Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-07
Szczecin: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do noża harmonicznego Generatora 300.
Numer ogłoszenia: 7039 - 2009; data zamieszczenia: 07.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie , Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086, faks 091 4661113.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pam.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do noża harmonicznego Generatora 300..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do noża harmonicznego Generatora 300. Postępowanie składa się z jednego zadania; Poz.1 Końcówka zakrzywiona (nożyczki) - 150 szt Poz.2. Dysektor (haczyk)- 40 szt Poz.3. Nożyczki laparoskopowe (uchwyt pistoletowy) - 100 szt Poz.4. Nożyczki koagulujące laparoskopowe - 50 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1.1.Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 PZP i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. W tym celu wykonawcy mogą wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący załącznik nr 1 do formularza oferty bądź załącznik nr 1a) do formularza oferty -w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia . 1.2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pam.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można również zamówić faksem (potwierdzonym listownie), listownie, odebrać osobiście w Samodzielnej Sekcji Zamówień Publicznych w budynku Działu Technicznego w pok. Nr 11 (cena 36,60 zł)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2009 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać do 22.01.2009r do godziny 09.30 pok. Nr 13 budynek C.(Dyrekcja).Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.01.2009r o godz. 10.00 w budynku Zakładu Alergologii, Biblioteka..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa owoców, warzyw i jaj/wyrobów garmażeryjnych dla SP55 w Szczecinie w podziale na części.
- Wykonanie w 2026 roku usług dotyczących szacowania wartości nieruchomości oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjnej w postaci map do celów prawnych w zakresie zadań realizowanych przez WZiON
- Świadczenie usług pocztowych oraz kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Morskiego w Szczecinie w 2026 roku.
- Dostawa narzędzi histeroskopowych dla Kliniki Położnictwa i Ginekologii
- TP-44/25 Dostawa chemii profesjonalnej wraz z dzierżawą dozowników
- TP-45/25 Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika na ciekły tlen medyczny i dzierżawą butli.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Zakup sprzętu zabiegowego"
- DOSTAWA ELEKTROD DO KOABLACJI TKANEK MIĘKKICH DO KONSOLI TYPU SERFAS FIRMY STRYKER
- Dostawa endoskopu neurochirurgicznego typu wentrikuloskop z kompletem narzędzi
- Dostawa zestawu retraktora neurochirurgicznego ze szpatułami i wyposażeniem towarzyszącym
- DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ - REALIZACJA PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- DOSTAWA KOŃCÓWEK DO SHAVERA FIRMY LINVATEK
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





