowych z płyty, określonych w OPZ (stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ) co do rodzaju, wymaganej jakości, ilości i wymiarów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mebli do Urzędu Miasta Łodzi w 2016r. DOA-ZP-VII.271.21.2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli do Urzędu Miasta Łodzi w 2016r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Opis części zamówienia. Część 3 - dostawa fabrycznie nowych metalowych mebli biurowych, określonych w OPZ (stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ) co do rodzaju, wymaganej jakości, ilości i wymiarów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.