eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OsiecznaDOSTAWA WYROBÓW BETONOWYCH W ROKU 2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-12

Osieczna: DOSTAWA WYROBÓW BETONOWYCH W ROKU 2010
Numer ogłoszenia: 7031 - 2010; data zamieszczenia: 12.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osieczna , ul. Powstańców Wlkp. 6, 64-113 Osieczna, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5350016, 5207519, faks 0-65 5350648.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYROBÓW BETONOWYCH W ROKU 2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów betonowych w roku 2010. Pod pojęciem dostawa należy rozumieć : wyrób betonowy, badź kruszywo niesortowane jego transoport do miejscowości Osieczna i rozładunek. 1. Płytki betonowe chodnikowe 0 wy.35x35 do 17000szt. 2. Krawężnik drogowy o wym.15x30x75 do 1200szt. 3. Obrzeża trawnikowe o wym. 6x20x74 do 2500szt. 4. Trylinka o grubości 12 cm do 17000szt. 5. Beton B-10 do 70m3 6. Beton B-15 do 120m3 7. Beton B-20 do 120m3 8. Kruszywo niesortowane do 900 ton.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.42.00 - 28.81.42.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi okreslone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo Zamówień publicznych ze zmianami.Wykonawca przedstawi polisę lub inny dokument potwierdzający ,że jest ubezpieczony od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postepowaniu na podstawie załaczonych dokumentów i oswiadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu należy dołączyć następujące dokumenty: oświadczenie o spełnieniu warunków wynikajacych z art.22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r Prawo zamówień publicznych ze zmianami, aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, aktualne zaświadczenie własciwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz własciwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, polisę lub inny dokument, potwierdzający,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.wypełniony druk oferty wg wzoru stanowiącego załacznik Nr 1 do niniejszej SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.osieczna.leszczynskie.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy ,ul. Powstańców Wlkp.6, 64-113 Osieczna pokój nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Osieczna ul,. Powstańców Wlkp.6, 64-113 Osieczna pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.