Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-07
Poznań: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B, C oraz CE dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
Numer ogłoszenia: 70356 - 2012; data zamieszczenia: 07.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań , Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B, C oraz CE dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B, C oraz CE dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu - uczestników projektu POMOC - AKTYWIZACJA - WSPARCIE (PAW) - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Celem kursu jest zdobycie przez uczestników kursu wiedzy i umiejętności w zakresie zasad dotyczących ruchu drogowego oraz poruszania się po drodze, przygotowanie uczestnika do uzyskania uprawnień kierowcy. 3. Przedmiot zamówienia ma być realizowany w następujący sposób: Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą być prowadzone w miejscowości Poznań Zajęcia realizowane będą w dwóch częściach teoretycznej i praktycznej: - dla kategorii B: a. Zajęcia teoretyczne w ilości 30 h dydaktycznych b. Zajęcia praktyczne w ilości 30 h zegarowych - dla kategorii C a. Zajęcia teoretyczne w ilości 20 h dydaktycznych b. Zajęcia praktyczne w ilości 30 h zegarowych - dla kategorii CE a. Zajęcia teoretyczne w ilości 20 h dydaktycznych b. Zajęcia praktyczne w ilości 25 h zegarowych Wykonawca zobowiązany jest do: - realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego co do liczby godzin szkolenia oraz programu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 27 października 2005 r. (z późn. zmianami) w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów, - przedstawienia Zleceniodawcy harmonogramu zajęć dla części teoretycznej, o którym mowa w §3 pkt. 10 umowy, - prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych zarówno w godzinach przed jak i popołudniowych, w zależności od potrzeb uczestników, - ubezpieczenia uczestników szkolenia na czas trwania szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia, - zapewnienia obsługi administracyjno-organizacyjnej szkolenia tj. organizacji miejsca szkolenia (odpowiednie warunki lokalowe, BHP) i kadry szkolącej, prowadzenie dokumentacji zgodnie z zapisami umowy, oznakowania pomieszczeń zgodnie z umową, - zapewnienia uczestnikom kursu podczas zajęć teoretycznych poczęstunku w formie zimnego bufetu w tym kawa, herbata, napoje bez ograniczeń i kanapki minimum jedna dla każdego uczestnika. - zapewnienia uczestnikom kursu materiałów dydaktycznych (podręcznik lub skrypt) oraz piśmienniczych (brulion, długopis), - w indywidualnych przypadkach zapewnienia kursantowi możliwości rozpoczęcia i zakończenia zajęć praktycznych w miejscu wskazanym przez kursanta, - zorganizowania i sfinansowania badań lekarskich umożliwiających przystąpienie do kursu prawa jazdy - zorganizowania egzaminu wewnętrznego ze zdobytej wiedzy oraz wydania zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia, - zorganizowania i sfinansowania jednego egzaminu na prawo jazdy w WORD w Poznaniu dla każdego uczestnika, który ukończył kurs. 4. Uczestnicy: - kat. B - maksymalnie 46 osób - kat. C -maksymalnie 2 osoby - kat. CE maksymalnie 1 osoba Liczba uczestników może ulec zmniejszeniu o około 30% Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 9 do SIWZ oraz we wzorze umowy załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenia realizacji części lub całości zamówienia podwykonawcom, Wykonawca odpowiada za ich działania lub zaniechania jak za swoje własne. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców prowadzony przez Starostę właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że przeprowadził należycie, w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie minimum jeden kurs o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia, o wartości minimum 13 000 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje pojazdami przystosowanymi do nauki jazdy (dla kat. B - co najmniej 3 pojazdy tożsame z pojazdami egzaminacyjny stosowanymi w WORD w Poznaniu - Renault Clio, oraz dla kat. C i CE - co najmniej 1 pojazd umożliwiający realizację zajęć praktycznych)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
b) Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje minimum 3 osobami posiadającymi uprawnienia instruktora nauki jazdy i doświadczenie w realizacji zajęć praktycznych kursów prawa jazdy w postaci zrealizowania minimum 1500 godzin zajęć praktycznych każdy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2)Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii-dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę; Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ oraz wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w nieprzejrzyste folie. Niedopełnienie zafoliowania skutkuje jawnością całej oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasta Poznania,
Biuro Zamówień Publicznych Pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań pok. 442.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych Pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań pok. 446.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywna dostawa napoi, produktów bezglutenowych oraz gotowych produktów mrożonych
- Kontrola stanu technicznego i naprawa pomp obiegowych, pomp atrakcji firmy SPECK PUMPEN oraz Grundfos, zainstalowanych na terenie Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu
- Zapewnienie specjalistycznej pracy edukacyjnej nad relacją opiekun-dziecko dla dzieci, młodzieży i rodzin zastępczych z terenu powiatu poznańskiego.
- Remont muru granicznego pomiędzy budynkiem Sądu przy Al. K. Marcinkowskiego 32 a Komisariatem Policji Poznań Stare Miasto
- PN 8/05/2025 - ubezpieczenia
- Przebudowa i remont pomieszczeń socjalnych w hali nr 1
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy oraz kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli z Zespołu Szkół Technicznych w Olecku z projektu pn. "Staż, wiedza i umiejętności - drogą do kariery zawodowej"
- Kurs na prawo jazdy kat. C oraz kat. C+E w zakresie części praktycznej
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. B i sfinansowanie kosztów egzaminów państwowych dla 35 osób w związku z realizacją projektu "Gotowi na karierę".
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.